Voor mij pakt alles heel goed uit. Alle spelers die amper zijn gekozen winnen dus weinig schade. Jabeur en Garcia door. Nu hopen op Tiafoe, maargoed het alternatief was Sinner dus ik moest wel.
CL topcoach aardig begonnen met 70%. Jammer dat PSG de 0 niet kon houden daar heb ik toch 2 van hun verdedigers voor. Vandaag de hoop gevestigd op Ajax met Rensch en Bergwijn. Verwacht ook wel een doelpuntje van Musiala.
Hier ook Nkunku en chelsea man Mount. Ik had Chelsea ingeschat als het team met de makkelijkste poule. Altijd lastig voorspellen de verhoudingen tussen de verschillende competities. We gaan het zien na 6 speelrondes, we zitten immers pas op een halve speelronde.
Lekker gepuzzeld aan mijn Topcoach Belgie team. Heb een team staan maar zal nog wel een beetje sleutelen. 4x Genk in ieder geval, ik wilde er wel 8.
Waarom zou je Havertz als captain nemen? Spelen uit, draaien nou niet bepaald heel lekker, scoort niet heel vaak, en je hebt 4 topspitsen in het spel die eigenlijk altijd een goal maken (Benzema was pech geweest dit keer).
Leipzig draait ook niet lekker, 1 keer winst uit 5 wedstrijden en 4-0 pak slaag van Frankfurt afgelopen weekend maar thuis en Nkunku scoort wel regelmatig dus die kan ik enigszins nog begrijpen.
Met Alvarez en Timber blij!
Ik heb alleen nog twee bankmannen maar voorlopig lekker gestart met 96%. Na de 21.00u wedstrijden zal dat vast een stukje lager liggen.
Mijn team:
Courtois
Maignan
Dias
James
Azpilicueta
Timber
Acuna
De Bruyne
Pulisic
Alvarez
Gerson
Ferreira-Carrasco
Benzema
Mbappé
Haaland (c)
Sahar
Yep, na 3 CL finales (1 gewonnen) en een landskampioenschap heeft Klopp wel wat krediet opgebouwd, maar ze spelen wel heel matig. Die houdt het op deze manier niet lang meer vol. Lijkt erop dat in september het doek valt voor Klopp. Ajax kan in deze vorm de genadeklap toebrengen aankomende week op Anfield.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.