Scorito-algemeen

1 2 ... 565 ... 606 607
rbc1912

Nou...
En ik vond het nog zo 'veilig' ogen. Maar Tiafoe is ook nog niet door hè. Daarna pas conclusies trekken

Laatst gewijzigd
R. D.

Voor mij pakt alles heel goed uit. Alle spelers die amper zijn gekozen winnen dus weinig schade. Jabeur en Garcia door. Nu hopen op Tiafoe, maargoed het alternatief was Sinner dus ik moest wel.

CL topcoach aardig begonnen met 70%. Jammer dat PSG de 0 niet kon houden daar heb ik toch 2 van hun verdedigers voor. Vandaag de hoop gevestigd op Ajax met Rensch en Bergwijn. Verwacht ook wel een doelpuntje van Musiala.

Laatst gewijzigd
Niels22

CL, na halve speelronde, op 96%, helaas wel met de nul van Benzema.

Barrygoal

CL heel slecht begonnen met 2 spelers van Chelsea waaronder Havertz als captain. Last minute gewisseld met haaland.
Dus we lopen alweer achter de feiten aan.

Maar voor de liefhebber heb ik voor Champcoach een subleague geopend; Wielerflits Forum Poule

MarvinG

Nkunku als cap was ook niet heel fijn...

Westland95

Toch tamelijk simpel de Champ Coach captains. Elke ronde Haaland.

R. D.

Hier ook Nkunku en chelsea man Mount. Ik had Chelsea ingeschat als het team met de makkelijkste poule. Altijd lastig voorspellen de verhoudingen tussen de verschillende competities. We gaan het zien na 6 speelrondes, we zitten immers pas op een halve speelronde.

Lekker gepuzzeld aan mijn Topcoach Belgie team. Heb een team staan maar zal nog wel een beetje sleutelen. 4x Genk in ieder geval, ik wilde er wel 8.

danusz1986

Twijfel nu voor iets meer zekerheid te gaan met Alcaraz. Tiafoe kan ik vandaag echt niet inschatten. Vaak na zo'n emotionele uitputtende match kan vandaag zomaar de energie weg zijn. Zie Kyrgios als voorbeeld. Winnen als grote underdog en daar eruit gaan. Nog even over nadenken.

Platje

Waarom zou je Havertz als captain nemen? Spelen uit, draaien nou niet bepaald heel lekker, scoort niet heel vaak, en je hebt 4 topspitsen in het spel die eigenlijk altijd een goal maken (Benzema was pech geweest dit keer).
Leipzig draait ook niet lekker, 1 keer winst uit 5 wedstrijden en 4-0 pak slaag van Frankfurt afgelopen weekend maar thuis en Nkunku scoort wel regelmatig dus die kan ik enigszins nog begrijpen.

MarvinG

Overweging was inderdaad Nkunku thuis en tegen Shaktar. Gedacht dat Real en City het iets lastiger zouden hebben (uit).

Niels22

Hebben ze die idiote pinchhitter-regel trouwens nog? Zie Brobbey vanaf de bank wel huishouden

pirazzi

Ajax al op 3-0, heb helaas alleen Daley Blind.

R. D.

Ik zie ook niet zo gauw anderlecht spelers die ik zou willen, wellicht fiets ik er nog eentje in.

Kom op bergwijn doe eens een duit in het zakje. 3-0 en niks geen punten, niet eens een assistje.

Platje

Daar is ie R.D. :)

arjenzvob

Met Alvarez en Timber blij!
Ik heb alleen nog twee bankmannen maar voorlopig lekker gestart met 96%. Na de 21.00u wedstrijden zal dat vast een stukje lager liggen.

Mijn team:
Courtois
Maignan

Dias
James
Azpilicueta
Timber
Acuna

De Bruyne
Pulisic
Alvarez
Gerson
Ferreira-Carrasco

Benzema
Mbappé
Haaland (c)
Sahar

R. D.

Musiala op de bank - pinch hitter goal aub. :)

vevie

Voorlopig op 98,5%. Heel lekker gegaan met Alvarez, Berghuis en Bergwijn.

R. D.

Ik moet toegeven toen ik Alvarez zag staan was ik zeer sceptisch - knap hoor.

Ik heb vooral last van alle spelers die ik uiteindelijk net niet heb genomen, die scoren er vrolijk op los. Maarja dat is des scoritos natuurlijk.

pirazzi

Alisson (Becker) stopt een penalty! +32
Maar ook twee tegendoelpunten.
De coach van Liverpool is rijp voor ontslag, net als die van Chelsea.

Laatst gewijzigd
R. D.

Zielinski wat doe je me aan ?!

vevie

Yep, na 3 CL finales (1 gewonnen) en een landskampioenschap heeft Klopp wel wat krediet opgebouwd, maar ze spelen wel heel matig. Die houdt het op deze manier niet lang meer vol. Lijkt erop dat in september het doek valt voor Klopp. Ajax kan in deze vorm de genadeklap toebrengen aankomende week op Anfield.

Laatst gewijzigd
HeldS

Dit is nog niet mijn spelletje, hopelijk kunnen mijn spelers het tij nog keren.
Nu ik al jullie teams zie denk ik dat ik er toch wel wat mooiers van had kunnen maken. Volgende keer wat meer tijd insteken.

mentsjov

Lewandowski bewijst nu al waarvoor ik hem mee heb genomen. Cap tegen Viking en dus de beste cap keuze van deze speelronde.

Goed begin van dit spel, volgende 3 rondes Haaland cap.

rbc1912

De 'veilige' keuze voor Kyrgios in plaats van Tiafoe als captain kost me een procent of 5 :(

Fietsbel

Die Emmers is toch ook wel behoorlijk zuur in je team, pff.

1 2 ... 565 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.