'@Poeksel
Dat is een boeiende binnenkomst.
Want als je Enrico Battaglin meeneemt, dan kan Danny naar Canada, want wat ik al eerder aangaf. Danny van Poppel heeft meer in de mars dan alleen sprinten.
Kruijswijk kan dan toch met zijn vertrouwde groep naar de Vuelta met daarbij dan nog Bennett. Dan moet 't ook een interessant najaar kunnen worden.
Kruijswijk en Bennett met Clement, Bouwman en De Tier voor de ondersteuning.
Battaglin met Boom en Van Emden zou toch een sterk blok zijn voor ook de tijdritten.
Battaglin kun je gerust meenemen naar de Vuelta, wanneer daar inderdaad wat aankomsten voor hem inzitten. Betwijfel of hij nog een keer in dit seizoen het niveau van de Giro gaat halen, maar desnoods is hij mee als aardige knecht.
Waarom dat echter iets zou veranderen aan de vele sprintkansen die er ongetwijfeld weer liggen voor Van Poppel?
Bouwman gaat lekker met de Amerikaanse jongens koersen in Amerika en Canada, lijkt me prima naar dit zware voorjaar. Genoeg andere kandidaten voor de Vuelta lijkt me. Van Poppel met zijn eigen trein en dan Steven en Bennett. Misschien dat Boom dan toch zijn grote ronde kan gaan rijden. En hopelijk is Clement dan ook weer inzetbaar.
'@LB117 en jij denk met deze opmerking dat...... tja wag denk je eigenlijk. Een beetje op een puberale kinderachtige manier een opmerking maken om extra dom over te komen. Of wil je nog een serieus punt maken. Stuur anders je pasfoto op dan kunnen we jouw ook eens lekker anoniem beoordelen hoe je eruit ziet.
Iemand enige idee waarom TLJ haar tourselectie zo vroeg bekend maakt? Ik vind het alleen maar fijn en ook voor de renners zelf is er duidelijkheid, maar het is wel opvallend. Andere teams komen nu pas met voorselecties ik kan me ook niet heugen dat andere jaren de ploeg zo vroeg haar selectie bekend maakt. Meestal na de nationale kampioenschappen volgens mij.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.