Team LottoNL-Jumbo 2018

1 2 ... 244 ... 481 482
kelderfan

'@Poeksel
Dat is een boeiende binnenkomst.
Want als je Enrico Battaglin meeneemt, dan kan Danny naar Canada, want wat ik al eerder aangaf. Danny van Poppel heeft meer in de mars dan alleen sprinten.
Kruijswijk kan dan toch met zijn vertrouwde groep naar de Vuelta met daarbij dan nog Bennett. Dan moet 't ook een interessant najaar kunnen worden.
Kruijswijk en Bennett met Clement, Bouwman en De Tier voor de ondersteuning.
Battaglin met Boom en Van Emden zou toch een sterk blok zijn voor ook de tijdritten.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Een interessant najaar wordt het sowieso wel.... wie waar ook start. Verder laat ik het maar voor wat het is.

S. Morgenstern

Battaglin kun je gerust meenemen naar de Vuelta, wanneer daar inderdaad wat aankomsten voor hem inzitten. Betwijfel of hij nog een keer in dit seizoen het niveau van de Giro gaat halen, maar desnoods is hij mee als aardige knecht.

Waarom dat echter iets zou veranderen aan de vele sprintkansen die er ongetwijfeld weer liggen voor Van Poppel?

Wielerfan1987

Voor wat betreft Bouwman;

In zijn voorlopig programma staan Utah, colorado en het Canadese tweeluik.
Tenzij ze moeite ondervinden om de Vuelta selectie sluitend te krijgen lijkt mij dan dus ook dat aan dit programma geen grote wijzigingen worden gemaakt.

S. Morgenstern

Bouwman uitpersen lijkt me sowieso niet de bedoeling. Ze hebben andere renners, die altijd inzetbaar zijn zonder dat het ten kosten gaat van andere doelen, die ze beter kunnen gebruiken om selecties rond te krijgen.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Bouwman gaat lekker met de Amerikaanse jongens koersen in Amerika en Canada, lijkt me prima naar dit zware voorjaar. Genoeg andere kandidaten voor de Vuelta lijkt me. Van Poppel met zijn eigen trein en dan Steven en Bennett. Misschien dat Boom dan toch zijn grote ronde kan gaan rijden. En hopelijk is Clement dan ook weer inzetbaar.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Mooi toch ....

https://www.youtube.com/watch?v=EIZ0eci8NSQ&feature=youtu.be

kelderfan

Wel ja niks veranderen is 't gebod. TLJ trekt zich daar weinig van aan, heb ik 't idee.

@jessevdalen
Sorry gemist, maar graag een bron, want die Pogacar zou echt wat voor 't opleidingstraject zijn.;)

S. Morgenstern

Verstandig met talentvolle renners omgaan, is duidelijk iets anders dan nooit iets veranderen...

Laatst gewijzigd
xistnc

Kelderfan die om een bron vraagt, grinnik. Het moet niet gekker worden.

Adrianus en Patrick

'@Edit

Laatst gewijzigd
DemPolS

'@LB117 en jij denk met deze opmerking dat...... tja wag denk je eigenlijk. Een beetje op een puberale kinderachtige manier een opmerking maken om extra dom over te komen. Of wil je nog een serieus punt maken. Stuur anders je pasfoto op dan kunnen we jouw ook eens lekker anoniem beoordelen hoe je eruit ziet.

kelderfan

TLJ met wederom maar met 5 renners naar een koers. Nu Halle Ingooigem met kopman Danny van Poppel, die heeft met Van Hoecke, De Tier, Wynants en Wagner zijn ondersteuning. Waarom geen Tankink in de opstelling?

Yeez

'@kelderfan die stapte met rugklachten af in Zwitserland.

kelderfan

'@jessevdalen
Je hebt gelijk, maar hoe zit 't dan met Jos van Emden?
Trouwens ene Christoph Pfingsten renner van Bora Hansgrohe vindt de opstelling ook leuk.
Als Plugge die Tadej Pogacar leuk vindt, dan wordt 't een leuke boel.

S. Morgenstern

Ik zou er vanuit gaan dat Van Emden zich momenteel volledig richt op het NK.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

En waar hebben we het over .... Halle Ingooigem.... ja boeien dat je daar met 5 man aan de start staat. Ik slaap er geen seconde minder van.

wieler4live

'@rahimns ik ook niet
Van Poppel wel een van de grootste kanshebbers morgen ben benieuwd of hij zijn 2e seizoenszege kan behalen dan begint TLJ met 20 zeges aan de tour dat zal nog niet vaak gebeurt zijn.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Wieler4live met zijn huidige vorm is hij zeker een grote kanshebber. Hij zal zijn mannen dus niet snel gaan oproken. Laat Quickstep maar lekker het vuile werk opknappen ;)

wieler4live

Quickstep zal zeker de koers moeten dragen tenzij ze iemand mee hebben in de vlucht. TLJ zou misschien de Tier mee kunnen laten rijden in de achtervolging de andere mannen moeten zich inderdaad zo lang mogelijk sparen

Yeez

Van Emden, Boom Clement en Bouwman zullen zich wel volledig op het nk tt richten nu dumoulin niet aanwezig is.

Laatst gewijzigd
gardeyn

'@jesse: boom en clement staan niet op de startlijst

Jotto-Lumbo

Iemand enige idee waarom TLJ haar tourselectie zo vroeg bekend maakt? Ik vind het alleen maar fijn en ook voor de renners zelf is er duidelijkheid, maar het is wel opvallend. Andere teams komen nu pas met voorselecties ik kan me ook niet heugen dat andere jaren de ploeg zo vroeg haar selectie bekend maakt. Meestal na de nationale kampioenschappen volgens mij.

KJP

Omdat ze al zeker weten welke 8 er mee gaan en de andere teams nog niet?

Poeksel

Voor de renners waarschijnlijk ook wel fijn om te weten waar ze aan toe zijn.

1 2 ... 244 ... 481 482

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.