Team LottoNL-Jumbo 2018

1 2 ... 318 ... 481 482
S. Morgenstern

Van Poppel, Teunissen, Roosen en Jansen zullen volgend jaar dan de vooruitgeschoven renners zijn in de zwaardere Vlaamse koersen.

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@rahimns
Ik denk ook niet dat die zomaar gaat komen; maar WF maakt toch niet een lijstje voor de lol.
Inmiddels heeft SKY Bernal als kroonprins binnengehaald.;)
En misschien zijn die veelvraten genegen om Hart 2 jaar te stallen bij TLJ.
@Koel
Dus jij ziet Dumoulin alleen maar in 't wiel rijden van Roglic, maar volgens de plannen gaat Kelderman en/of Sam Oomen mee en dat zijn geen volgers.
Of Tao komt is de vraag natuurlijk.

S. Morgenstern

maar WF maakt toch niet een lijstje voor de lol.

Veel zal het niet schelen..

tdola

'@dave
Binckbank is volgens mij met 7 renners starten en niet 8, al is dat dan wel een ideale opstelling.

Verwacht roglic trouwens niet in bb tour

KJP

Ik denk dat twee van de vier echt goede uitslagen gaan rijden en dat er twee van die vier net tekort komen om echt mee te doen. ;)

Dat lijstje van potentiële aanwinsten is natuurlijk de grootst mogelijke bagger die denkbaar is.

kelderfan

Maar je invalshoek wbt 't Vlaamse lijkt mij dik in orde; want veel zal 't niet schelen….:)

S. Morgenstern

Geen probleem dat Leezer dan alles alleen moet doen?

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan kom op, denk je werkelijk dat dit lijstje gebaseerd is op enige waarheid. Youri heeft gewoon gekeken naar de transfer vrije renners en aankomend talent en daar een opiniestuk over geschreven. Maar om serieus te denken dat SKY een van de grootste Britse talenten zal laten vertrekken of dat Hart daar zelf weg wilt is natuurlijk een mooie droom. Natuurlijk is Bernal een groot talent en toekomstig grote ronde winnaar, maar de Britten zullen toch graag liever een opvolger zien voor Wiggins, Froome en Thomas die uit GB komt.

kelderfan

Eenkhoorn, Van Emden en Wynants kunnen Leezer wel bijstaan. Opgelost?

Ik zit te denken over Leezer. Is 't geen goede zaak om zijn programma wat bij te stellen. Dan bedoel ik, dat hij met Gesink in de TDU begint en daarna zonder Gesink dan, maar met Bennett en Tolhoek UAE Tour gaat rijden in de ondersteuning. Dat betekent wel dat hij de Omloop en KBK moet missen.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan waarom maak jij je in hemelsnaam druk om het programma van Leezer?? Je weet niet eens wat voor programma hij gaat rijden. Waar hebben we het over....

kelderfan

'@rahimns
Dat je van mening bent dat Tao niet gaat komen is trouwens ook mijn mening, maar je zegt nu, dat WF 't hele verhaal uit de duim zuigt en dat zij niet de moeite hebben genomen om met TLJ te gaan praten over dit onderwerp.

kelderfan

'@rahimns
Wie maakt zich druk?

S. Morgenstern

Eenkhoorn, Van Emden en Wynants kunnen Leezer wel bijstaan. Opgelost?

Ja, zou dat kunnen? Met meerdere renners je kopmannen ondersteunen?* Dus ook gewoon met degene die je ook wil gebruiken om vroeg in de aanval te trekken, of degene die zelf nog een enigszins vrije rol hebben? Was dat maar mogelijk in alle koersen..

*Zelfs met een stiekeme extra renner.

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@vlek
Dat stiekeme wordt door de UCI direct opgemerkt en de straffen zijn niet mals. Daar weet Dumoulin alles van.

S. Morgenstern

Is ’t geen goede zaak om zijn programma wat bij te stellen. Dan bedoel ik, dat hij met Gesink in de TDU begint en daarna zonder Gesink dan, maar met Bennett en Tolhoek UAE Tour gaat rijden in de ondersteuning. Dat betekent wel dat hij de Omloop en KBK moet missen.

Leezer zou inderdaad ook een uitstekende renner zijn om een klassementsman (geen idee overigens waarom het specifiek Gesink, Bennett en Tolhoek moeten zijn, maar dat zal je zelf vast ook niet hebben) bij te staan in al die vlakke kilometers die ze in een rondje (geen idee overigens waarom het specifiek de TDU en UAE Tour moeten zijn, maar dat zal je zelf vast ook niet hebben) af moeten leggen. De waarde die dat soort renners als Leezer kunnen hebben, wordt regelmatig onderschat (of totaal genegeerd).

Ik denk echter dat het logischer is om Leezer voortaan regelmatig in koersen met Van Poppel te verwachten; wat dan natuurlijk wel weer samen zou kunnen vallen met de aanwezigheid van een kopman voor het klassement (zie de selectie Polen en mogelijk de Vuelta), maar of we hem dan ook mee mogen tellen..

Laatst gewijzigd
Rawolf

Ben het met youri eens dat mohoric een ideale renner is voor TLJ, helaas onrealistisch. Mamykin is wel degelijk haalbaar, denk dat hij een goede klimmer kan worden met de juiste begeleiding

04398

'@randomwielerliefhebber. Mamykin is toch geen serieuze optie voor TLJ, hij heeft dit jaar 11 koersdagen gehad waarvan hij er van 5 de finish haalde met als beste resultaat een 78ste plek. Als hij zich niet kan bewijzen op een lager niveau dat hij echt top is waarom zou je zo iemand dan in huis halen

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@kelderfan nee ik zeg dat het een opiniestuk is... het is niet een stuk wat gebaseerd is op gesprekken met TLJ en dat die gezegd hebben dit zijn de namen die op ons verlanglijstje staan... hij heeft gewoon gekeken welke renners bij deze ploeg zouden passen op basis van het geen wat de ploeg nodig heeft en het profiel wat ze hebben. Eigenlijk hetzelfde wat jij het hele jaar ook doet... namen droppen en dan hopen dat je een keer gelijk hebt, alleen dan in 1 artikel ;)

SS3000NL

Waarom zou Tao perse bij Sky moeten blijven? De vanzelfsprekendheid is er niet, kijk maar naar de broertjes Yates. En gezien zijn leeftijd zou Wynants best eens na 2019 kunnen stoppen.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@SS3000NL verschil is natuurlijk wel dat de Yates broers nooit bij SKY gereden hebben....

SS3000NL

Juist, en dat waren de kroonprinsen van Engeland. Misschien wil Tao wel eens af en toe voor eigen kans rijden. Net zoals de Yates broertjes er niet heen wilden, zou hij best wel eens kunnen vertrekken. Zeker voor een jongere renner kan het goed zijn om de druk ff weg te halen.

kelderfan

"Ik denk echter dat het logischer is om Leezer voortaan regelmatig in koersen met Van Poppel te verwachten."
Precies. Omdat ik denk, dat de TDU een goed begin voor van Poppel zou moeten zijn en als je Leezer koppelt aan Van Poppel, dan bingo.
TDU Bennett met Gesink {lijkt mij logisch} Danny Van Poppel, Leezer en nog een paar klimmers {Bouwman?, Olivier?}.
Ik noemde Tolhoek omdat hij UAE Tour goed heeft gereden. Daarom Bennett met Tolhoek, De Plus, Van Poppel, Van Emden, Leezer en nog een klimmer naar de nieuwe UAE Tour.

S. Morgenstern

Heb je ook al een idee over de Ronde van Polen van volgend jaar? Welke zeven renners sturen we daar naartoe?

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Het moment dat je dit tweet en Van Aert dit leuk vind ;)

https://twitter.com/Lotto_JumboFan/status/1024728596349419520

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

De komst van Laurens de Plus lijkt ook wel zo goed als zeker... de laatste 4 die hij is gaan volgen op twitter zijn Verhoeven, Zeeman, TLJ en Jumbosupermarkten...

1 2 ... 318 ... 481 482

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.