'@rahimns
Ik denk ook niet dat die zomaar gaat komen; maar WF maakt toch niet een lijstje voor de lol.
Inmiddels heeft SKY Bernal als kroonprins binnengehaald.;)
En misschien zijn die veelvraten genegen om Hart 2 jaar te stallen bij TLJ.
@Koel
Dus jij ziet Dumoulin alleen maar in 't wiel rijden van Roglic, maar volgens de plannen gaat Kelderman en/of Sam Oomen mee en dat zijn geen volgers.
Of Tao komt is de vraag natuurlijk.
'@Kelderfan kom op, denk je werkelijk dat dit lijstje gebaseerd is op enige waarheid. Youri heeft gewoon gekeken naar de transfer vrije renners en aankomend talent en daar een opiniestuk over geschreven. Maar om serieus te denken dat SKY een van de grootste Britse talenten zal laten vertrekken of dat Hart daar zelf weg wilt is natuurlijk een mooie droom. Natuurlijk is Bernal een groot talent en toekomstig grote ronde winnaar, maar de Britten zullen toch graag liever een opvolger zien voor Wiggins, Froome en Thomas die uit GB komt.
Eenkhoorn, Van Emden en Wynants kunnen Leezer wel bijstaan. Opgelost?
Ik zit te denken over Leezer. Is 't geen goede zaak om zijn programma wat bij te stellen. Dan bedoel ik, dat hij met Gesink in de TDU begint en daarna zonder Gesink dan, maar met Bennett en Tolhoek UAE Tour gaat rijden in de ondersteuning. Dat betekent wel dat hij de Omloop en KBK moet missen.
Ja, zou dat kunnen? Met meerdere renners je kopmannen ondersteunen?* Dus ook gewoon met degene die je ook wil gebruiken om vroeg in de aanval te trekken, of degene die zelf nog een enigszins vrije rol hebben? Was dat maar mogelijk in alle koersen..
*Zelfs met een stiekeme extra renner.
Leezer zou inderdaad ook een uitstekende renner zijn om een klassementsman (geen idee overigens waarom het specifiek Gesink, Bennett en Tolhoek moeten zijn, maar dat zal je zelf vast ook niet hebben) bij te staan in al die vlakke kilometers die ze in een rondje (geen idee overigens waarom het specifiek de TDU en UAE Tour moeten zijn, maar dat zal je zelf vast ook niet hebben) af moeten leggen. De waarde die dat soort renners als Leezer kunnen hebben, wordt regelmatig onderschat (of totaal genegeerd).
Ik denk echter dat het logischer is om Leezer voortaan regelmatig in koersen met Van Poppel te verwachten; wat dan natuurlijk wel weer samen zou kunnen vallen met de aanwezigheid van een kopman voor het klassement (zie de selectie Polen en mogelijk de Vuelta), maar of we hem dan ook mee mogen tellen..
'@randomwielerliefhebber. Mamykin is toch geen serieuze optie voor TLJ, hij heeft dit jaar 11 koersdagen gehad waarvan hij er van 5 de finish haalde met als beste resultaat een 78ste plek. Als hij zich niet kan bewijzen op een lager niveau dat hij echt top is waarom zou je zo iemand dan in huis halen
'@kelderfan nee ik zeg dat het een opiniestuk is... het is niet een stuk wat gebaseerd is op gesprekken met TLJ en dat die gezegd hebben dit zijn de namen die op ons verlanglijstje staan... hij heeft gewoon gekeken welke renners bij deze ploeg zouden passen op basis van het geen wat de ploeg nodig heeft en het profiel wat ze hebben. Eigenlijk hetzelfde wat jij het hele jaar ook doet... namen droppen en dan hopen dat je een keer gelijk hebt, alleen dan in 1 artikel ;)
"Ik denk echter dat het logischer is om Leezer voortaan regelmatig in koersen met Van Poppel te verwachten."
Precies. Omdat ik denk, dat de TDU een goed begin voor van Poppel zou moeten zijn en als je Leezer koppelt aan Van Poppel, dan bingo.
TDU Bennett met Gesink {lijkt mij logisch} Danny Van Poppel, Leezer en nog een paar klimmers {Bouwman?, Olivier?}.
Ik noemde Tolhoek omdat hij UAE Tour goed heeft gereden. Daarom Bennett met Tolhoek, De Plus, Van Poppel, Van Emden, Leezer en nog een klimmer naar de nieuwe UAE Tour.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.