Team LottoNL-Jumbo 2018

1 2 ... 326 ... 481 482
Wielerfan1987

Wat mij opvalt, Eenkhoorn staat wel op de rol voor Utah, maar niet voor Colorado.

Waarom start hij niet ook in Colorado?
Het zou logistiek en jetlag gewijs toch handiger zijn om hem ook in Colorado te laten rijden dan hem slechts voor 1 koersweek heen en weer te vliegen?

kelderfan

'@vlek
Ha, ha,
Ja Jan Maas, Sepp Kuss, Neilson Powless en Pascal Eenkhoorn zijn al wat ouder natuurlijk.
@Wielerfan1987
Dat viel mij ook op. Maar @vlek weet wel hoe dat zit.

S. Morgenstern

Kun je de vraag niet beantwoorden?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Omdat Robert in Colorado aan zijn Amerikaans/Canadees programma begint en Utah kwam net wat te vroeg na de Tour.

Fanny

'@vlek
Quote: Kun je de vraag niet beantwoorden?
Waarom zou Polen beter zijn voor Bouwman?

Kun jij niet lezen ?

@Rahimns
Quote: dat lijkt me een beetje overkill voor een jongen van 24.
Er zijn wel renners te vinden die nog geen 25 zijn en toch 2 grote rondes gaan rijden of al gereden hebben.
Maar ik ben het met je eens dat het wel nog jong is voor deze renner.
Wat betreft het aantal koersdagen denk ik dat het er 66 moet zijn (7 Utah en 4 Colorado).
Rijdt Bouwman ze allebei (Utah en Colorado) dan kan hij sowieso niet starten in de Vuelta of hij moet Colorado niet rijden.
Maar zoals ik al eerder aangaf is de kans heel groot dat hij de Vuelta niet gaat rijden en dat is misschien maar beter zo als nog jonge renner.

Heb zojuist de hele mooie voorbeschouwing op wielerflits gelezen over de prachtige maar zware (qua beklimmingen)Tour of Utah.
En wat gaan de renners hoog de bergen in (een aantal etappes boven de 3000m tot zelfs ruim 3200m).
Ik denk niet dat er in Europa koersen zijn die zo hoog de bergen ingaan.
Maar goed dat ze allen op hoogtestage zijn geweest in Kuhtai Oostenrijk (behalve de Amerikanen).
Benieuwd wat deze Amerikanen (Powless en Kuss) van TLJ (waarvan er 1 volgens mij in deze streek woont) in deze toch hele zware klimetappes op grote hoogte aankunnen.
Ook ben ik benieuwd of stagiair Maas hier definitief naar een profcontract solliciteert.
Ik denk zelf van wel.
@Rahimns
Wat betreft Gesink. Ik denk dat je inderdaad gelijk hebt met je quote.
Hij heeft tijdens de presentatie in Boxmeer aangegeven dat hij Colorado en de Canadese koersen gaat rijden en dan natuurlijk daarna het WK.

@Wielerfan 1987
Ze zullen/moeten toch met 7 renners starten (hoop ik).
Dus ik denk dat Eenkhoorn er wel bij zal zijn.
Wie moeten ze er anders voor laten invliegen ?

S. Morgenstern

Gesink.

S. Morgenstern

Ik lees wat betreft Bouwman overigens enkel dat een jetlag nadelig is, maar waarom dit voor Bouwman een argument is en die Amerikaanse koersen voor zijn type renner verder constant als een hele positieve uitstap worden bestempeld ontgaat me nog steeds. Alsof de rest geen last heeft van een jetlag...

ti-raleigh

'@ kelderfan
Bouwman is qua leeftijd nog wel jong, maar hij fietst al een paar jaar in het peloton. Hij blijft niet eeuwig een talent. En zo zullen ze hem bij de ploeg ook niet meer behandelen. Hij is volwaardig onderdeel (meestal knecht) van de ploeg en krijgt geen voorrecht omdat hij nog jong en of een talent is.

kelderfan

'@ti-raleigh
Eens dat Koen Bouwman geen neo blijft en is. Dat geldt ook voor Daan Olivier en Floris De Tier natuurlijk.
Hopelijk gaat Daan Olivier in Utah er weer staan. In de ToC vorig seizoen heeft 't heel goed gedaan.
@Fanny
Colorado Classic wordt volgens mij met 6 renners gereden. Vorig jaar was dat ook zo en dat is in tegenstelling met Utah, waar 7 renners mogen starten.
Dus Colorado Classic Powless met Gesink, Kuss, Olivier, Maas en Bouwman zal 't wel worden.
Het is wel apart, dat Wynants en Eenkhoorn voor 1 koers naar de USA gaan afreizen.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Ach er gingen wel eens renners voor 1 koers helemaal naar Australië ;)

S. Morgenstern

Volgend jaar dan maar naar Denemarken..

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Fanny in Amerika ga je al gauw naar dat soort hoogtes in de bergen. In Utah zit je zelfs in de steden als Salt Lake City al op ruim 1300 meter hoogte...

tendam

Arme Wynants en Eenkhoorn. Moeten ze helemaal naar Amerika op kosten van de baas!

StevieK

De Plus naar TJ? Gaat Van Hoeke weg? Waar staat deze info nog meer?
En wie vertrekken er nog meer, behalve Brammetje?

S. Morgenstern

Het vertrek van Van Hoecke werd kort geleden door de ploeg gemeld bij de verlenging van twee andere renners. De Plus is door een aantal kranten gemeld als nieuwe renner, maar moet officieel nog bevestigd worden.

KJP

Wat een sterke koers weer zeg, met zoveel man erbij liggen en dan nog met 3 man bij de beste zitten. Jammer dat Tolhoek nog net voorbij werd geschoten, maar die begint ook echt bij de grote jongens te horen.

S. Morgenstern

Doodzonde van die valpartij, maar wel een weergaloze koers van Tolhoek en in mindere mate Kruijswijk en Gesink. Mochten ze Tolhoek volgend jaar hetzelfde programma geven als hij dit jaar oorspronkelijk zou rijden, dan wordt het misschien toch nog interessant om volgend jaar de Ardennen vanuit het TLJ perspectief te volgen.

kelderfan

Die Tolhoek wauw, die kwam net te kort, maar een goede koers.
Kruijswijk ondanks de valpartij toch nog bij de 1e. tien. Grinta!
Gesink toch ook weer goed bezig. Hoe is 't met Roglic na de valpartij.

Rawolf

Wel vreemd dat Roglic en Tolhoek er allebei bijstonden gelijk weer opstappen en dat dan alleen Tolhoek terugkomt.

Heeft Roglic Tolhoek teruggebracht?

xistnc

Ze waren niet tegelijk weer weg. Voor Roglic werd nog een nieuwe fiets gehaald, leek wel.

Gestoorden

Ik zag volgens mij Tolhoek de fiets van Roglic uit die berg gevallen renners halen, hij zette zijn eigen fiets tegen die lantaarnpaal aan. Ik dacht met de bedoeling dat Roglic zsm door kon. Achteraf blijkt denk ik dat Rogla niet door kon en dat Tolhoek vol terug is gereden naar de kop van de koers. Ongeveer erop en erover! Dit in ogenschouw genomen des te knapper. Ik had dit niet van hem verwacht, maar zeer sterk en met grinta gekoerst. Zonder die val 4 Jumbo’s in de top tien. #weelde

Borsje

Tolhoek blijft me verrassen. Sterk gereden.

S. Morgenstern

De auto van TLJ was volgens mij de derde die weer terug was gekeerd achter het peloton. Dat kan helpen natuurlijk.

wieler4live

Jammer van die val. Roglic had echt mee gedaan voor de overwinning (daar reden ze ook echt de hele dag voor). Toch nog een goed resultaat ondanks ze onthoofd waren. En nog aardig wat wt puntjes gepakt

StevieK

Ik hoop dat de val van Roglic eentje zonder al te evel erg was. Mooi 3 man in de top 10, jammer dat het 8,9 en 10 waren.

1 2 ... 326 ... 481 482

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.