Team LottoNL-Jumbo 2018

1 2 ... 411 ... 481 482
user26777

'@Vlek
Temeer omdat ze normaliter als groep rijden, overigens zag ik maar 1 TLJ renner in groep twee.
Kruijswijk zei het goed: Als Nibali op kop gaat in een afdaling, moet je zorgen dat je vooraan zit.

ti-raleigh

Als je redeneert, is het wel zo fair om dat aan te geven.

S. Morgenstern

Ja, zou een mooie boel worden wanneer we allemaal onaangekondigd ons verstand zouden gebruiken..

ti-raleigh

Tja, als je het niet hebt kun je het ook niet gebruiken. Dat klopt. Zullen we maar moeten accepteren dan.

Thomas_Belkin

Wagner met Greipel mee naar Fortuneo

kelderfan

Grote Prijs Jef Scherens 16 september 2018 mag Battaglin de sprint aangaan. Hij krijgt volgens cyclingfever mee Eenkhoorn, Olivier, Roosen, Tolhoek, Van Emden en Wynants.
Kampioenschap van Vlaanderen 2018 14 september 2018 wordt Groenewegen, Jansen, Maas, Martens, Tankink, Van Hoecke en Wagner.
Omloop van het Houtland Lichtervelde 2018 19 september 2018 volgens de eigen TLJ site en PCS rijdt Groenewegen daar; maar cyclingfever en de eigen site van de Omloop weten dat nog niet?

S. Morgenstern

Ik ben daar vooral benieuwd naar Roosen en Eenkhoorn.

Het antwoord op het waarom van de afwezigheid van Tolhoek in Canada zou ik overigens wel interessant vinden. Zit hij zich ergens op een berg voor te bereiden op het WK en het Italiaanse najaar of is hij ziek of geblesseerd geweest?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Hij zat vandaag op de fiets... volgens mij ergens aan de zeeuwse kust

kelderfan

Ja, dat vroeg ik mij ook af. Heeft hij weer knieproblemen?
Ik kan hierover niets terugvinden.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

De omloop van het Houtland staat ook niet meer in de agenda, ik denk dat ze die vergeten zijn van de website te halen.

kelderfan

Goed om te horen, dat Tolhoek op de fiets zit, maar waarom niet in Canada en Robert Wagner heeft naar de zin met zijn ploeggenoten in Canada - Quebec.

Rawolf

Wagner heeft het niet naar z'n zin? Heb jij m gesproken?

KJP

Misschien door zijn oproep voor het WK toch besloten dat de Canadese koersen niet perfect zijn qua jetlag etc. Voor de rest van zijn seizoen?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Nou heb snel antwoord over Tolhoek gekregen, schijnbaar was hij verkouden geworden en is op doktersadvies niet mee naar Canada gegaan.

kelderfan

"Wagner heeft het naar z’n zin? Heb jij m gesproken?"
Nee zie zijn twitter.
@rahimns
Dank voor de snelle reactie. Als hij die race heeft moeten laten lopen op doktersadvies is begrijpelijk.
Gelukkig zijn er nog wat leuke koersen in Italie voor hem.

Laatst gewijzigd
ghostwriter

'@rahimns
Misschien is dit een wat lastige vraag voor de mensen van LottoNL waar jij contact mee hebt maar hoe gaan zij om met de nieuwe wetgeving waarbij informatie over blessures niet zomaar openbaar gemaakt mag worden?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Ik lees dat er een uitzondering in die wet zit voor het delen van dit soort informatie als het gaat om blessures van topsporters.

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

Wat uitermate logisch is natuurlijk.

StevieK

Frappant dat niemand aangeeft dat Kruijswijk ook geluk had, die is vlak na de afdaling pas teruggekomen bij de eerste groep. Het is gewoon onoplettendheid van iig Bennet geweest, iedere boerenlul weet dat wanneer Nibali los gaat (bergop en in de afdaling), dat alle hens aan dek is

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

De Bennett van drie dagen terug had ook gewoon voorin gezeten.

FBahamontes

'@vlek
Het al dan niet vooraan zitten in een afdaling heeft helemaal niks te maken met hoe goed de benen van een renner zijn, maar des te meer met oplettendheid en stuurvaardigheden.

Zoals StevieK al aangeeft, Kruijswijk(en Yates en Lopez) zaten alledrie in de tweede groep en konden alleen aansluiten omdat Astana die groep terugreed. Volgens jouw logica hebben die 3 dus slechte benen?

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Nee, de eerste groep was in eerste instantie hooguit een man of vijftien groot, daar kun je met goede benen makkelijk achter terecht komen. Een tweede deel zat er dan ook vlak achter. Die jongens kwamen gewoon bij de eerste renners over de top en iedereen met de benen om voorin over de top te komen zat uiteindelijk in die groep; daarvoor was de groep meer dan groot genoeg.

Degenen in de groep erachter hebben op de klim teveel plekken prijs moeten geven en kwamen daardoor bij het begin van de afdaling op een plek te zetten waar ze niet hadden moeten zitten. Bennett had enkele dagen geleden gewoon in de buurt van Kruijswijk over de top gekomen, waar hij nu een heel stuk verder terug was gezakt. Die heeft echt niet in de afdaling zelf al die plekken verloren.

Laatst gewijzigd
StevieK

'@FBahamontes Zo is dat, is geen speld tussen te krijgen

StevieK

Die eerste groep was geen 15 maar een mannetje of 25 groot, Vlek

StevieK

'Ploegleider Grischa Niermann zag zijn kopman goede zaken doen voor het klassement. “Stevie was heel erg sterk op de slotklim. Zo’n korte, steile klim is niet zijn specialiteit, maar hij heeft dat super gedaan. Hij oogt heel sterk en fris. Dat zag je wel - toen het brak in de afdaling -. Jammer dat George vandaag veel tijd verliest daardoor. Hij kan de komende etappes nog heel belangrijk zijn voor Stevie. En wie weet zelf nog voor een mooie uitslag in een etappe proberen te gaan.”

1 2 ... 411 ... 481 482

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.