Zéér benieuwd wat vannacht de koninginnenrit naar Willunga Hill in TDU voor TLJ gaat brengen.
Wordt het Gesink of toch Bennett op een podiumplaats ?
Weet iemand hoe laat de etappe precies begint (NL tijd) en wanneer de finish(NL tijd) wordt verwacht.
Ik weet namelijk niet of er vanwege de hitte eerder wordt gestart en/of er korter wordt gereden.
Waar is daarnaast een hele goede livestream te verkrijgen (niet geo-restricted).
Alvast bedankt voor jullie reactie.
Dat Gesink er in zijn 1e. koers nog niet helemaal is, lijkt mij in de lijn der verwachtingen en ook George Bennett had 't nog niet.
Ik had Daan Olivier meer van voren verwacht. Enrico Battaglin heeft toch weer laten zien, dat hij als knecht bergop zijn waarde heeft.
Wynants, Leezer en Wagner hebben mij verbaasd, want met die hitte en dan knechten, wauw. Vooral Wynants was vandaag echt in goede doen.
'@Wielerfan1987
Dit is zijn antwoord.
Quote:TLJ/George Bennett;"A month ago I didn't plan of having to sprint around Adelaide to keep a top ten here at @tourdownunder no hiding today, and came up well short but had a real good time out there."
Ik denk, dat hij tevreden is, maar net als Gesink nog een koers nodig heeft om echt mee te kunnen doen.
Nu de TDU bijna voorbij is kunnen we verder kijken naar de ronde van valencia ik kan alleen koen Bouwman vinden als starter voor tlj. En op pcs staat dat het een itt van 30 km en op touretappe staat een ttt iemand die weet wat het nu is en misschien iemand die weet wie er nog meer gaan starten.
'@rahimns
Komt die info bij cyclingfever vandaan.
Dat lijkt mij een leuke ploeg met Roglic als kopman en met mogelijkheden voor ritwinst. Het is de vraag hoe Kuss en Powless er voor staan. Het is voor 't eerst, dat zij zo vroeg in 't seizoen mogen starten. Van Emden en Van Poppel mogen zich laten zien.
'@rahimns
Wauw Clement als ploegleider gaat wel heel snel. Maar misschien mag Clement wel proeven.
Ik zou gouw naar Tjallingii een belletje doen, want die lijkt mij daar wel klaar voor.
'T zou best eens dicht in de buurt zitten of komen, want cyclingfever komt met dezelfde 7-tal.
@vlek
Wie zitten er nu in Spanje, want Groenewegen is onderweg en Kruijswijk was volgens Strava 2 dagen terug nog thuis.
Het is inderdaad een TTT, was vrij onduidelijk in het begin maar inmiddels staat het gewoon op de site van de wedstrijd als TTT.
Overigens zou het me van dat Valencia lijstje niks verbazen als Clement bijvoorbeeld reserve is maar de organisatie die per ongeluk als ploegleider heeft ingevuld. Fouten maken is menselijk.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.