Heb al vaker in deze situatie gezeten en werd het allemaal toen net niet...dus afwachten maar...
Ijzers die ik in het vuur heb vergeleken met hem.
Valverde
Vuillermoz
Gilbert
Gasparotto
McCarthy
Versus
Nibali
Matthews
Oomen
En winnaar Luik heb ik Valverde en hij kwiatkowski
Moet op hem 124 punten inlopen... dus hopen dat Valverde wint en zijn ijzers achter de mijne eindigen
Gewonnen zelfs zie ik Bertsu, gefeliciteerd! Zit trouwens even naar je team te kijken nu. Wat ik nou slim vind is dat je Pelucchi in je basis hebt gezet, kon je natuurlijk donder op zeggen dat die er snel de brui aan zou geven, en dan heb je Pozzo erbij. Slim!
@maartenhartong: wordt spannend zondag. Matthews was wel erg sterk woensdag, en vorig jaar ook top 5 in Luik. Maar als de wedstrijd hard wordt gemaakt zal hij het toch wel lastig krijgen lijkt me (maarja, dan zit je weer met Nibali.... Succes in ieder geval, een mooie prijs heb je sowieso.
Het gaat erom of een renner op de startlijst van het spel staat bij de start van het spel (zo staat het in de regels vermeld). Deze regel is bedacht zodat mensen bijv. geen renner van 1 miljoen die niet start in hun team laten staan als hij niet op de definitieve startlijst staat. Om vervolgens te profiteren van een dure invaller.
In dit geval meldde Trek 4 minuten (15:09 zegt de tweet) voor de start van de proloog (15:13) dat Brändle was gevallen en niet zou starten. Vooraleer het bericht bekend was bij Zweeler, was het spel al gestart. En de kans dat er iemand bewust van geprofiteerd heeft is erg klein gezien de tijd tussen het bericht en de start van het spel. Het enige nadeel voor de spelers zonder Brändle is dat zij nu nog niet een dure invaller hebben gekregen. Maar het is afwachten of dat nodig gaat zijn om tot de winnende combinatie te komen.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.