Zweeler 2018

1 2 ... 11 ... 28 29
skylimit

'@bassieb... ik zag gisteren ook voor het eerst de nieuwe versie van de resultaten, omdat ik de oude vertrouwde versie niet meer kan vinden. heb geen idee
wat die indicatoren achter de gebruikersnaam willen zeggen. Misschien naar gelang je meer en vaker in spellen meespeelt dat je een bepaalde sterkte toegedicht wordt door Zweeler.
De geluksfactor speelt wel een grote rol alle kennis m.b.t. het parkoes en de aanwezige renners ten spijt.

Jekke

Omwille van de ziekte van laporte in het openingsweekend had ik hem domweg uit al men voorjaarssteams uitgefietst (net zoals bij de gouden klassiekers). Oerdom natuurlijk voor zijn 2.5 mio anders stond ik 16e -31e en 33e :s. Impulsieve reacties last minute nooit goed :(

skylimit

'@jekke ja, ja dat heb ik ook elke keer. Gisteren gedacht aan Pedersen en Teunissen als verre outsiders, maar toch niet opgesteld.

Luuuuuuukk

Gisteren wel de keuze voor Teunissen gemaakt, pakte goed uit met een 7e 11e en 15e plek!

Zwieler

'@BassieB Dat is ons opgelegd door de licentiegever omdat we een Controlled Skill Game licentie hebben. Het is verplicht om te laten zien dat er beginners/minder goede spelers, minder ervaren spelers en meer ervaren spelers mee doen aan een spel. We gaan onze game index ook snel updaten en dan krijgt dat gedeelte een meer prominente plek, omdat de spelers ook al voor de start van een spel moeten kunnen zien dat er spelers mee doen, die beter zijn en meer ervaren.

De minder ervaren spelers (lees nieuwe spelers/minder goede spelers) kunnen zichzelf dan beschermen door niet mee te doen, of alleen aan spellen mee te doen die voor minder ervaren spelers zijn. Wij kunnen nu bijvoorbeeld voor de Giro een spel opzetten waar alleen spelers mee doen die geen ranking hebben, en in level 1 zitten. Uiteraard moeten we maar afwachten of er genoeg animo voor is. Als die er niet is, dan hebben we dit in ieder geval voor de toekomst klaar staan en is onze compliance weer op orde. :-)

HF2013

Subleauge voor morgen:

Wielerflits
Forum1

Kijken of we een paar euro kunnen winnen als Wielerflits-brigade.

Bertsu

Ik vind het overzicht wel beter nu, alle spellen waar je aan meedoet in 1 oogopslag.
En het groen arceren van de spelers die punten hebben gescoord vind ik ook een verbetering.

Imbatido

'@Zwieler: Werk je dan niet in de hand dat spelers een nieuw account gaan aanmaken?

robertus

ff eraan wennen maar in zijn geheel vindt ik het een betere versie :)

FC Wheelie

Hoe gaat het met de tips van Lyndalid? Edmondson en Kung?

skylimit

'@FC Wheelie, och hij heeft al een ticket te pakken, al zal dat zonder Edmondson en Kung gebeurd zijn!
Voor de rest is het bij veel wielerflitsers aanklampen en hopen tot het eind toe mee te kunnen blijven doen voor een prijsje.

Bassieb

Ik sta met het budget wielerjaarspel bijna laatste en de voorjaarsspellen heb ik ook al opgegeven. Het is wachten op de Giro:)

Bertsu

De Giro staat online! Komt er nog een Wielerflits-subleague?

Huggyfonz

wielerflits 1 bij het giro 15 + 5 spel is gemaakt. ww= tomtom

Bertsu

Uitstekend. Laat de voorpret beginnen. En af en toe een tipje uitwisselen?

HF2013

Yes. Ik mag weer een keer in subleague 1!

LyndaLid

Tweede subleague voor Giro aangemaakt.

WW: wfgiro2

Edjahh

Sluip zowaar nog de top 50 in met het voorjaarsklassiekersspel. Geloof niet dat er veel zijn in de top 50 die Valverde spelen. Wie weet zit er nog een leuke eindklassering in :)

ChefSpijker

Vier teams met Valverde in top 50 en tien in de top 100:

1 Poekenaar 5 20 2365 (+325)
2 Huisbergsprin 1 30 2304 (+359)
3 Invincibles 41 2252 (+467)
4 Zermie 1 46 2248 (+348)
5 Ocnarf 1 51 2244 (+380)
6 Bond009 4 54 2236 (+207)
7 Eric Vossenbe 1 59 2224 (+387)
8 metal 1 65 2200 (+360)
9 maartenharton 2 71 2185 (+305)
10 Jekke 3 94 2148 (+307)

Via de analyse tool van een spel kun je dat makkelijk vinden: https://nl.zweeler.com/game/cycling/FantasySpringCyClassicsGame2018/analyticTool

Edjahh

'@Chef, bedankt voor de tip :)

Bertsu

Voor Fantasy Ardennes Classics weer sl aangemaakt:
Wielerflits
Forum1

Veel plezier!

skylimit

'@Bertsu het wachtwoord is forum1 zonder hoofdletter F ;)

Bertsu

Ah, dank. Scheelt wat gepuzzel inderdaad.

FaasjeWilkes

Fantasy Ardennes is wel een interessant spelletje. De vraag is natuurlijk, wat doe je met Greg en Sagan? Na Amstel heb je niks meer aan ze, maar ze kunnen winnen zondag en net zo goed 15e worden. Ben toch geneigd ze niet te nemen en te gokken op renners die alle 3 de wedstrijden rijden. Maar ben er nog niet helemaal uit...

Zwieler

'@Imbatido

Sorry voor late reactie :-) Ja, dat zou inderdaad kunnen dat mensen dat gaan doen. Helaas gebeuren dat soort dingen ook nu al als men extra bonus wil hebben, of een nieuwe vriend uitnodigen om 10 euro Tell a Friend bonus te krijgen. Uiteraard hebben we een goede IP tracker die dat in de gaten houdt, en soms moeten we mensen op de vingers tikken en heel af en toe zelfs van Zweeler afgooien.

We zitten zelf ook te denken om spellen op te zetten waar spelers 1 tegen 1 kunnen gaan spelen. Dat is redelijk populair in de VS. Ook dat is heel gevoelig voor het aanmaken van extra accounts. Uiteindelijk willen we wel dat mensen van dezelfde sterkte tegen elkaar gaan spelen, en niet dat hele goede spelers op zoek gaan naar de zwakkere om die uit te buiten. Daar hebben ze in de VS erg veel last van. Ook omdat je daar van honderden dollars tegen elkaar kan spelen.

Valsspelers hou je altijd, en wij moeten ons daar tegen blijven wapenen, want ze worden ook steeds slimmer :-)

1 2 ... 11 ... 28 29

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.