'@Sunrider
Dat is ook niet erg. Uiteindelijk draait het allemaal om het plezier wat iedereen heeft aan de spellen. Wij organiseren zoveel spellen voor wielrennen, maar ook nog voor andere sporten (meer dan 1.050 per jaar), dat het ook niet mogelijk is om aan alles mee te doen. We hebben ook bewust gekozen voor veel verschillende varianten spellen, zodat de mensen keuzes kunnen maken.
En als de toekomst gaat worden zoals wij graag willen, dan worden de prijzenpotten alleen maar hoger, doordat we steeds meer spelers krijgen die mee gaan doen aan de Fantasy Sports Games van Zweeler.
De meest gekozen gaan we alleen niet weghalen, dat zal altijd beschikbaar blijven. Wij denken daar de starters iets mee te kunnen helpen, en willen deze informatie niet achter houden. Bij een fantasy Sport draait het om informatie verzamelen die bestaat uit wedstrijden kijken, heel veel lezen, statistieken uit het verleden en heden doornemen, en dan neem je een beslissing. De meest gekozen vallen onder de statistieken, en is maar klein onderdeel van het beslissingsproces.
Voor het eerst meegedaan aan iets anders dan het budgetjaarspel en als 2e geëindigd op 8punten van de winnaar in het Tirreno spel, dat wordt gelijk maar weer stoppen.. Tot op een uur van de deadline Kwiat als winnaar en BMC als TTT winnaar gehad, allebei gewijzigd. Enfin, wat als telt niet, ook niet bij topsport voorspellen..
Ik ben bang dat Landa, Thomas en Kwiatkowski te grote gemissen gaan worden in de jaarspellen. Maar zelfs daar is 't eigenlijk nog te vroeg voor.
Tirreno was een erg slecht rondje voor me, maar na Parijs-Nice stond ik meermaals keurig in de top 100. Lekker blijven kijken en we zien 't wel richting de Giro!
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.