Zweeler 2018

1 2 ... 16 ... 28 29
pirazzi

Froome moet morgen maar top 20 halen anders is hij te duur met zijn 40 miljoen in het budgetspel. Met de kennis van nu had ik Guy Niv in het basisteam gezet en Froome wissel.

Sunrider

Ik heb Froome als 1e wissel in het budgetspel maar Consalves als 2e helaas want tja, die had ik op moeten stellen en ik had geen vertrouwen in Battaglin......

Laatst gewijzigd
pirazzi

Zeg je dat nu uit het hoofd Sunrider want feitelijk staan Armée en Cavagna (1 punt misgelopen) bij jou als tweede en derde wissel.

Edjahh

Ik zie net dat Selig afgestapt is, dat betekent voor mijn beide ploegen dat M.A. Lopez erin komt, wat een timing! :D

LyndaLid

Kijk dit gaat heel erg de goede kant op :) In alle spellen (behalve het 15+5 spel). Ook in beiden jaarspellen gaat dit heel erg leuk worden zo!

pirazzi

Wielerflits 2 nu bovenaan bij de prize subleague stand in het budgetspel!

Bertsu

Had op Sagiv gegokt i.p.v. Niv...
Het gaat bij mij juist niet de goede kant op. Ook nog eens 32e vandaag en eerste 31 prijs. Zo’n Giro dus.

Laatst gewijzigd
Edjahh

We klimmen lekker door, met mijn beste team nu op plek 41 in het AK.

ivo001

Mijn AK team staat nog ver.
Net zoals dat ik laatst met mijn sprintteam in het 15+5 spel de dagprijzen neit haalde valt mijn klimteam er nu ook ent buiten, een 19e plek en slechts 2p onder de prijzen xD

Sunrider

'@ pirazzi, klopt, verwisselde het uit mijn hoofd met het RTI budget spel.

Bertsu

Vandaag dan wel 40 euro met sprintteam, kan de giro alvast weer uit.

jp.vanoosterhout

En JAGO weer met 3 teams in de prijzen ,hoe bestaat het ??? hij wint als het een onvoorspelbare uitslag is en ook als alle sprinters in de top 10 zitten..hij heeft altijd net die ene of twee afwijkingen zodat hij in de prijzen valt !! heel knap of toch veel geluk ?

LyndaLid

Klinkt vooral als een zieke gokverslaving als je het mij vraagt, elke dag met zo veel teams meespelen..

jp.vanoosterhout

ja zolang je winst maakt kan dat ,als hij 3 van de 6 dagen een prijs heeft !dan zou ik ook blijven spelen met 4 teams,want dan heb je toch meer kans !

LyndaLid

Ja dat is dan ook weer waar haha, maar mij was het nog niet zo opgevallen tot ik het hier las! Mij viel vaak Vinnie op, ook met veel teams maar zo vaak bovenaan..

Maartenhartong

Jullie gaan allemaal wel lekker! Bij mij gaat het wat minder 😓hoop nog bij te trekken

jp.vanoosterhout

ik had verdomme een dagteam met polanc,mohoric en torres..dat had een topklassement kunnen zijn nu heb ik een schamele 6 euro !frappant detail JAGO heeft weer 2 teams in de top weer 65 euro,die heeft met de dagprijzen misschien al 400 euro gewonnen,en met het 15+5 spel heeft hij ook nog 2 teams heel hoog staan en enkele teams ook nog volop in de race.. lijkt wel of hij zijn teams na de rit samenstelt !

Nickoz

Wat een topdag gister voor mij in het budgetspel !
Met de nummer 1, 2, 4, 5, 6, 9, 11, 13, 14, 15, 17 & 20 uiteindelijk 2e in het dagklassement geworden.
Ben hierdoor van de 181e naar 47e plaats in het AK geklommen zonder ook maar één topsprinter (op Mareczko na).
Zou een mooie Giro kunnen worden voor mij ;)

Laatst gewijzigd
snuutje

JAGO is een insider, kan niet anders.... Moet tevens een broodspeler zijn. Die heeft toch ook helemaal geen tijd om te werken, met zoveel spellen deelnemen kost veel tijd 😉😉

Edjahh

Tot nu toe lijkt voor het budgetspel Aru mij de das om te doen, lang getwijfeld tussen hem en Pozzo. Met laatst genoemde had top 15 AK gestaan nu. Nu op plek 91. Hopen op een sterke tweede / derde week van hem dan maar. :)

Edit: Top 15 is misschien iets te overdreven. ;)

Laatst gewijzigd
LyndaLid

Er zullen er een paar skeptisch zijn, kijkend naar mijn 138e plaats in het klassement op dit moment, maar ik zeg het jullie: ik om eraan :)

Met alleen Pedersen en Roelandts voor de "sprints" (pas op dinsdag en op Imola) sta ik dus nu "al" 138e. Vandaag had ik 8 renners in de top 12, met Dennis nog als extraatje straks voor tijdrit en minder lastige bergritten. Op dit moment heb ik de nummers 1, 2, 3, 4, 6, 7, 8, 10 en 13 allemaal in mijn basis staan. Mijn eerste wissel wordt Aru (zie hem er in de derde week iets meer doorheen komen), en dan komt Meintjes er nog bij voor extra klassmentspunten. Die was vandaag trouwens ook zeer behoorlijk.

Degenen die mij tot nu toe tegenzitten zijn Pozzovivo (maar ik koos voor Yates en Chaves), Formolo, Konrad (maar die gaat er gegarandeerd nog doorheen zakken), Battaglin en Bilbao . En de sprinters, maar zoals al eerder gezegd... Ik zie hier geen probleem. Mijn twee alternatieven voor Viviani waren Yates en Chaves, die het op zich wel aardig doen.... en ipv Bennett heb ik Bennett ;) Ik heb vooral geen missers, tenzij je Roelandts zo wilt noemen maar die zie ik alleen maar hoger gaan eindigen in de massasprints en sprints met uitgedund peloton. Grossschartner gaat nog een keer stevig punten pakken in een vlucht.

Hoe dan ook, dit wordt denk ik nog zeer interessant!

Laatst gewijzigd
Edjahh

'@LL heel benieuwd of je je gelijk gaat halen met het niet kiezen van Viviani. ;)

skylimit

Het is dat Astana het nodig vond op de trappers te gaan staan anders had Masnada gewoon punten gescoord vandaag. Dat is wel balen. Wel weer gestegen in het budgetspel. Op de reservebank zit voorlopig nog Aru, Woods en Reichenbach, maar ja als er niemand uitvalt zullen die daar blijven zitten.

Bertsu

Ik hoop het voor je Lynda, het klinkt veelbelovend iig. Mijn voorspelling dat mn veel ontsnappingen het gaan halen klopt inderdaad niet.
Gelukkig weer 22 euro met dagetappe, want 5+5 en budget gaat hem net niet worden denk ik. Wissels op verkeerde moment en ook nog eens net niet de goede. In beste team Carapaz en Pozzovivo nog wissel.
Ook Californië maar weer proberen, altijd fun.

Nickoz

Vandaag geklommen naar plek 27 in budgetspel. Mareczko heeft plaats gemaakt voor Meintjes in m'n team.

Verwacht uiteindelijk wel in de Top-50 AK te blijven, maar ik denk toch dat ik te veel échte klimmers heb. Als sprinters alleen Gibbons en Sbaragli over.
Prima eerste week gehad iig.

1 2 ... 16 ... 28 29

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.