Zweeler 2018

1 2 ... 17 ... 28 29
ivo001

In mijn 15+5 team komt Chaves er nu in voor Mareczko...
Mareczko ahd wel 2 dagen eerder mogen afstappen voor mij xD

Poels gaat ook nog niet echt lekker, net zoals Froome en Aru, maar die zullen de meeste wel in hun opstelling hebben.

Abdoe

Zelfde probleem hier... had mijn twijfels over Froome en Lopez, maar heb ze toch 'safe' in de basis gezet in mijn AK-teams, waardoor eigenlijk in alle teams wel een paar belangrijke puntenpakkers missen. Nu iig Chaves en Pozzo overal erin, maar de achterstand zal wel al te groot zijn voor een substantiële prijs. Nog wel een kansje op de laatste dag wat op te schuiven met evt truipunten voor Dumoulin/Mitchelton-Scott, waar veel anderen op Froome/Sky hebben gegokt.

Bertsu

Chavez en Pozzo, wel goede invallers. Ik heb Betancour, na de tijdrit dacht ik spekkoper te zijn maar dat valt toch tegen.

LyndaLid

Oei, heel duur dagje...

Nickoz

Schade weten te beperken met Battaglin en nummer 16 t/m 20.

LyndaLid

Ja Battaglin is echt de renner die mij voorlopig grandioos in de weg zit.

Laatste man

Ouch Chaves in mijn jaarspel periode 1..

LyndaLid

Ah ja niet eens over nagedacht.. Was in beiden jaarspellen op weg naar top 15, maar dit met Chaves is ook daar heel erg zuur ja!

Laatst gewijzigd
Bertsu

Dat is altijd zuur inderdaad.
Ik ga voor de 2e wk Giro.

Nickoz

Wederom een geweldige dag voor mij in het budgetspel. Het geluk lijkt aan m'n zijde deze Giro.
Met 202 punten vandaag gestegen naar de 17e plek in het algemeen klassement, morgen en overmorgen zal wel weer een ramp worden met alleen Gibbons en Sbaragli in m'n team, hopen op een geslaagde vlucht dan maar.

LyndaLid

Ja bij mij heeft het geluk sinds gisteren zich helaas echt tegen me gekeerd. Het niet hebben van Viviani en Bennett doet me niets. Het niet hebben van Formolo en Battaglin wel. Maar nog zuurder is dat door het wegvallen van Chaves nu Pozzovivo ook nog eens een veel betere keuze is geworden. Daardoor ben ik ineens kansloos voor de topprijzen.

Een Roelandts ofzo mag nu wel afstappen, dat is (misschien buiten morgen?) mijn enige echte misser. Dan krijg ik tenminste Aru erbij.

In de jaarspellen ga ik wel zeer lekker, maar ook daar blijft de terugval van Chaves enorm pijn doen.

Laatst gewijzigd
FaasjeWilkes

Zag er goed uit in 15 + 5 met twee teams in de top 15. Maar dan gisteren Woods die een zekere top 5 plek verspeelt door te vallen 5 km van de streep en vandaag Mohoric die niet doortrapt op het laatst. Begrijp dat van Mohoric wel trouwens, maar ik denk dan trap gewoon door man en wordt dan maar 2e, dan heb ik in ieder geval mn puntjes 😂

Nu met mn sterkste team gezakt naar 81e ofzo, had zo 50 punten meer kunnen hebben. Maarja zo hebben anderen dat met Chaves in budget. Heb hoe dan ook zin in de Zoncolan 😀

Bertsu

Ik ook. Pak mijn prijsjes gelukkig in de dagetappes, en hopelijk in jaarspel 1e periode. En sta voorlopig eerste in Giro 2e week maar heb geen klassementsrenners., dus dat is geen zekerheidje.
Best wel weer een leuke etappe geworden aan het eind gisteren. Ik heb Betancour in budgetspel dus vond het ook wel jammer.

ivo001

Typisch dit, met mijn sprintteam in het 15+5 spel 1p onder de prijzen, ik heb ballerini ipv simion haha.

ivo001

Bizar hoe ik elke keer net een dagprijsje misloop in het 15+5 spel.

Derde etappe 15e, 7p onder de prijzen
Zesde etappe 19e, 3p onder de prijzen
Dertiende etappe 17e, 1p onder de prijzen
Veertiende etappe 13e, 2p onder de prijzen
Vijftiende etappe 10e, 2p onder de prijzen

Nickoz

'@ivo001 Heel zonde inderdaad

Persoonlijk een nagenoeg perfect weekend gedraaid. Helaas de etappe van gisteren moeten missen.
Gisteren van 124 naar 51 gestegen. Vandaag 3e geworden in het dagklassement en daardoor gestegen naar plek 26 in het budgetspel.
Reichenbach en Poels gaan nu zelfs hun puntjes meepikken :)

Bertsu

Lynda zijn theorie dat veel etappes voor de klassementsrenners zullen zijn is helaas voor mij uitgekomen. In mijn budgetspel en mijn 2e week-spel had ik ontsnappers opgenomen maar die scoren nagenoeg niets. Daarbij nog een zeer matig presterende Aru en het valt allemaal wat tegen. Misschien nog 1 5+5 team wat nu 123e staat (met Carapaz in basis).
Dus goed ingeschat Lynda.

HF2013

Van mij had Aru gisteren afstappen met het oog op m'n teampjes, maar het is sowieso een kansloze exercitie.

Laatste man

Aru en Chaves doen mijn top 5 plek in het cycling jaarspel deel 1 verdwijnen als sneeuw voor de zon. Spijtig.

Bertsu

Toch weer 40 euro met mijn tijdritteam bij 5+5 spel.

pirazzi

Is dat iets nieuws 5+5 of gewoon 15+5.
7de in de daguitslag van het budgetspel maar dat levert geen prijs op. :)

Laatst gewijzigd
ivo001

Ik was 4e in het etappe 16 spel, en had €78 gewonnen. Helemaal blij natuurlijk, want alle verliezen van deze giro waren daar mooi mee afgelost.
Echter door de deklassering van Aru en Ulissi (die ik beide niet had), schuiven andere renners omhoog en ben ik opeens 10 en heb €36 ipv €78 gewonnen :(
Nog steeds niet verkeerd maar ja. Had heel snel het geld moeten overboeken eigenlijk.

Edit: Pedersen en Cavagna zijn ook gedeklasseerd, dat is waarschijnlijk de oorzaak.

Laatst gewijzigd
Bertsu

Excuus, 15+5 spel. Scherp.

Laatste man

Zonde man. Helaas kan je hier vrij weinig tegen doen. Wie weet zit je nu op het juiste spoor!

pirazzi

Het was niet mijn bedoeling om scherp te zijn hoor want dan zou ik zeggen dat Ivo het woord echter had moeten schrijven. Eigenlijk had ik wel door dat 15+5 bedoeld werd.
Door de aanpassing zelf ook een plaats gezakt in het dagklassement.

1 2 ... 17 ... 28 29

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.