Zweeler 2018

1 2 ... 8 ... 28 29
Betancur, Quintana, Sagan

Tja .. Valgren er aan het eind toch nog uitgegooid.

Gladiool

Hier zit ie wel erbij! *feest*

LyndaLid

Het begint weer vreselijk haha.

Zat letterlijk op rozen met die groep, die zich als een stel mafketels laat inlopen... Met Vanmarcke, Stybar, Trentin, Colbrelli, Oss, Lutsenko, én Van Avermaet en Naesen in twee teams 100% vertegenwoordigd, maar dan laten ze zich inlopen!

Enfin.. Colbrelli, Stybar, Trentin, Lutsenko.. Ze hebben iig de vorm laten zien.

skylimit

Verkeerde "blauwe smurf" wint en tot overmaat van ramp laten die andere zich ook nog inlopen.

Noud89

Haha hier ook. Vorig jaar speelde ik Valgren overal, nu nergens. Top! :p

LyndaLid

Aiaiaiaiiii sta ook weer eens op de eerste plek buiten de RtI tickets, het lijkt 2017 wel!

Wie weet buiten de top 10 nog punten te sprokkelen, maar die plek direct buiten het ticket voelt vertrouwelijk.

bbflood1

Valgren en Lutsenko vanochend verwijderd nav salaraisverhaal Astana :(
Met Theuns Gilbert en Stuyven wel veel gelukkige puntjes binnengeharkt. Dus al met al mag ik niet klagen

LyndaLid

Yeeeheessss toch al een ticket gescoord, in mn tweede spelletje!! :)

HF2013

Wielerflits2 bovenaan!

Kiggen

Proficiat Lyndalid, ik sta momenteel 2e in het RtI spel van de klassiekers. Goed begin is het halve werk zullen we maar zeggen/hopen :)

Bassieb

Lekker man!! Dat wordt live aanmoedigen in Innsbruck of niet Lynda? ;)

LyndaLid

Dat dacht ik wel ja! Moet ik alleen wel m'n favorietjes in m'n team nemen! ;)

LyndaLid

Overigens:

Als Van Avermaet morgen niet opeens wint, dan is ie wat mij betreft al zijn geld niet echt meer waard geweest over Sagan. Ok, Dwars door Vlaanderen is ook nog een koers waar Sagan niet start, maar het is daar maar afwachten of bijvoorbeeld Küng en Roelandts niet mogen proberen.

De reden dat Van Avermaet de logische keuze was voor dit spel, was dit weekend wat mij betreft. Met zelf maar één team zonder hem, ben ik er nog niet uit of het goed of slecht nieuws is. Maar Van Avermaet met nul punten vandaag was eigenlijk een no-go.

Betancur, Quintana, Sagan

Ik heb 3 teams gemaakt, 2 zonder GVA en Sagan, 1tje met beide. In die 2 teams zonder heb ik toch meer vertrouwen :D

skylimit

Normaal gesproken komen de beste renners in de grote koersen boven drijven, tenzij dit seizoen A-typisch gaat worden. Snap ook niet goed waarom die anderen zich vlak voor de finish lieten inlopen, zijn worldtourpunten niet belangrijk meer dan ?

Gelegevaar

Misschien waren ze een beetje aan het eind van hun latijn @Skylimit? ;-)
Dagopbrengst: Slechts 1 renner van de eerste 20 in mijn team. Schrale troost: het is wel de winnaar.
Morgen opnieuw een kans. Ik hoop op een attractieve koers, maar duim ook wel een beetje voor de echte sprinters, want daar heb ik eigenlijk meer van in mijn team dan me lief is. ... Overhaast wisselen vlak voor de deadline, dan krijg je dat.

Overigens heb ik ook maar 1 team in het (budget)spel. Ik speel bij zweeler ook nooit met meerdere teams, want dan heb ik nóg meer moeite met kiezen :D

Laatst gewijzigd
FaasjeWilkes

Proficiat LyndaLid! Die heb je maar vast binnen :)

Baalde ook dat dat groepje werd ingehaald. Jammer genoeg nergens Valgren gespeeld bij voorjaarsklassiekers. Wel overal bij de voorjaarstickets, daar dus wel goed begonnen.

Sunrider

Valgren erin-eruit-erin-eruit. Ik heb plots geen goed gevoel meer bij de voorjaarsklassiekers alhoewel het nog kan kantelen maar dit was alvast geen klassieker zoals we gewend waren. Enfin, Vanmarcke, Colbrelli en Stybar zorgden nog voor 111 punten in het team zonder Greg en Peter. Positie 491.....

LyndaLid

Ik snap de logica van een team zonder Greg én Peter niet zo goed..?

Als Greg het niet goed doet en zijn geld dus niet waard is, dan is de kans nog groter dat Sagan de volle buit pakt in zijn koersen. Van Avermaet is tenslotte zijn grootste concurrent...

Wat was de gedachte hierachter, Sunrider? Of sowieso niet zo'n vertrouwen in Sagan?

Sunrider

Ha Lynda, geluk gewenst met je ticket. Ik heb 3 teams, experimentje met het team zonder Greg en Peter. Ik kan veel meer (sub)toppers opstellen en zoals we in voorgaande jaren al gezien hebben zit een ongelukje in een overhangend jasje of onoplettende ploegmaat. Of zoals we gisteren zagen een niet meewerkende kopgroep wat toe te juichen is.

HF2013

Één team zonder de 2 grootste favorieten is vooral om wat meer subtoppers te nemen. De prijs van GvA lijkt gebaseerd op zijn afgelopen seizoen. Dat zie ik hem niet snel herhalen. Sagen rijdt minder. Die mannen moeten eigenlijk overal constant hoog eindigen om de prijs waar te maken, terwijl een subtopper met een uitschieter naar boven ook wel eens iets mag laten lopen.

Door de onvoorspelbaarheid van de nodige koersen, toch een beetje spreid je winkansen.

En daarnaast. Ik zie de Vanmarcke's, Gaviria's en Kwiatkowski's van deze wereld ook nog wel de nodige kans maken in de monumenten.

Bertsu

Ook ik baalde van het dom laten inlopen vd kopgroep zaterdag. Ik voel me na 1 weekend al zo`n beetje kansloos.

Laatste man

In het jaarspel periode 1 een leuke start vooralsnog. Vrees wel voor de Giro.

skylimit

Als dit weekend tekend is voor de rest van het seizoen, dan zal het wel overal net niet zijn of worden.
Enige positieve lichtpuntjes dit weekend Colbrelli, Groenewegen en Formolo. (naast de constante factor Valverde en M.A. Lopez)

Betancur, Quintana, Sagan

Ik sta nu 111de in het jaarspel periode 1, maar kijk juist uit voor de giro; (voorlopige startlijst)

Klassement: Lopez, Dumoulin, Aru, Chaves, Pinot, Formolo, Amador, Woods, Dennis?, Wellens?
Sprint: Viviani, Kristoff, Bennett, DvPoppel
Rittenkapers: Stybar/LLS

In het voorjaarsklassiekerspel ook wel redelijk gestart, 2de en 25de atm.
Lutsenko, Colbrelli, Benoot, Stybar, BHagen, Vermote, Vanmarcke, Haas, Matthews, Stuyven, WVA moeten het doen komende zaterdag voor het team dat 2de staat. 11 renners, ik hoop 5x top 10 en 2x top 5 ;)

Wrm start Wellens eigenlijk niet, had hem ook wel kans zien maken eigenlijk ..

1 2 ... 8 ... 28 29

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.