Tientje is geen probleem maar heb principieel geen zin om mee te werken aan deze geldklopperij. Genoeg gratis spellen of betaalde spellen waarbij ze dan iig werken met een prijzenpool. Dus helaas scorito maar je kunt m'n rug op.
Al hadden ze een klein percentage in een prijzenpot gestopt, zoveel beter dan dit ordinaire verdienmodel. Dan had ik ook gewoon meegedaan. Totale miskleun van de marketingmedewerker dit ook.
Ga die uitleg eens lezen ONCE. Al vanaf 2012 pompt die bedenker zijn eigen geld erin en heeft ondertussen al 10 mensen in dienst. Altijd nog uit eigen zak betaald. Want er zijn geen reclame inkomsten. Persoonlijk vind ik het heerlijk, een reclameloze site/app.
Het is aan je eigen natuurlijk maar ik ken geen enkel ander spel wat zo leuk is om te doen als scorito.
Ja goed verhaal inderdaad.
Je maakt mij niet wijs dat je jaren alles uit eigen zak betaald en zware verliezen maakt wat deze prijs ineens zou moeten rechtvaardigen want dan praat je over tonnen per jaar.
Kijk, iedereen is vrij om te vragen wat ze willen, het is wat de gek er voor geeft, maar ik heb geen zin om daaraan mee te werken. Ook marketingtechnisch vind ik het een flater van jewelste.
Al zouden ze 20%van het geld in een prijzenpot stoppen kweekt al meer goodwill dan dit. Het komt op mij over als snelle geldgraaierij. Dan zoek ik wel spellen op van de liefhebber voor de liefhebber.
Die gast is sowieso al miljonair wegens het verkopen van 1 of ander bedrijf.
http://www.quotenet.nl/Nieuws/Hoe-twee-broers-samen-miljoenen-verdienden-aan-een-IT-bedrijf-en-nu-ruzie-hebben-179981
Ik snap je punt overigens wel hoor. Alleen van mijn kant weegt mijn spelplezier zwaarder dan mijn morele principes:P
Ik ben in ieder geval geneigd om niet te veel geld uit te geven voor de heuvels. Van alle ritten is Waalse Pijl met afstand de meest voorspelbare en LBL in iets mindere mate ook. Lijkt me prima om dan een stuk of 3-4 niet al te dure top 10 kandidaten voor mee te nemen. D. Martin wint misschien niet maar heeft net zoveel kans op een top 3 plek als Valverde.
Voor de rest van de koersen is het zaak om zoveel mogelijk opties te hebben denk ik. Het is simpelweg te onvoorspelbaar om structureel de top 5 goed te voorspellen. Of je moet erg veel geluk hebben natuurlijk.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.