Klassiekerspel Scorito

1 2 3 4 ... 110 111
WCEendT

'@Treenert
200 Punten voor 1.5 mln is bij mij altijd een ja, om serieus in te gaan op je wel of niet vraag.

hartstikkebedankt

'@Treenert die was zelfs al inbegrepen :P

Treenert

Sagan doet eerste 2 niet mee. SB is zijn eerste, dan is hij toch veel te duur? Voor de HELDerheid, hij is wel mijn held.

Laatst gewijzigd
JimKro

Of juist te goedkoop. Als Sagan geen pech heeft rijdt hij een stuk of 5 podiumplaatsen bij elkaar.

WCEendT

Benieuwd of wij dit jaar nog van die fouten zien als '90% kopman Sagan' terwijl hij niet meedoet.

hartstikkebedankt

Het was nog niet in me opgekomen dat Sagan hier te duur geprijsd is

siets

Hmmm.. als je Sagan, van Avermaet en Gilbert nodig acht (en op basis van vorig jaar is dat eigenlijk wel waar ik naar neig) vind ik het budget nog helemaal niet zo ruim..

ONCE

Tientje is geen probleem maar heb principieel geen zin om mee te werken aan deze geldklopperij. Genoeg gratis spellen of betaalde spellen waarbij ze dan iig werken met een prijzenpool. Dus helaas scorito maar je kunt m'n rug op.
Al hadden ze een klein percentage in een prijzenpot gestopt, zoveel beter dan dit ordinaire verdienmodel. Dan had ik ook gewoon meegedaan. Totale miskleun van de marketingmedewerker dit ook.

snellerfietsen

Ga die uitleg eens lezen ONCE. Al vanaf 2012 pompt die bedenker zijn eigen geld erin en heeft ondertussen al 10 mensen in dienst. Altijd nog uit eigen zak betaald. Want er zijn geen reclame inkomsten. Persoonlijk vind ik het heerlijk, een reclameloze site/app.

Het is aan je eigen natuurlijk maar ik ken geen enkel ander spel wat zo leuk is om te doen als scorito.

Ab Normaal

'@snellerfietsen
Je speelt geen Sportpools?

nathancouw

Short(long)list is gemaakt, nu nog keuzes gaan maken! Let the games begin.

fringale

Ik denk dat teampunten best wel belangrijk gaat zijn, en als je dan een GVA en Sagan vaak op het podium verwacht doe je er misschien goed een notoire helper te selecteren.

nathancouw

Hint hint, Oss & Roelandts, hint hint. ;-)

nathancouw

Overigens is dit de eerste keer dat ik het 'klassiekerspel' serieus speel/voorbereid. Be prepared.

ChefSpijker

'@snellerfietsen >>> 10 mensen fulltime in dienst is gezien het beperkte aanbod wel opmerkelijk. Je vraagt je dan af wat die allemaal doen op een dag. Verbaasde me best dat cijfer.

ONCE

Ja goed verhaal inderdaad.
Je maakt mij niet wijs dat je jaren alles uit eigen zak betaald en zware verliezen maakt wat deze prijs ineens zou moeten rechtvaardigen want dan praat je over tonnen per jaar.
Kijk, iedereen is vrij om te vragen wat ze willen, het is wat de gek er voor geeft, maar ik heb geen zin om daaraan mee te werken. Ook marketingtechnisch vind ik het een flater van jewelste.
Al zouden ze 20%van het geld in een prijzenpot stoppen kweekt al meer goodwill dan dit. Het komt op mij over als snelle geldgraaierij. Dan zoek ik wel spellen op van de liefhebber voor de liefhebber.

snellerfietsen

Die gast is sowieso al miljonair wegens het verkopen van 1 of ander bedrijf.

http://www.quotenet.nl/Nieuws/Hoe-twee-broers-samen-miljoenen-verdienden-aan-een-IT-bedrijf-en-nu-ruzie-hebben-179981

Ik snap je punt overigens wel hoor. Alleen van mijn kant weegt mijn spelplezier zwaarder dan mijn morele principes:P

ONCE

In dat stukje staat dus al heel wat anders dan dat er nu daadwerkelijk plaats gaat vinden. En sterkt mijn gevoel alleen maar meer

WCEendT

'@ONCE
Ik denk dat inmiddels duidelijk is dat jij niet voor Scorito gaat betalen, prima, maar wat doe je hier dan nog?

Hoe denkt iedereen over de prijzen van de heuvel mannen? Zie weinig koopjes waar ik ECHT vertrouwen in heb.

JimKro

Ik ben in ieder geval geneigd om niet te veel geld uit te geven voor de heuvels. Van alle ritten is Waalse Pijl met afstand de meest voorspelbare en LBL in iets mindere mate ook. Lijkt me prima om dan een stuk of 3-4 niet al te dure top 10 kandidaten voor mee te nemen. D. Martin wint misschien niet maar heeft net zoveel kans op een top 3 plek als Valverde.

Voor de rest van de koersen is het zaak om zoveel mogelijk opties te hebben denk ik. Het is simpelweg te onvoorspelbaar om structureel de top 5 goed te voorspellen. Of je moet erg veel geluk hebben natuurlijk.

Laatst gewijzigd
elstupidoloco

'@wc eendt:
Ik weet niet wat jij koopjes vindt, maar albasini vind ik best een koopje. Ik heb toch wat minder vertrouwen in kreuziger.
Gasparotto voor 1m is ook interessant. Gaudu gaat alleen Waalse pijl rijden, dus wat minder interessant

snellerfietsen

Ebh is goedkoop evenals boom.

klumper

Cort Nielsen is ook een koopje

Chris85

Ik begreep het verdienmodel van Scorito al nooit, maar dit maakt een hoop duidelijk. Na al die jaren gratis plezier maak ik met alle liefde een tientje over!

Heerlijk dat het puzzelen weer kan beginnen!

Kpenty

Van Aert is ook een koopje. Toch Van der Poel verslagen.

1 2 3 4 ... 110 111

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.