Klassiekerspel Scorito

1 2 ... 108 109 110 111
JimKro

Ik ga zelf denk ik voor Costa ipv Kwiatkowksi als derde kopman zondag.

klumper

Valverde en Ala top, Landa nog wat teampunten.
Teuns en Kwiat teleurstellend.

Toch mooi gestegen naar plaats 298 (97%), best tevreden over mijn eerste deelname aan het Klassiekerspel, hoop zondag nog iets verder te stijgen.

Vanaf morgen weer focus op de Giro, weer fijn een paar weken puzzelen.

Karsten

Met 602 punten de top 500 algemeen binnengekomen. Die investering in de Ardennen lijkt zich uit te betalen (afkloppen!).
Erg veel zin in de Giro weer. Valt lastig met de examens, maar het scoritopuzzelplezier blijft.

Jasperdewaal11

Kwiat word nooit meer kopman!

wesley1983

Alaphilippe en Matthews staan vast als kopman voor LBL. Dan nog de moeilijke keuze als 3e kopman tussen Teuns, Woods (beiden toch tegenvallend in de WP) en Molard (mss wel de beste keuze van de 3? toch beter in vorm dan Teuns en Woods). Ik weet het nog niet welke van die 3 maar het is nog geen zondag :-) Op Benoot reken ik al helemaal niet meer.

Pietje Precies

Mwah, Benoot heeft laten zien dat de vorm nog best goed is. Heeft zich vandaag puur weggecijferd voor Wellens en Vanendert. Maar goed, zou zomaar kunnen dat ie dat zondag weer doet.

Edd1e

Toch nog gestegen met alleen Alaphilippe die punten pakt als kopman. Helaas Matthews geen kopman gemaakt. De 95% is nog mogelijk.

Voor LBL ga ik voor Alaphilippe, Matthews en Gasparotto.

Laatst gewijzigd
WCEendT

Na regen komt zonneschijn, morgen opent de giro poule!

Ab Normaal

Voor mij wordt het Alaphillipe, Valverde en Matthews. Alleen de volgorde ben ik nog niet over uit.

Starlynk

Pff Ab, lekker hoor.. als ik 3 renners zou mogen kiezen, ongeacht of ze in mijn team zitten, dan zouden het die drie zijn ;)

Mathieuke112

Valverde en Wellens staan vast als kopman voor zondag... de 3e kopman woods of teuns? Kwiatkowski heb ik geen vertrouwen meer in dit voorjaar.

Jasperdewaal11

Neem aan dat iedereen er in de Giro ook weer bij is ? ;) word weer lekker puzzelen de eindwinnaar kandidaten rijden iig in grote mate rond in the tour des Alps

Ab Normaal

Ja, ben er zeker bij. Op de een of andere manier blijf ik die grote ronde poules van scorito lastig vinden.
En dan vooral de teampunten. Ik doe met veel spelletjes mee en scoor vaak hoog, maar die teampunten... Op de een of andere manier krijg ik het belang daarvan niet afgewogen tegen etappezeges en truipunten.

Karperdrol

Genieten! lekker puzzelen, keuzes maken en dan natuurlijk toch de verkeerde maken!

net zoals bij de klassiekers, laatste minuut Gavira erin gedaan voor Demare...

Phoenix0000

Zouden jullie voor Matthews of Martin gaan als derde kopman achter Valverde en Alaphiliipe?

Karperdrol

Simpel, Matthews.

dazzler2120

Pfoe, wat een luxe probleem, @phoenix
Ik zou Matthews gaan, Martin viel naar mijn mening behoorlijk tegen.

Jori

Matthews, duidelijk in orde en veel grotere kans dus nu voor top 10, top 5 te rijden. Wil je echt een top 2 of de winnaar hebben, dan D.Martin, maar grote kans dat dat plannetje in het water valt. Echter is het nooit leuk, want dit is wel glashard bekennen dat 2.5 miljoen weggegooid is :p

El Mel

Met Kwiat en D.Martin helaas de verkeerde mannen voor de Ardennen gekozen. Flink teruggevallen naar 80%.
Door naar de Giro dan maar!

Jori

dan te bedenken dat je voor 1 miljoen minder dan kwiat een Valverde/alaphilippe had en een miljoen extra, hup gooi die giro idd maar online, ben er nu wel beetje klaar mee :p

Ab Normaal

Giro pool open.
Het eerste absolute pareltje voor 500k al gezien....

BarryE1

'-Dan te bedenken dat ik voor de combo Kwiat+van Baarle bijvoorbeeld ook de combo Stybar+Terpstra had kunnen hebben;
-Nizzolo 0 punten;
- D. Teuns (voorlopig) 0 punten;
- Geen enkele QS-er.

Gezien bovenstaande opsomming eigenlijk enigszins opmerkelijk dat ik nog op 98,0% sta (199e).

raymankapeens

.

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

'@raymankapens
Nee, een echt pareltje :)

Treenert

'@ Ab Normaal: dat pareltje kan niet alleen hard fietsen maar nog eens goed zingen óók!

1 2 ... 108 109 110 111

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.