Klassiekerspel Scorito

1 2 ... 108 109 110 111
Gladiool

'@ Treenert: Kan ie ook prima als toeschouwer, Cofidis doet daar niet mee volgens mij :p.

BarryE1

'@timothyvana Neem alles terug over kopmankeuze/Martin, die wordt op achterstand gemeld.

BarryE1

Overigens voorspelde Thijs Zonneveld een hele saaie koers op twitter, neem aan dat ie die tweet dan ook even terugneemt ;)

arjenzvob

'@ Treenert: Briljante grap over Herrada!

Starlynk

Kwiatkowski 3e kopman geen goed idee.. Nou ja, hopen maar dat mijn andere mannen ook geen top 20 rijden dan, of umm.. :p

EDIT: Benoot offert zijn kansen op top 20 ook maar gelijk op.. top!

Laatst gewijzigd
JimKro

Matthews knap, die is in grootse vorm.

ditisdavid

Alaphilippe heerlijke eerste kopman zo, verder drama met Martin en Henao (en Kwiat en Costa). Maar veel grote namen laten het afweten gelukkig.

JimKro

Henao gewoon top 10 toch?

ditisdavid

Nee dus.

Starlynk

Bah.. Kwiatkowski 3e kopman ten koste van Mollema dus :p

JimKro

Nee idd. Mss nog wel top 20. Erg gunstige top 10 voor mij, met buiten Valverde en Alaphilippe weinig van de renners die concurrenten hebben.

Pietje Precies

Aiii mijn verwachting komt uit. Ik had Valverde en Alaphilippe moeten hebben. Henao en Woods teleurstellend vandaag, terwijl ik had verwacht een slagje te slaan.

Starlynk

En we schrijven Bling maar op voor zondag.. top resultaat!

Team Starlynk gestegen naar 97,5% met alleen de top 10.. Vermoed dat Henao als 2e kopman nog wel ergens tussen 11 en 20 is geëindigd, dus hopelijk nog een beetje stijgen daardoor..

Treenert

'@ gladiool: ging mij om het grapje

@ Arjen: thanks, verzin er zelf ook één, of iemand anders.

Over Matthews: Ik zeg niks ..........

Jori

Voel me behoorlijk bekocht met D.Martin en Kwiatkowksi, toch blij dat het ficitief budget is :p

steefje9

Verdorie. Toch op mijn gevoel moeten afgaan en Matthews niet moeten opofferen als captain voor kwia. Erg pijnlijk... Knap gedaan van Matthews

Phoenix0000

Matthews was al zo sterk in AGR....Hoe hij boven op Eyserbosweg nog ff relaxed zat te eten in volle finale...
Als die niet lek gereden had...

Gladiool

Tsja, Kwiat is vooralsnog dé miskoop van het voorjaar..

Phoenix0000

Nu heb ik nog kopmandilemma voor LBL....Valverde, Alaphilippe, Martin of toch Bling als derde?

arviidd

Balen van Martin idd dacht met hem het verschil te maken. Nu kom ik net te kort voor de winst. Met nog 1 wedstrijd te gaan moet een top 10plaats er nog wel inzitten. Stijg vandaag van plek 187 naar plek 41. Wielerflits poule is podium nog mogelijk.

Jasperdewaal11

Godver die Matthews ! Heb toch niet geselecteerd dacht dat er teveel andere sterke waren maar die laten het afweten...... zak als een gek

Kpenty

Van 45 gestegen naar 9. Mijn last minute Parijs Roubaix kopmannenwissel van V. avermaet, Gilbert en Vanmarcke naar Gilberg, V.Avermaet en Demare verpest voor mij de kans om op nummer 1 te eindigen. Bij de Wielerflits poule op 2 en in onze forumpoule toch een 1e plek met een toch wel redelijk ruime voorsprong. Op naar Luik.

Die Geefnooitop maakt het nog spannend voor zichzelf met deze kopmankeuze.

Pietje Precies

Henao is 11e geworden Starlynk. Verder verpest de Scheldeprijs ook het een en ander @Kpenty, dat was ook nog echt pech in plaats van een 'foutieve' keuze.

Laatst gewijzigd
Cerebral36

Wow...zak in 2 races van 96% naar 74%...Reminder voor volgend jaar...Onderschat niet de laatste 3 races ! Vervelendste is dat ik voor AGR 6e stond in de allround Scorito ranking over alle spellen. Ga nu keihard uit de top 20 kukelen haha.

Starlynk

Nu alleen nog een paar dagen twijfelen of ik Kwiatkowski kopman ga maken in Luik, of toch voor Valverde/Henao/Mollema of evt. Benoot ga.. Zelfs het gouden bekertje zit er nog in en een Sunweb shirtje in de subpoule van indeleiderstrui.nl als alles meezit. Had ik totaal niet meer verwacht een paar weken geleden!

1 2 ... 108 109 110 111

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.