'@WCEendt: ik ben toch altijd blijer als eigenwijze keuzes goed uitpakken, dus ga er gewoon voor.
Bij topcoach speel ik na de winterstop ook zonder ajax en psv en ben al 8 procentpunten gestegen (waardoor de scorito-index naar 100% is).
Ik heb er goed over nagedacht, maar als ik Sagan+opvuller afzet tegen 2 subtoppers, kom ik op een ongeveer gelijk potentieel uit en dan is het risico op puntverlies door pech groter als het van 1 renner afhangt. Gilbert zie ik gewoon zijn geld niet opleveren dit seizoen.
Tuurlijk doet Wellens de Ardennen.
En Kung gaat veel doen, weet alleen niet of dat alles is. Oss kwijt, maar schär weer fit en bettiol en Roelandts erbij en plek minder in de selectie, reken zelf maar uit.
Dat b-team krijg ik lastig gevuld qua budget, huidige selectie toch te veel dure jongens icm "koopjes"
Ik vind het trouwens wel moeilijk te bepalen hoeveel pure sprinters ik nou minimaal moet meenemen. Heb er nu 3 (Gaviria Viviani en Cort) en dan Trentin die natuurlijk ook kan sprinten. Ik heb op zich het geld om er nog een 1.5 miljoen sprinter bij te pakken in de vorm van Groenewegen of Bouhanni. Of Modolo er toch in prikken. Maar voor 1.5 heb je ook weer een Albassini voor de Ardennen...Keuzes keuzes...kom er even niet uit haha.
Viviani ben ik fan van, maar welke koers mag hij zelf? Msr sla ik Gaviria hoger aan, Gaviria zei vorig jaar elke klassieker te willen rijden, dus zelfde verhaal voor Gent-Wevelgem en dan blijft enkel Scheldeprijs over. Maar als hij bijv naast Gaviria mag sprinten, is hij het dubbel en dwars waard
'@Jori Ik hoop dat hij in de SP los gaat en wat jij zegt verder mee mag sprinten anders kan het verkeerde gok worden t.o.v. Groenewegen en Bouhanni die ook 1.5 mil zijn :) Ik denk dat ik toch Modolo erbij prik. Elk jaar stelt hij me teleur, maar ben fan van de man. Dan alleen nog gaan bepalen of ik Durbridge puur op de gok neem en nog een 500k upgrade naar een miljoen renner of dat ik toch Wellens meeneem.
Wilde bijna een A of B vraag stellen... kom er echt niet uit, gaat nog 10x veranderen vanavond.
Ben ik overigens de enige die perse een bepaald talent mee wil nemen, ondanks dat ik denk dat het een jaar te vroeg is, maar gewoon niet 'diegene' wil zijn die hem niet heeft als hij wel doorbreekt.
Verwacht je echt zoveel van Kung? Als teamgenoot kan je ook een goedkopere pakken, kan je nog optie 1 houden ipv De Buyst. Coquard is goed, maar kan hij verder nog wat? Groenewegen heeft bijv nog Kuurne en Gent Wevelgem, verwacht je Coquard bijv jn de Amstel?
Ik zou zwaar optie 1 kiezen, Groenewegen is in mijn ogen onmisbaar gezien de sprintklassiekers en De Buyst leuke verrassing. Coquard altijd onzeker in mijn ogen en Kung zie ik niet dubbele punten halen tov zijn goedkopere teamgenoot
Cav lijkt msr en tirreno te halen, dus dan zou scheldeprijs helemaal geen probleem te zijn btw
'@ralph Ik zou Ackermann kiezen
Na elke dag gepuzzeld te hebben, stuur ik de volgende 20 de stroken op voor het vermaak van het volk:
GvA, Stybar, Kristoff, Naesen, vanMarcke, Stuyven, Trentin, Durbridge, Devenyns, Kung, Oss, Kwia, Matthews, D Martin, Albasini, Gaviria, Groenwegen, Cort, Juul Jensen, Landa
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.