Vermoed dat er nog best wat diversiteit overblijft. Je kan maar max 4 renners van 15+ hebben om nog een beetje een team over te houden. Er zullen er genoeg kiezen voor 3, aangevuld met 'subtoppers' (qua budget dan), zoals Mollema, Carapaz, Formolo, Jungels, Izagirre... genoeg keuzes. Kans dat de jochies van Ineos als opvulling dienen is dan wel weer groter geworden :)
'@wijon.
Vuillermoz, gallopin, sosa, connor, amador, ciccone.
Genoeg leuk spul.
Wat betreft sprinters... 2 duurdere sprinters (lees: 8 punten of meer) slaat nergens op. Alle topsprinters zijn belachelijk duur, je weet niet of ze uitrijden. AK levert voor het aantal punten vaak meer op. Vooral met de tijdritten waar de meeste AK mannen ook bedreven in zijn.
'@ battdev: Vorig jaar waren Bennett en Viviani natuurlijk prima om erbij te hebben, toen nog wat goedkoper (6 en 15). In theorie nu 1 sprintetappe meer dacht ik, maar je moet wel de juiste combi hebben, in ieder geval de 'cyclamino' trui, maar da's een uitdaging, niet wetende wie er uit gaat rijden.... Blijft lastig om uit te vogelen of je de juiste mannen in de juiste etappe kunt opstellen...
Ja ik moet zeggen ik vind het dit jaar ook lastig. Voor sprinters ga ik denk ik voor 1 goede en 1 mindere. Daarnaast nog een goedkope 1 punter (iedereen weet wss al welke). Verder mik ik op goede klassementsrenners aangevuld met goedkope opties.
Ik zat ook te denken aan lopez maar gezien zijn tijdrit ga ik denk ik voor andere opties. De witte trui is mooi maar hij zal die waarschijnlijk redelijk laat gaan pakken.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.