Ploegleider.nl wielerpoule

1 2 ... 11 ... 57 58
Timber

Het nadeel van Ploegleider ja. Raak je 1 van je toppers kwijt is het direct over.

Larsdj

Aangezien bijna iedereen wel tom heeft denk ik dat dat nog wel mee gaat vallen..

Kraanwater

Ja ik zit met hetzelfde. Al is Tom wel 2545x gekozen dus dat is een behoorlijk hoog percentage. Moet zeggen dat ik lekker op weg ben maar ben benieuwd of de mensen zonder Tom nu hard aankomen.

Larsdj

Kan nog veel gebeuren, heb wel
Een aantal
Mensen gezien die bv. Ivp tom Viviani hebben . Daar ga je dan ook niet het verschil mee maken. Ik sta nu zelf 4e algemeen :) .

arjenzvob

Ik heb Conti.... Helaas vandaag niet opgesteld haha. Verder ook Tom kwijt. Ach... we gaan het zien! Plekkie 655 nu

Ik heb nu:
Yates
Roglic
Carapaz
Viviani
Cimolai
Moschetti
Conti
Masnada
Ciccone
Hart
Sivakov
Madouas

João Bicicleta

Ik twijfelde vandaag om Kangert of Masnada in te brengen vanaf de reservebank. Uiteraard koos ik weer de verkeerde..

Laatst gewijzigd
Kraanwater

Ahh dan sta je dus ook eerste in de wielerflits poule @illmagnifico ik moet zeggen dat je team er sterk uit ziet. Ik sta 5de algemeen en 2de in de wielerflits maar jou Conti komt goed ten pas de komende dagen. Verder zijn we nagenoeg gelijk alleen heb jij Lopez en ik Mollema en Carapaz.

Larsdj

'@kraanwater klopt helemaal! Conti is wel de verassing. Hopelijk kan die het roze nog even vasthouden. Ben toch nog wel bang voor carapaz, en mollema kan ook nog verrassen. Die keuze zie ik ook vaker voorbij komen. Ben benieuwd wat Lopez zondag gaat neerzetten. Succes de komende dagen

Kraanwater

Dacht gister even dat ik kansloos was, maar gelukkig lijkt Mollema in super vorm te zijn. Gaat nog wel spannend worden want ik zie veel mensen met soort gelijke teams. Succes!

arjenzvob

Inmiddels 81e! Gaat lekker!

Mijn team:

Dumoulin
Yates
Roglic
Carapaz
Viviani
Cimolai
Moschetti
Conti
Masnada
Ciccone
Hart
Sivakov
Madouas

arjenzvob

Uiteindelijk 77e geworden. Mooi resultaat!

Mercatone Uno

Wielerflits-subpoule de gekste!!

snippo-vini-fantini wint het spel, gefeliciteerd!

Timber

De rennerslijst voor de Tour is ook open gezet. Tjonge, wat een hoop dure renners zeg, dat wordt lastiger dan een team voor de Giro maken.

JordiBlomvliet

Zeg dat! Als Greipel al 10 is... Maakt het wel veel leuker als scorito

Laatst gewijzigd
Pinot Grigio

Zal van Garderen kansen krijgen om voor het klassement te gaan of moet hij knechten voor Uran? Hij is zojuist 2e geworden in de dauphine....

MichielH

Ik speel niet mee met dit spel, maar toch even gekeken naar de waardes van de renners. Wat mij opviel (en dat is natuurlijk alleen mijn mening):

Behoorlijk duur:
- Nibali

Aan de dure kant:
- Uran
- Kristoff
- Greipel

Aan de goedkope kant:
- D.Martin
- Laporte
- Stybar
- Stuyven

Behoorlijk goedkoop:
- Mas
- Porte
- Schachmann

MichielH

'@Gilaso: TJ zou ik ook wel bij de renners aan de goedkope kant kunnen zetten. Wel een gok natuurlijk, maar geen dure gok.

Kraanwater

De Giro was leuk! Helaas was Tom bij mij uitgevallen maar gelukkig had bijna iedereen dat probleem. Desondanks dat, toch nog 22ste geworden.

Nu de tour! Dit belooft veel leuker en spannender te worden. Ik vond dat er bij de giro veel soort gelijke teams waren. Ik vermoed dat het nu zeker niet zo zal zijn. Even snel wat ingevuld en kwam al gauw met punt-problemen.

Porte is voor het eerst wel leuk geprijst, 12 punten is eventueel nog wel een risico waard. Maar vind hem nog niet heel indrukwekkend. Ga denk ik eerst maar even kijken wat de juiste verdeling sprinters/klimmers wordt. Bij de giro kwam je nog weg met een goedkope sprinter maar dat zal nu minder zijn.

Wijon

Precies, door die wat duurdere prijskaartjes is er zometeen veel variatie in de teams terug te vinden.

Elveno

Nu al weer lastige keuzes... Met 9 puntjes over gaan voor Teuns/Gaudu of voor vGarderen/Pasqualon?

João Bicicleta

Wanneer Teuns weer net zo rijdt als in de Vuelta dan zou ik voor hem en Pasqualon gaan..

Poeksel

En als ie dat niet doet?

hjtimmer

Ploegleider, mooi spel :-)! Hier geldt wel goede renners zijn niet automatisch puntenpakkers :-). En het jammere is inderdaad dat als één van je toppers wegvalt je echt wel het haasje bent. Ik kom vaak uit bij klassementsrenners en goedkope sprinters. Van de heuvelrenners/klassierrenners is het zo moeilijk gokken wie echt een toptour gaat rijden.

João Bicicleta

Met Van Garderen heb je meer zekere punten. EF zal een goede ploegentijrit rijden en in de ITT zal Van Garderen ook goed scoren.

krypton

'@Mercatone Uno
Dankjewel nog haha. De puzzel voor de Tour is wel lastiger met meer dure renners in een lastig te voorspellen ronde.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 11 ... 57 58

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.