Ik speel niet mee met dit spel, maar toch even gekeken naar de waardes van de renners. Wat mij opviel (en dat is natuurlijk alleen mijn mening):
Behoorlijk duur:
- Nibali
Aan de dure kant:
- Uran
- Kristoff
- Greipel
Aan de goedkope kant:
- D.Martin
- Laporte
- Stybar
- Stuyven
Behoorlijk goedkoop:
- Mas
- Porte
- Schachmann
De Giro was leuk! Helaas was Tom bij mij uitgevallen maar gelukkig had bijna iedereen dat probleem. Desondanks dat, toch nog 22ste geworden.
Nu de tour! Dit belooft veel leuker en spannender te worden. Ik vond dat er bij de giro veel soort gelijke teams waren. Ik vermoed dat het nu zeker niet zo zal zijn. Even snel wat ingevuld en kwam al gauw met punt-problemen.
Porte is voor het eerst wel leuk geprijst, 12 punten is eventueel nog wel een risico waard. Maar vind hem nog niet heel indrukwekkend. Ga denk ik eerst maar even kijken wat de juiste verdeling sprinters/klimmers wordt. Bij de giro kwam je nog weg met een goedkope sprinter maar dat zal nu minder zijn.
Ploegleider, mooi spel :-)! Hier geldt wel goede renners zijn niet automatisch puntenpakkers :-). En het jammere is inderdaad dat als één van je toppers wegvalt je echt wel het haasje bent. Ik kom vaak uit bij klassementsrenners en goedkope sprinters. Van de heuvelrenners/klassierrenners is het zo moeilijk gokken wie echt een toptour gaat rijden.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.