Ploegleider.nl wielerpoule

1 2 ... 12 ... 57 58
Pinot Grigio

'@bicicleta: Van Garderen zal denk ik niet voorzich zelf mogen rijden buiten de tt's. Ondanks zijn mooie resultaat van afgelopen maand.

Timber

Denk dat ze Van Garderen wel als een soort schaduwkopman zien eerlijk gezegd. Uran wil nog wel eens vallen, en bovendien is Van Garderen al eens als schaduwkopman begonnen met Porte bij BMC.

Koks colonne

Klopt, maar neem aan dat als Woods meegaat, die een vrije rol zal krijgen, dus zal TJ toch wel bij Uran moeten blijven. Maar zeker verleidelijk voor 6 pnt.

Timber

Overigens is Porte vrij scherp geprijst, maar nooit een echte puntenpakker geweest. In zijn enige goede jaar (2016) pakte hij ook niet heel veel punten, ondanks een 5e plaats in het eindklassement.

JordiBlomvliet

Zal Ala de punten waard zijn? 17 is wel erg veel maar zie hem wel weer een hoop punten halen. Mischien wel op te vangen met schachmann of v aert?

Laatst gewijzigd
João Bicicleta

Alaphillipe gaat wederom veel punten scoren. Ik twijfel momenteel nog of ik hem of ploegmaat Viviani ga meenemen. Met zo veel sprintetappes zijn renners als Ewan, Groenewegen of Viviani natuurlijk erg interessant.

Laatst gewijzigd
Wijon

Ik zit toch nog wel met de verdeling qua sprinters, AK en verrassingen. Daarom is alaphillipe nog niet uitgesloten, maar het lijkt er op dat ik denk dat ie zijn 17p niet waard is

Kraaijvanger

Kan mee doen in de puncher etappes en in de bergritten?

Laatst gewijzigd
João Bicicleta

Benoot lijkt goed in vorm in Zwitserland. Hij is voor mij een goede optie zeker omdat hij niet voor een kopman hoeft te rijden.

Kraanwater

Wordt nog een lastige. Zit een beetje met een schuin oog naar Wout van Aert te kijken, TTT, kan goed sprinten en zou wellicht met een beetje mazzel geel kunnen pakken als echt alles goed op z'n plek valt. Maar je hebt eigenlijk bijna geen budget voor een 'risicotje'. 2 goede sprinters en je bent al ~35 punten kwijt dan nog twee klassementsmannen en je ploeg zijn vol.

Timber

Volgens mij heeft Van Aert al aangegeven alles opzij te zetten voor Groenewegen en Kruijswijk.

brts

Wat is de beste koop voor 8-15 punten? D. Martin?

Pinot Grigio

'@brts, Porte!

Kraaijvanger

Gezien de uitslagen van Porte ben ik er niet zo van overtuigd!

Kraaijvanger

Denk eerder dat deze jongens meer punten gaan halen Schachmann

Laatst gewijzigd
Timber

Porte is ook niet iemand die vooraan in een groepje eindigt, Martin wel.

Samn Bony

Thomas + Bevin of Bernal + Schachman

Wie denken jullie dat de meeste punten zal gaan halen?

mbos

Bernal + Bevin

Samn Bony

Dan ben ik er uit 👍👍👍

Pinot Grigio

'@ Samn Bony, je gaat je team nog 5x aanpassen....

Samn Bony

Minimaal.....😜

João Bicicleta

Ik ben nog in dubio of ik naast de 4 dure renners die ik nu in mijn ploeg heb opgenomen, nog 1 dure renner selecteer en de rest van het team opvul met renners van 1 t/m 3 punten of dat ik in plaats van 1 dure renner een aantal aanvallers selecteer met een waarde van 4 t/m 7 punten. Indien die aanvallers de kans krijgen fietsen ze waarschijnlijk meer punten bijeen dan die ene dure renner. En wellicht is een sterke 'bank' dit keer wel doorslaggevend.

Eerst maar eens de selecties en de daaraan gekoppelde individuele ambities van de renners afwachten..

Bouhla

Ik heb mijn team nu zo goed als rond. Echter nog 2 plekken over en nog 6 punten te verdelen. Nu zoek ik nog een sprinter voor erbij en denk aan cavendish voor 5 punten en dan die laatste plek opvullen met een 1 puntertje. Of zijn er goedkopere en betere sprinters dan Cavendish?

Kraanwater

'@bouhla ik heb nog niet echt gekeken naar sprinters maar Cav was laatst wel in Slovenie in erg slechte doen. Hij moest toen al vroeg losse dus of die nog op tijd in vorm is? ik vraag het me af

João Bicicleta

Ik denk dat je beter voor 2 goedkope sprinters kunt gaan zoals Bonifazio, Pasqualon, Dupont of Stuyven, mocht je deze nog niet hebben. En wellicht dat er nog meer koopjes aankomen wanneer de selecties bekend gemaakt worden.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 12 ... 57 58

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.