Ploegleider.nl wielerpoule

1 2 ... 17 ... 57 58
João Bicicleta

Schachmann is populair bij jullie. 😉 Ik heb het idee dat hij zich teveel moet gaan opofferen voor Sagan dus twijfel nog of ik voor hem moet gaan.

PeterAardema

.

Laatst gewijzigd
Niels de w

Heren,

Kan iemand mij overtuigen? 2 renners van onderstaande 4 (31 punten samen):

Pinot 16 punten
Fuglsang 16 punten
Landa 15 punten
A. Yates 15 punten

Is geen gemakzucht, ik kom er gewoon niet meer uit..

Laatst gewijzigd
joostw79

Ik heb nog keuze Thomas+1-punter (heb Bernal al) of Alaphilippe + 3-punter en dan denk ik aan een Stuyven of Asgreen? Wat jullie?

Timber

'@ Peter. Teuns en Bonifazio. Martin is alles behalve een puntenpakker, die wordt weer 21e ofzo.

@ Niels. Zou kiezen voor Pinot en Yates als je gaat voor kort eindigen in etappes en hoop dat ze niet door de hitte bevangen worden voor hun klassement. Fuglsang met Landa als je voor het klassement gaat.

Svnijen

'@Niels lastig he..

Ultras100

Sagan en 2 goedkope sprinters voldoende in deze editie?

Niels de w

'@ Timber, thnx voor reactie!
@ Jeroentje, zeer lastig!

João Bicicleta

'@joost; ik denk dat Stuyven vaker top 10 gaat rijden dan Asgreen. Die gaat denk ik alleen punten scoren in TTT en IT. De combinatie van 3 punter met Alaflip zou ik voor gaan.

Bob

'@Niels: yates en fugl lijkt me. Yates heeft goede punch.

bochelinhetwiel

Zou alaphilippe zijn punten waard zijn?... zit te twijfelen om hem toch mee te nemen. Heb dan wel een kopman minder...

Corvd

'@niels de w Stop er toch lekker mee joh

joostw79

'@ Bicicleta
Thanks.

Poule is rond. 1a2 dark horses, paar 'zekerheidjes' en goedkoopjes. Dit wordt em helemaal dit jaar!

...en morgen wissel ik toch weer ;-)

JordiBlomvliet

Laatste dilemma en dan stop ik met puzzelen. Wie halen er meer punten op? D. Martin met Bevin of Kruijswijk met 1punter (bijv. Gesbert)

Svnijen

'@Corvd Niels de w komt in alle topics erg wijs over, maar lijkt me erg onzeker!

Svnijen

Nu we het over onzekerheid hebben. Ik heb nog 4 punten voor 1 renner. Wie o wie. #stress #dilemma

Laatst gewijzigd
Wijon

En dan heb je 'ineens' weer 15 punten te besteden voor 1 basisklant en een bankzitter. Die 10-15 punters voor in de bergen bezorgen me wel hoofdpijn.

Laatst gewijzigd
Mercatone Uno

Succes! Ik verander niks meer, net alleen één aanpassing gemaakt in m'n reserves ;-D

arjenzvob

Ik heb m ook staan! Ik ga mijn ploeg hier nog niet posten, zoals anderen dat wel doen. Juist leuk om zelf te puzzelen toch?
Gekozen voor 3 klassementsrenners, 3 sprinters, waarvan 1 zwaargewicht, 1 middengewicht en een lichtgewicht, 2 goede aanvallers en verder opvulling voor 2 van mijn klassementsrenners.

Kijken of ik mijn 77e plek tijdens de GIRO kan verbeteren.

bochelinhetwiel

Het enige waar ik nog over twijfel, Lutsenko of Konrad voor de laatste 5 punten.

RDDKKR14

Wat verwachten jullie dat de volgorde qua punten zal zijn tussen Kragh Andersen - Pasqualona - Bonifazio - Stuyven?

joostw79

'@Ploegleider
Meeste voor Pasqualon, dan Stuyven, Kragh en Bonifazio. Onderbouwing: zie punten vorig jaar maar kragh en stuyven omgedraaid omdat kragh meer voor matthews gaat werken denk ik.

brts

'@ploegleider, dat moet zijn: 4 3 2 3.

Bertsu

Ik denk Pasqualon, Stuyven, Bonifacio en Kragh

Samn Bony

Ik twijfel nog over de volgende keuze. Wat denken jullie?

Thomas+Herrada of Alaphilippe +Laporte

De rest van het team staat vast 👍

Bedankt

1 2 ... 17 ... 57 58

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.