Ploegleider.nl wielerpoule

1 2 ... 16 ... 57 58
Rayydg

Luca23, ik verwacht weinig van Castro, dus dan zou ik voor optie 2 gaan. Echter denk ik dat er betere 5 punters zijn dan Lutsenko.

Bouhla

'@Rayydg

Zoals welke renners?

LucaBo

'@rayydg - Konrad al in mijn team ;)

JordiBlomvliet

'@rayy

https://www.indeleiderstrui.nl/nieuws/tour-de-france/236781/van-aert-rekent-op-kansen-als-de-aankomsten-te-lastig-zijn-voor-groenewegen

Rayydg

'@Bouhla, Konrad, zoals genoemd door Luca23. Daarnaast schat ik Teuns en Impey ook hoger in dan Lutsenko. Lutsenko heeft een sterk voorjaar gereden, maar verwacht dat hij zich veel zal moeten opofferen voor Fuglsang.

@Jordi, dan tel ik 3 (max 4) ritten waar hij 'zelf' mag gaan. Kan de moeite waard zijn, maar dan vind ik 9 punten toch nét iets teveel.

Bouhla

'@Rayydg

Ik twijfel nog tussen Teuns en konrad

Wijon

'@jordi @ray het enige scenario dat ik kan bedenken dat WvA het waard is, is als hij in etappe 1 voor eigen kans mag gaan, en na de TTT in het geel staat.
Voor TJV is dit redelijk interessant, omdat Dylan het in de TTT waarschijnlijk niet kan bijbenen.

Mercatone Uno

Toch maar Van Aert gewisseld, hoop punten 9 :-D

Timber

Interview Van Aert gezien op de voorpagina? Lijkt me zgeen puntenpakker voor Ploegleider, zeker geen 9 punten waard.

Mercatone Uno

Dat zeg ik, eruit gewisseld ;-)

Mercatone Uno

Hij zal vast hoop punten pakken (120-140) maar is denk niet genoeg voor 9 punten.

João Bicicleta

Maar in combinatie met bijvoorbeeld een Laporte, Schachmann, Konrad of Teuns kom je toch alweer gauw op zo'n 250 punten. Dat moet een 15/16 punter nog maar eens zien te halen..

Timber

Verwacht niet dat Konrad zo’n puntenpakker is eigenlijk. Niet iemand die kort eindigt, wordt niet voor niets al genomineerd voor de Zubeldia award. Niemand die hem gezien heeft maar ineens 10e wordt in het klassement.

Koks colonne

'@Timber. Eens

Schachmann daarentegen krijg ik maar niet uit mn team..

Poeksel

Met dat niet kort eindigen bedoel je waarschijnlijk dat hij niet bij de beste klimmers hoort? Hij heeft wel een behoorlijke sprint/punch.

Laatst gewijzigd
Elroxx

Konrad (5) + Herrada (6) + Bol (2) of Porte (12) + 1 punter ?
Of een beter idee voor mijn laatste 13 punten?
Lastig dit jaar...

Rayydg

'@EW, ik vind dat er betere combinaties mogelijk zijn als je een 7 punter kiest en dit combineert met 5+1 of 4+2 punters.

Poeksel

Als je drie plekken over hebt, kun je Porte niet nemen, EW.

Los daarvan is Porte high reward/high risk. De punten spreiden is een veilige keuze.

Elroxx

Ja correct Poeksel, zou dan Quintana (16) inruilen voor Landa (15) zodat ik een puntje extra heb voor een derde renner met 1 punt :). Pff veel te lastig dit keer haha

Timber

Ik gooi m’n team er gewoon vast in. Heb nu dit staan. Uiteindelijk gewoon gokken op dat dit team alle truien pakt, daar scoor je toch veel extra punten mee.

Fuglsang
Bernal
Sagan
Barguil
Dan Martin
Porte
Schachmann
Pasqualon

Morkov
Richeze
Gesbert
Van Rensburg
Zabel

Rayydg

'@Timber, leuk uitgebalanceerd team. Kan veel punten opleveren, echter heb je in mijn ogen wel wat renners die ook enorm kunnen tegenvallen (Fuglsang, Barguil, Dan Martin en Porte)

Het blijft lastig te voorspellen...

Samn Bony

'@timber mooi team

Dan hier de mijne:
Bernal
Yates, A.
Kruijswijk
Alaphilippe
Schachmann
Stuyven
Sagan
Pasqualon

Wijon

'@timber die bank van 1 punters is geoptimaliseerd haha

Timber

'@Rayydg. Klopt, maar in potentie wel een team die alle truien kan veroveren (Fuglsang geel, Bernal wit en evt. geel, Barguil bollen, Sagan groen) en dus veel punten.

@ Wijon. Haha, dat klopt, zag geen andere 1 punters meer die nog wel wat kunnen scoren.

lennym

100 keer gewisseld, maar volgens mij ben ik eruit
Hierbij, als stok achter de deur:

Thomas
Kruijswijk
Fuglsang
Bernal
Van Garderen (nu al spijt)
Sagan
Pasqualon
Bonifazio

1 2 ... 16 ... 57 58

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.