Ploegleider.nl wielerpoule

1 2 ... 15 ... 57 58
bochelinhetwiel

Neig zelf ook naar Matthews / Barguil. Sunweb zal alles wel op het groen gooien en Barguil lijkt in vorm te zijn. Heb alleen 1 keer Sagan buiten mijn selectie te gehouden en daar ben ik toen verschrikkelijk mee op de koffie gekomen haha.

Laatst gewijzigd
bochelinhetwiel

.

Laatst gewijzigd
Wijon

Precies, elk jaar gaat het door m'n hoofd: "zou Sagan dan dit jaar eindelijk teleurstellen..?".

Svnijen

Welke 1 punters zijn de moeite waard? (Ik vraag dit ook voor Niels)

Koerss

Sagan buiten me ploeg laten heeft voor mij ook 1x heel slecht uitgepakt, dat doe ik dus niet meer! Zeker als sagan 2/3 vlakke ritten ruim voor Matthews eindigt zie ik Matthews niet meer meesprinten.

Wijon

Ik denk dat je er bij scorito ooit nog wel mee weg kan komen, bij ploegleider helaas niet.

Mercatone Uno

Kan iemand voor mij het winnende team samenstellen? Dank! :-D

Koerss

Hoeveel sprinters stellen jullie op? Ik tot nu toe 1 15+ en 3 onder de 9

LucaBo

-

Laatst gewijzigd
Wijon

'@Mercato Oké, dus als je heel Ineos op stelt heb je nog 33 punten over voor de verliezende bankzitters ;)

@anoniempje 1 en 2 "onder de 9" sprinters, dan nog een paar gokjes voor op de bank.

ElJee

Wie zouden jullie nemen als je de keuze hebt tussen Dennis en Van Aert? Allebei 9 punten waard. Natuurlijk zijn er over het algemeen meer kansen voor Van Aert en is de TTT ook in het voordeel van hem, maar mocht Dennis toch wel voor het klassement gaan..

Koerss

'@wijon
Geen 1 boven de 15? Vind ik een aardige gok

Samn Bony

Mijn voorlopige basis: morgen is 't weer anders :)
Kruiswijk
Bernal
Pinot
D. Martin
Trentin
Stuyven
Sagan
Pasqualon

SanTheMan

Haha elke dag twijfelen... met name door de wissels.
Mijn laatste twijfel is EBH of Laporte naast Sagan.

Niels de w

'@Sam Bony, hou je geen rekening met etappe 2? Een aantal renners in je basisopstelling scoren tijdens de ttt niet of nauwelijks punten.

Laatst gewijzigd
Samn Bony

'@SanTheMan
Dan ga ik voor Laporte

Wijon

'@sam EBH.

Ik heb nu 3 aanvallers in mijn basis staan.. kan ze 1 op 1 gaan ruilen voor meesterknechten maar probeer te bedenken of dat verstandig is...

Kraaijvanger

Sagan is nog niet goed in orde zie de Belgische kranten, gaan we niet aan beginnen.

mbos

Waar lees jij dat hij niet goed in orde is dan?

Mercatone Uno

Typisch Sagan interview.... Hij staat er gewoon.

Rayydg

21 punten te besteden. Twijfel tussen de volgende combinaties:

Landa / Teuns / Moscon
Mas / Schachmann / 1 punter
Barguil / Trentin / 1 punter

Ik neig naar de bovenste, al heeft Landa een Giro in de benen en bij Teuns is het maar afwachten in welke etappes hij voor eigen kansen mag rijden.

Wat zijn jullie meningen?

Koks colonne

Mas en Schachmann, plus een 1 punter met een goede TTT

RdeJonge

V. Aert / Laporte of toch Pasqualon / Daniel Martin

Laatst gewijzigd
LucaBo

Castroviejo + Pasqualon of Lutsenko + Bonifazio?

Rayydg

RdeJonge: Ik zou voor optie 2 gaan. V. Aert zal niet veel etappes zelf mogen gaan verwacht ik.

@Grinta, verwacht je dat Mas hoge ogen gaat gooien in het klassement?

1 2 ... 15 ... 57 58

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.