Ploegleider.nl wielerpoule

1 2 ... 14 ... 57 58
João Bicicleta

Wanneer Flipje aangeeft weer voor de bollen te gaan dan gaat hij mee..

brts

De Nederlanders worden vaker overgeslagen met dit spel, maar zie Mollema in de Giro: Kruijswijk kan goed zijn he.

En verder is de wet bij ploegleider.nl al jaren duidelijk: Sagan + 1-2-3pt sprinter is voldoende.

Kraaijvanger

...............

Laatst gewijzigd
Timber

Yates en Pinot staan er alleen wel om bekend niet tegen hitte te kunnen. Als het straks in de derde week weer snikheet is, zie ik hun twee er wel als eerste doorheen zakken van de klassementsmannen.

João Bicicleta

'@zuiderduintje; nee, ik heb geen interview gezien waarin hij het over zijn ambities heeft voor de komende Tour.

Kraaijvanger

............

Laatst gewijzigd
mbos

Ik denk niet dat hij aan gaat geven voor de bollen te gaan. Vorig jaar reed hij in de bollen en verkoos hij een nieuwe dagzege nog boven eindigen in de bergtrui.
Maar wat daar uiteindelijk van waar is..

Janneman0001

Wat denken jullie van JESÚS HERRADA. Mogelijk klassementsman, klimmer voor een redelijke prijs... goed dit jaar en het is wel lastig om naast de gekende dure namen een goede ploeg samen te stellen....

Poeksel

Het zou me niet verbazen als hij een etappe wint. Ik vermoed ook dat dat zijn doel is, en misschien stiekem ook de bollentrui, maar nog niets over gelezen.

Laatst gewijzigd
Wijon

Het wordt in ieder geval een kopman (welke doelen hij heeft weet ik niet) maar ze zullen een plan met m hebben.

Bij Scorito zul je een alles kunnen als WvA er altijd inklinken (ik dan). Toch is hij redelijk prijzig (9) zonder te weten wat zijn doelen zijn, naast het knechten. Ik zie als alternatief EBH (8pnt) die toch iets meer een kopmanschap heeft binnen de ploeg en wel mee wil sprinten in de meeste sprint etappes. Ik denk dat Cav er namelijk niets van bakt.

In het kort: zal WvA het waard zijn bij Ploegleider?

brts

In het kort: ja

Kraaijvanger

Ik betwijfel of WvA het waard is om in je team te nemen. Die WvA slurpt een hoop punten in die eventueel voor een kopman gebruikt kunnen worden. Groenewegen en Kruijswijk zijn de kopmannen en WvA zal is een keer voor eigen kansen mogen rijden, is dat het je 9 punten waard?

Laatst gewijzigd
brts

Ik zeg je: een renner moet minimaal 15x zijn waarde opleveren --> twee tijdritten + alle b-etappes.

Mercatone Uno

Herrada is zeker leuk. Goede keuze, mij lukt t niet om hem in te passen. Ga voor m'n gevoel en pak Van Aert mee. Wellicht dikke puntenpakker (zie interview). Het blijft gokken. Één of twee dikke valpartijen en het spel kan de prullenbak in ;-)

Kraaijvanger

Welke interview?

Pinot Grigio

Ik zit te twijfelen tussen Matthews of Quintana... Wie zal er meer punten pakken? Doordat Bol mee gaat twijfel ik enigszins of Matthews alle sprints zelf gaat proberen te winnen voor het groen. Met Quintana heb je in de eindklassering weer kans op 85 tot 25 punten extra..

Muda

Eigenlijk is de keuze Quintana + 1 punter of Matthews + 3 punter.
Als alles een beetje goed valt voor Quintana, lijkt me top 3 echt wel haalbaar dit jaar, met of zonder Landa. Vorig jaar echt niet slecht, maar een val. Dit jaar 3x boven de 2.000 meter finish, zou voor hem in zijn voordeel moeten zijn. Waarom zou voor hem niet kunnen gelden "hang je karretje aan bij Ineos", net als voor Kruijswijk geldt.
Matthews moet een keuze maken of hij meesprint, ik denk dat ie momenteel intrinsiek op vrijwel alle fronten beter is dan Bol. Ik verwacht dat ze toch echt vol voor groen gaan voor hem. Maar of hij beter is dan Sagan...die was in Zwitserland wel goed.
Blijft over de 1 vs 3 punter.... daarin kun je vele keuzes maken en die beïnvloeden je uiteindelijke keuze lijkt me

BjornB

Heeft iemand enig idee of Martinez ook mee doet?

arjenzvob

Nee Bjorn

hiddeboi23

Mijn laatste twijfel: Van Garderen + Bonifazio of Teuns + Stuyven?

João Bicicleta

'@hidde; Ik zou de Belgen kiezen

Laatst gewijzigd
bochelinhetwiel

Ik kom er niet uit, kies ik voor het koppel Sagan / Herreda of ga ik toch voor Matthews / Barguil. Hele grote twijfels bij deze...

Kraaijvanger

100% Matthews / Barguil!

Kraanwater

Was eigenlijk redelijk te vrede met mijn team, had wellicht een gokje met Hofstetter voor 1 punt maar goed die start dus niet. Verder zijn er ook niet echt niet echt geweldige 1 punters. Kan weer gaan puzzelen..

JordiBlomvliet

Grootste twijfel tussen Konrad en TJ

1 2 ... 14 ... 57 58

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.