Ploegleider.nl wielerpoule

1 2 ... 25 ... 57 58
thewout79

Wie adviseren jullie:
Stuyven of naesen
Trentin of van avermaet

Timber

Mijn ploeg staat ook:

Bernal
Sagan
Alaphilippe
Mollema
G. Martin
Kämna
Van Aert
Sivakov

Gokken op dat ik met dit team ook alle bonuspunten voor de truien heb (veel afhankelijk van Bernal natuurlijk).

lennym

Na lang wikken, wegen, passen en meten, heb ik mijn ploeg ook staan. Bij deze, voordat ik er weer iets aan verander:

Roglic
Pinot
Pogacar
Dumoulin
Kämna
Nizzolo
Mezgec
Bol

lennym

Ik zie de laatste aanmeldingen voor de subleague trouwens binnendruppelen. Mochten er nog mensen zijn die mee willen doen; aanmelden kan via de volgende link!

https://www.ploegleider.nl/join/585/99537e

Mr.Nickos

'@timber dat ben ik met je eens, alleen was hij toen de enige sprinter die er voor ging. De ploeg heeft nu niet stuyven alleen aangewezen voor dit werk.

Mr.Nickos

Ik denk dat ik toch voor bernal en roglic ga. Ineos probeert iedereen voor de gek te houden en bernal blijkt fitter dan gedacht.. keuzes keuzes

Ultras100

Laatste twijfelgevalletje: Coquard of Mezgec...?

thewout79

Pogacar of Pinot wie gaat de meeste punten binnen halen

Wijon

Het staat. Tom blijft thuis, ook al heb ik wel vertrouwen in hem. Dus maar enkel chauvinistisch juichen ;). De laatste keus was Kamna plus Bonifazio versus Hirschi plus Venturini. Waar denken jullie dat ik voor ben gegaan?

arjenzvob

'@Wijon: Kämna en Bonifazio

Mijn team staat ook. Deel ik straks.

Bij de Vuelta in de top 10 (9e) algemeen en 3e in de Wielerflitspoule geëindigd. Nu voor een verbetering natuurlijk!

Er werd eerder gesproken over wissels. Die zijn zeker belangrijk, zeker nu zo duidelijk is dat etappe 11 de sprinters voorlopig even niet aan bod komen. Zorgen dat vanaf 12 je klimmers/vluchters gewisseld zijn. Timing en gokken is daarbij belangrijk uiteraard, want je kunt maar 1 keer per ronde wisselen.

Laatst gewijzigd
Samn Bony

'@arjen benieuwd naar je team 😜

Timber

'@thewout79. Pogacar. Doet niet onder voor Pinot vermoed ik en kan witte trui punten scoren mocht Bernal tegenvallen.

Wijon

'@arjezvob

Ik ben bang dat ik weer dezelfde fout als vorig jaar maak, toen ik alaphilippe er een uur voor tijd er uithaalde. Maar toch weer een mooie swap gemaakt haha. Ik zal het team ook na de deadline delen.

Ik zit wel weer volle bak op de basis qua punten (94+6).

Mr.Nickos

Mijn 3e plek algemeen in de Vuelta ga ik niet zo snel verbeteren en vooral deze Tour niet ben ik bang😝. Ik heb alle ballen op de grote namen met een paar talenten er omheen. Beetje mazzel hebben met de talenten die het in de vlucht gaan doen en Sagan snel het groen pakken, dan kan het nog wat worden!

arjenzvob

Dit zijn ze:
Roglic
Sagan
Alaphillipe
Martinez
Sivakov
G. Martin
Coquard
Bol
Kämna
Hofstetter
Amador
Grondahl Jansen
Tejada

Startopstelling met de sprinters en klassementsmannen en dan ga ik langzaam wisselen tot een ijzersterk klimteam. Niet echt gegokt op aanvallers, zijn er te veel van en te grote gok. Ja, behalve Alaphillipe dan. Held!
Roglic geel en Sagan groen waren mijn uitgangspunten. Daarnaast hoop ik op top 10 Martinez (ook jong) en G. Martin. Kämna als jong talent, kan verrassen. De rest opvulling als teamgenoten kopmannen.

Succes!

Wijon

Roglic
Bernal
Martinez
Mollema
G. Martin
Sagan
Stuyven
Bonifazio

Hirschi
Tejada
Koch
Valls
Neiland

Hirschi en Bonifazio wisselen elkaar af. Kamna (vooralsnog knecht) laten vallen voor Hirschi (vrije rol, wellicht klassement). Om zodoende Coquard voor Stuyven te vervangen (krijg ik hier spijt van?). Jammer dat Tom er niet meer bij kon, dus hij is mee als 14e renner met rugnummer 14! Mollema als Nederlander is toch vaak zijn punten waard. Hopelijk alle truien in dit team.

Edjahh

Ook een ploegske opgesteld.

Carapaz
Bernal
Roglic
WvA
Alaphilippe
G. Martin
Impey
Hirt

En wat 1 punt wissels.

Samn Bony

De basis acht:

Sagan
Roglic
Bernal
Pogacar
Martinez
Kämna
Hirschi
Bonifazio

Ultras100

Basis:
Pinot
Rogla
Flipje
Pocajar
Mezgec
Bol
Bonifazio
Hirshi

(Af)Wisselen
Giiome Martin
Kamna
3 1 punters

arjenzvob

Hoe staan jullie ervoor?
Zelf doe ik het vrij goed, al is dat niet de reden dat ik het nu vraag hoor haha! Ik sta algemeen op 174 en in de subpoule 7e. Beetje jammer van Flipje vandaag, maar ach. Bol blijkt een superkoop en Hofstetter toch ook wel.
Nu hopen dat mijn klimteam zich een beetje houdt.

arnoldv

Het selecteren van Pinot kostte me een plek in de top van het klassement. Jammer maar helaas. Op naar de Giro. Hopelijk wordt de pool snel online gezet!

Laatst gewijzigd
Bertsu

Pinot en Bernal... Op naar de Giro!

arjenzvob

Ik zakte ook in elkaar als een plumpudding. Nu de GIRO!

Timber

Een ploeg voor de Giro samenstellen is inmiddels ook mogelijk. En wat een verschil met de Tour zeg, het is wel erg makkelijk een ploeg te maken met 5,6 toppers. Veel ‘pareltjes’ ook binnen de 1 tot 4 punten reeks.

Kraaijvanger

..

Laatst gewijzigd
1 2 ... 25 ... 57 58

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.