Ploegleider.nl wielerpoule

1 2 ... 24 ... 57 58
thewout79

Voor 2 punten zou ik eerder Polanc of Hirt nemen in plaats van Sicard

De smokkelaar

O. Naesen 6 punten schappelijke prijs?

dkuhl

Bochel en poennie hebben een punt, ik zou neem ook sowieso Sicard mee. Rijdt altijd de ronde uit en werd 7e in etappe 12 van 2015. Garantie voor punten.

Muda

O. Naessen voor 6... als Venturini niet mee zou gaan wel, nu is het lastig...Stuyven en Naessen ijn een beetje vergelijkbaar. Beide sprinten wel eens mee en kunnen mee in een ontsnapping. Ik zou voor die 6 punten voor Stuyven gaan, maar Naessen mag mee in een ontsnapping, en als dat 2 keer goed uitpakt ben je spekkoper, hij zal bij Ploegleider niet heel vaak gekozen worden.

Muda

Zelf nog wat aan het puzzelen met aanvallers.... Barguil / Benoot.
Vorig jaar was Barguil natuurlijk niet verkeerd, AK 10e en lekker aanvallend. Nu wordt er gezegd dat ie voor Quintana moet rijden, maar hij volgt niet echt teamorders naar het schijnt (bovendien is hij al joker ook beter dan als knecht...) Maar met dit deelnemersveld zit 10e er niet in lijkt me.
Benoot viel uit met rugklachten in de Dauphine (maar kan net zo goed voorzorg zijn) Vorig jaar een behoorlijk aantal keren mee in de ontsnappingen en SUNWEB wil dat dit jaar weer doen. Iemand een argument waarom de 1 boven de ander te verkiezen?,

Bolke de Beer

Stuyven zat vorig jaar bijna bij alle aankomsten goed van voren. Voor 6 punten is dat echt wel de moeite waard om regelmatig punten te sprokkelen.

Wijon

Stuyven was het vorig jaar waard omdat ie natuurlijk mee deed in alle massa sprints. Dat zie ik hem dit jaar niet weer doen, maar eerder zijn etappes uit te gaan kiezen.

Kraaijvanger

Roglic, Sagan, Pozzovivo, Lopez, Mollema, Mohoric, Pedersen en Zabel

Mijn team staat

Puccini

Ik twijfel tussen..Alaphilippe en Coquard of Dumoulin en Daniel Martinez. Wat denken jullie?

hawwiej

Met dumoulin en martinez heb je kans op extra punten mbt eindstand. Andere 2 niet, maar zullen in meer etappes puntjes pakken. Denk overigens dat dat wel minder punten zijn dan bij de eindstand.

hawwiej

dumoulin en formolo zou je ook nog kunnen overwegen

Wijon

Nou team 'enfant terrible' staat ook.
ALEJANDRO VALVERDE
RIGOBERTO URÁN
ADAM YATES
DANIEL MARTIN
RICHIE PORTE
ENRIC MAS
ELIA VIVIANI
JOHN DEGENKOLB

thewout79

Wat zouden jullie doen:
Trentin, Stuyven, Bonifazio, Venturini of

Higuita, Bol, Mezgec, coquard

thewout79

Hoe staat Soler er voor ?
Vorig jaar een waardeloze tour in dienst gereden waarin hij berg op als eerste er af moest maar in de Vuelta in dat jaar 9de in algemeen klassement en 10 bij de eerste 20 gereden.
Kan die zijn 6 punten waard zijn ????

andre1973

Heb er ook ééntje

Poga en Kämna of Bauke en Martinez?

Kraaijvanger

Verwacht veel van Bauke en wie zegt dat Kamna veel ruimte krijgt binnen zijn ploeg? Ik zou optie B kiezen.

Puccini

Ik twijfel nog tussen Higuita vs Martinez vs Colbrelli. Wie denken jullie zal het meest opleveren?

Natte spons

'@Jan: Ik verwacht veel van Martinez, zowel in de bergen als in het klassement. Ik weet niet hoe de puntentelling werkt in dit spel.

arnoldv

Higuita's conditie is een vraagteken. Colbrelli zal heus wat punten bij elkaar sprokkelen maar van Martinez verwacht ik wel een goede eindklassering. 9e of 10e ofzo. Ik denk dat die uiteindelijk de meeste punten zal scoren.

Mr.Nickos

Na het interview met Wva ga ik toch weer twijfelen. Hij staat erin maar hoe vaak zal hij mogen? Misschien toch coquard ipv wva

arnoldv

7 punten vind ik teveel voor de 'knecht' Van Aert. Hoe schatten jullie echter zijn tijdrit in? Kan hij met de besten mee in de klimtijdrit?

LucaBo

Stuyven of Mezgec?

Mr.Nickos

Ik neig meer naar mezgec. Mogelijk dat Jasper nog voor Theuns of pedersen op het vlakke aan de bak moet. Mezgec toch wel de kopman wat betreft de sprints.

hawwiej

Ben bijna in staat om t op te geven, man o man. #keuzestress

Timber

'@ Koerss. Stuyven sprintte vorig jaar zelf ook geregeld op het vlakke. En het is nou niet alsof Theuns en Pedersen kandidaten zijn voor sprintzeges. Die zullen alledrie wel voor zichzelf gaan.

1 2 ... 24 ... 57 58

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.