had gehoopt op met duidelijkheid na de Dauphine, maar eigenlijk alleen maar met vragen...Buchmann eerst maar even op de reservelijst, houdt nog wel vertrouwen in Roglic, neem toch aan dat hij uit voorzorg opgaf.... en om nu meteen alle ballen op Martinez te gaan zetten.... tis toch lastig om een goede inschatting te maken van de waarde van deze Dauphine...(Alaphillipe, Sagan lijken dan weer duur dit jaar, maar wat als....)
Gaat sagan vol voor groen, of gaat hij zoals aangegeven vol voor de giro en ziet hij dit als opwarmertje? Indien de aankomende tijd word aangegeven dat hij voor groen gaat is hij voor mij een no brainer. Julian vind ik zo ontzettend lastig, 20 is veel voor iemand die een paar etappes pakt. Maar als hij daarbij een trui snel kan pakken en even vast houd of eindigt met de bollen bijv. Dan vind ik het ook waard. Keuzes keuzes.
Mensen die Caleb Ewan ook nog overwegen?
Ik denk dat Sagan voor het groen gaat zoals hij dat altijd doet. En in dat gevsl is hij zijn 20 punten altijd wel waard. Alaflip is een lastigere keuze. Die had vorig jaar een gigantische hoeveelheid punten waarvan je verwacht dat hij dat dit jaar niet gaat overtreffen. Maar goed, wie zijn er wel zekerheidjes dit jaar? Dure renners als Bernal, Roglic, Thomas, Dumoulin zijn ook geen zekerheden, en andere renners als Pinot, Landa, MAL, Quintana lijken ook nog niet de beste vorm te hebben door diverse redenen. En Pogacar.. ik moet het nog maar zien of hij 3 weken lang goed presteert in de Tour.
Ik ben er nog niet uit wie ik ga opstellen.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.