Ploegleider.nl wielerpoule

1 2 ... 46 ... 57 58
Kraaijvanger

Schachmann

Linkesoep

Cort

Kraaijvanger

Wat denken jullie van Pedersen? Zal ie meer dan 150 punten scoren?

thewout79

in de tijdrit en 4x sprint verwacht ik 110 tot 120 punten bij elkaar en dan vast nog wel een andere etappe waar ie bij de eerste 10 eindigt

thewout79

jungels of bagioli
Jungels hoeft niet te knechten zoals te lezen is en nu alaphilipe niet mee doet zouden de renners van quick-step wel veel vrijheid gaan krijgen om aan te vallen.
Wat zouden jullie doen ?

Emootje

Wat ik wel bijzonder jammer vind is de traagheid van Ploegleider ten opzichte van andere sites. We weten nu al een tijdje dat Trentin niet meegaat en dat Hirschi zijn vervanger gaat zijn maar vooralsnog is het stil bij PL...
Even op refresh drukken, mannen!

Laatst gewijzigd
SanTheMan

Agree! Hirschi direct aantrekkelijk voor 3 punten. Die twijfels tot op het eind maken dit spel toch wel de leukste. Bij Scorito ben ik al afgehaakt, je mag daar zooooooo veel renners meenemen. Compleet idioot

SanTheMan

Pinot zou zo maar eens de grootste punten pakker kunnen worden tov aankoopwaarde. Op enkele reeds genoemde 1 en 2 punters na dan

Emootje

'@thewout79 Jungels was wel redelijk bezig dacht ik. Dus tussen die twee zou ik die kiezen.
Je hebt natuurlijk nog meer aantrekkelijke 2-punten renners, zoals Jorgenson of Thomas.

Keuzes!

Timber

Jungels is in afwachting van een mogelijk positieve coronatest, dus die keus wordt misschien wel voor je gemaakt.

deBruyne

'@Linkesoep

Ik heb je advies enigszins opgevolgd en ga voor Pinot

Nu zit ik nog met een keuze. Ik heb nog 4 punten over voor 2 rijders.
Of Latour/Powless/van Poppel/Madouas en een 1 punter
Of Jorgensen en Paret Peintre

Advies is weer welkom.

Emootje

Jorgenson en Benjamin Thomas. Of Quinn Simmons.
De vraag is alleen, waar en wanneer zet je ze in. En voor wie offer je ze op?
Een sterke bank is top maar zooo lastig.

Laatst gewijzigd
NatZadel

'@SanTheMan ware het niet dat Pinot zopas heeft aangegeven in dienst te gaan rijden voor kopman Gaudu, lees ik net op In de leiderstrui. Weg ambitie voor de bollentrrui?

Emootje

Ik had zowel Kung als Pinot. Die laatste heb ik ingeruild voor Guerreiro. De resterende punten heb ik elders geïnvesteerd nu.
Kung gaat sowieso punten pakken in beide tijdritten en ik verwacht hem ook wel vooraan in de kasseienrit. De rest van de tijd zit ie op de bank bij mij denk ik.

Kraaijvanger

Waar heeft Pinot dat aangegeven dan? Of stom lees het al in je bericht.

Laatst gewijzigd
NatZadel

Tenzij Kung in de kasseienrit Gaudu moet bijstaan...

joostw79

Mijn dilemma:
Kung en Martinez of
Cort en Vlasov?
Heb nu die laatste optie, maar iets zegt mij dat Vlasov toch te duur is en Kung een zekerheidje qua punten in de ITT en verderop in de 1e week. Maar Ineos en 3 kopmannen.. Martinez staat er waarschijnlijk pas 3e week en dan zijn de kaarten al geschud

Kraaijvanger

A - Grote kans dat Kung een aantal dagen in het geel gaat rijden.

frankie_d

Nog een dilemma vd Poel of Vlasov

Tubbes

Voor het eerst hier!.
En wil graag jullie hulp.
Waar verwachten jullie de meeste punten van.
Pedersen + Lutsenko.
Vingegaard + Coquard.
Pedersen + Meintjes +3punter.

Barmyard

Biljft toch lastig om je punten te investeren in sprinters of kopmannen..

Zit zelf met het volgende dilemma:
Pedersen + Pinot

of
Vingegaard + Powless

Samn Bony

Ik zou altijd voor de tweede optie gaan

defietser

Welke kasseienstrook is mooi om te zien tijdens de Tour. En waar je ook een beetje fatsoenlijk kunt zitten.

Wie kan mij hierbij helpen. Alvast bedankt.

Kraaijvanger

https://www.indeleiderstrui.nl/wielrennen/pedersen-wimpelt-deens-voordeel-af-tijdrithekken-moeten-ze-nog-zetten-op-die-brug-staat-altijd-kopwind

Oei nadelig voor Pedersen, alleen rit 1-2-3 maar de rest van de ritten wordt niet gesproken dat ze voor hem rijden.

Andrea Tafi

Ik zit nog met één dilemma.

Kristoff + Van Poppel

of

Pedersen + Walscheid ?

1 2 ... 46 ... 57 58

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.