Zo'n 3 dagen voor de Tour begint heb ik toch nog twijfels over Roglic. Hoe zit het met de conditie, de knie... Ik heb Roglic, Vingegaard en Van Aert in mijn team en ben ook gewoon bang dat ze bij covid weer het gehele team terugtrekken uit competitie. Dan ben je dus de helft van je kapitaal kwijt.
Dus kansen spreiden, maar wie dan?
Puzzel!
'@deBruyne
Ligt er natuurlijk wel aan welke 1 en 3 punter.
Sprinter klimmer punch. Er zijn buitenkansjes qua 1 punt en pure opvulling.
Voor hun waarde vind ik Meintjes Fugl en Lutsenko alleen nét niet. Kan mooi uitvallen, maar Meintjes elke keer top15 zet ook geen zode aan de dijk. Als Fugl 1 etappe pakt maar niet zoveel ereplekken schiet 't ook niet op. En Lutsenko, als die te lang in GC blijft geloven zie ik hem ook rond top10 stranden. Alleen als je gelooft dat Lutsenko kan strijden voor top5-7, goed op de TT en nog en punched kan 't een interessante renner zijn!
Leuke 1 punters zijn er ook wel
Wie weet wat Pedersen en Stuyven in de massasprints gaan doen. Ieder voor zich? Om de beurt? Een van beide?
@Puccini, Pedersen zal (in mijn ogen) meer punten gaan scoren dan Sagan, of Pinot die punten goed kan maken is de vraag. Vraag is ook even wie je naast Pedersen dan wel meeneemt.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.