Ploegleider.nl wielerpoule

1 2 ... 45 ... 57 58
Geoffrey1420

'@NatZadel. Ik denk dat Lafay meer kans heeft op puntjes.

hjtimmer

Simmons kan ik er niet eens inklikken (lijkt een bug)

Emootje

Zo'n 3 dagen voor de Tour begint heb ik toch nog twijfels over Roglic. Hoe zit het met de conditie, de knie... Ik heb Roglic, Vingegaard en Van Aert in mijn team en ben ook gewoon bang dat ze bij covid weer het gehele team terugtrekken uit competitie. Dan ben je dus de helft van je kapitaal kwijt.
Dus kansen spreiden, maar wie dan?
Puzzel!

roundandround

Wat zijn goeie 1 punters dit jaar? Benieuwd naar jullie mening!

appiett

Catteneo, battistela, Swift, van rensburg, Wright en geheel persoonlijk dewulf

Emootje

Mozzato, Van Moer.

Wijon

Simmons op non-actief, nu weer actief maar kan m er niet in klikken :')

Poeksel

Houle, Louvel, Torres, Vermaerke, Zimmermann, Clarke.

NatZadel

MVDP of Thomas, wie pakt meer punten?

Emootje

'@AapNootMies MVDP had vorig jaar 193 punten, Thomas 31.
Sowieso is de amusementswaarde met MVDP hoger, vind ik, dus die klik ik er eerder in dan Thomas.

Odin

Denk dat vorig jaar niet helemaal een eerlijke graadmeter was voor Thomas gezien zijn valpartij. Daarna speelde hij inderdaad niks meer klaar.

deBruyne

Ik zit nog met 1 keuze.

Meintjes met een 3 punter op wissel
Fuglsang met Paret Peintre op wissel
Lutsenko met een 1 punter op wissel

Graag advies :)

De smokkelaar

Mollema of Pidcock?

Linkesoep

'@deBruyne

Ligt er natuurlijk wel aan welke 1 en 3 punter.
Sprinter klimmer punch. Er zijn buitenkansjes qua 1 punt en pure opvulling.
Voor hun waarde vind ik Meintjes Fugl en Lutsenko alleen nét niet. Kan mooi uitvallen, maar Meintjes elke keer top15 zet ook geen zode aan de dijk. Als Fugl 1 etappe pakt maar niet zoveel ereplekken schiet 't ook niet op. En Lutsenko, als die te lang in GC blijft geloven zie ik hem ook rond top10 stranden. Alleen als je gelooft dat Lutsenko kan strijden voor top5-7, goed op de TT en nog en punched kan 't een interessante renner zijn!
Leuke 1 punters zijn er ook wel

Wijon

Hoeveel aanvallers (niet perse gecategoriseerd door PL)hebben jullie in de basis? ik neig naar 3, wat ik erg veel vind..

Emootje

Mollema. Die is aan zijn tweede jeugd begonnen en was een genot om naar te kijken in de Giro.

Emootje

'@Wijon Ik heb er nu 3 maar heb ook wat op de bank zitten nog. Ik zal geheid op m'n bek gaan dat ik geen sprinttopper mee heb maar ik hoop dat goed te maken in de B-etappes.
Nu maar hopen dat ik de juiste keuzes gemaakt heb.

thewout79

Pinot of Kung.
Pinot gaat voor etappes en de berg trui, maar ja dat zullen Woods, Ciccone, Bardet, Quintana ook gaan doen.
En kung lijkt dit seizoen alles te kunnen.
Waar zou jullie voorkeur naar uit gaan ?

Puccini

Tja Pinot vind ik vrij goedkoop tov die anderen, dus ik neig er naar om hem mee te nemen.

Zelf twijfel ik nog tussen Pedersen, of Pinot & Sagan. Dus de vraag is eigenlijk- is Pedersen zijn extra punten waard tov Sagan?

Poeksel

Noemen we hier veertien interessante 1-punters, noemt Youri gewoon nog een andere :P

Samn Bony

En niet de eerste de beste :)

Enrici

Wie weet wat Pedersen en Stuyven in de massasprints gaan doen. Ieder voor zich? Om de beurt? Een van beide?

@Puccini, Pedersen zal (in mijn ogen) meer punten gaan scoren dan Sagan, of Pinot die punten goed kan maken is de vraag. Vraag is ook even wie je naast Pedersen dan wel meeneemt.

Laatst gewijzigd
Linkesoep

Pedersen zal iig alle eerste massasprints doen. Voor de kans op geel. En sprint wel iets beter dan Stuyven lately.
Na samen kasseien rit ligt 't denk ik open. Maar dan heb je meeste sprint werk wel gehad.
Pedersen zal Parijs sprinten.

Linkesoep

Pinot heb ik wel vertrouwen in. Als ie drie keer een goede ereplaats in berg/heuvel etappe pakt, harkt ie al lekker punten binnen. Sagan, wat is ze motivatie level en gaat ie ook punchen. Zitten meerdere goede punchers in 't team van hem... Net als Roubaix rit met Turgis.

Bouhla

Schachmann of cort?

1 2 ... 45 ... 57 58

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.