Ploegleider.nl wielerpoule

1 2 ... 49 ... 57 58
gratemans

Ik zou zeggen probeer het eens uit en laat het ons weten. Op zijn minst leren wij er dan iets van ;)

thewout79

Laatste dilemma:
Wat zouden jullie doen.
Higuita + Groves of Kelderman + Arndt
Higuita hele jaar in vorm, maar heeft het eigenlijk nog nooit laten zien over 3 week.
Groves zal waarschijnlijk 4 a 5 keer top tien sprinten.
Kelderman goede tijdrit en is bijna altijd goed in spanje.
Arndt kan redelijk sprinten, maar ik heb nergens gelezen of hij of degenkolb voor de sprint mag gaan en Arndt heeft in een vlakke tijdrit regelmatig een top 10 klassering genoteerd.

Graag hoor ik jullie visie hier over

Poeksel

'@thewout79 In hoeverre vind je "heeft het eigenlijk nog nooit laten zien over 3 week." relevant als je naar de puntenverdeling (etappe vs eindklassement) kijkt?

Laatst gewijzigd
Emootje

In 2019 werd hij gewoon netjes 14e in de Vuelta, vorig jaar 25e in de Tour.
Dit jaar rijdt hij beduidend betere uitslagen dan vorig jaar. Ik heb hem in mijn team, hij mag het voor mij laten zien...

Edit: Higuita heb ik het nu over.

Laatst gewijzigd
thewout79

Nooit laten zien is een groot woord, maar bedoel er meer mee of Kelderman niet meer punten zou gaan scoren.
Heeft vaker bewezen top 7 te kunnen rijden in een klassement en heeft ook een redelijke punch en kan beter tijdrijden.
Higuita gaat ongetwijfeld zijn punten binnen harken , maar ik twijfel of dat net zo veel zou zijn als Kelderman.
Dus vandaar mijn dilemma

Geoffrey1420

Mclay+cavangna of groves+craddock? Wie oh wie?

Emootje

Last minute wissel nog maar: Ilan van Wilder eruit, Jake Stewart erin. Ander type renner maar voelt toch beter.
Nu echt stoppen met wisselen, het is nu wel klaar.

Poeksel

Er zijn gewoon zeven mensen die heel TJV hebben opgesteld vandaag :o

Laatst gewijzigd
Poeksel

Uitstekende keuzes gemaakt door Vine (2 punten) en Arndt (1 punt) te kiezen)! Wel jammer dat ze de reservebank niet hebben verlaten :(

pirazzi

Arensman gewisseld voor Merlier. Nu wil ik Simon Yates ook wisselen maar dat kan niet, morgen dan maar.

Poeksel

Was de deadline al geweest? Anders had je de wissel nog ongedaan kunnen maken om alsnog Yates te wisselen.

Poeksel

Nu ook een klasiekerspel. Zin in! En volgens mij voor dezelfde prijs (10 euro per jaar).

Laatst gewijzigd
arjenzvob

O tof zeg!

Er ontbreken wel echt heel veel namen nog, dus puzzelen heeft geen enkele zin.

Laatst gewijzigd
drop drover

Aparte opzet van ploegleider.
komen de grote mannen pas beschikbaar bij SB?
Op deze manier kan je pas gaan puzzelen 48uur voor begin van OHN en heb je geen idee wat Van Aert en V/D Poel straks gaan kosten...

Poeksel

"De eerste 65 renners zijn toegevoegd. Tot de start van Omloop het NIeuwsblad zullen we dagelijks de rennerslijst updaten. Pas wanneer de startlijst van Omloop het Nieuwsblad officieel bekend is zal onze rennerslijst ook volledig kloppen. "

De koopjes van die 65 kun je alvast toevoegen.

Ik vind drie wissels per koers wel veel trouwens.

BrackenRidgeCycling

Ik speel dit jaar ook mee met Ploegleider, is er een WF subleague?

Cycling

Het grote probleem is dat de kanshebbers voor strade en San remo niet rijden in omloop en kuurne, waardoor je ze nog niet kunt kiezen. Daarnaast weet je niet hoeveel ze kosten. Alleen Pidcock en Benoot rijden van de kanshebbers zowel strade als Omloop. De overige kanshebbers zoals Pogacar Alaphilippe, Van Aert, Van der Poel rijden hier niet. Deze renners zijn waarschijnlijk gemiddeld 18 punten. Oftewel je moet 3 renners wisselen met deze waarde om hier 3 van in te zetten. Volgens mij is dit niet mogelijk. Ik denk dat je straks hooguit hier 1 van kunt kiezen of je moet in de eerst klassiekers niet voor 100 gaan maar bijvoorbeeld 80. Dit geeft ruimte om Van der Poel, Van Aert en Pogacar in Strade te kiezen.

Laatst gewijzigd
Nijmos

Wat een aanfluiting. Het irriteert mij alleen al dat ze het gewoon etappes noemen alsof het een grote ronde is. Die dan dus start met alleen de deelnemers aan de omloop?! Iedereen kan bedenken dat je zo niet kan puzzelen. Voor een betaald spel os dit echt niet op niveau. Het is nog maar een week en 90% van de renners staat er niet in.

Poeksel

Of Van Aert etc. wel en niet voor de Omloop toegevoegd worden is mij nog niet duidelijk. Wel lijkt de belofte om dagelijks te updaten niet waargemaakte zijn. Ik hoop verder dat ze de updates aangeven, dat je niet steeds hoeft te zoeken.

En de rennerslijst loopt een jaar achter (2021 ipv 2022).

De subleague: https://www.ploegleider.nl/klassiekers/subleagues/585/wielerflits/

VincentK

Ze mogen inderdaad tempo maken met het toevoegen van renners.

Henk

Als de organisatie van Ploegleider.nl van Aert, v/d Poel, Pogacar etc. niet voor aanvang van het spel toevoegen is het de allerlaatste keer dat ik meespeel. Iedereen kan toch bedenken dat je het spel niet normaal kan spelen zonder volledige rennerslijst.

Poeksel

Ik heb ook liever een volledige lijst, maar maakt het veel uit als Van Aert en Van der Poel niet op de lijst staan? Denk dat je ze toch niet meteen wilt nemen (en de prijs lijkt me niet moeilijk te raden).

Edit: maar zojuist heel veel renners toegevoegd (zouden zelfs alle mogelijke renners moeten zijn).

Laatst gewijzigd
VincentK

(Bijna) alles staat erop. Het puzzelen kan beginnen. Leuk dat je door de aan en verkoopmogelijkheden een heel ander spel speelt dan bij het Scorito klassieker spel.

Wijon

Al met al staat het allemaal een week voor aanvang van de eerste koers online. Valt allemaal wel mee hoe slecht t is geregeld.

Poeksel

Ruim op tijd ja. De aankondiging had wel beter gekund.

1 2 ... 49 ... 57 58

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.