Ploegleider.nl wielerpoule

1 2 ... 51 ... 57 58
Poeksel

Helaas, mijn vier outsiders (Meeus Allegaert Watson Milan) buiten de punten, wel 90 punten maar er had meer in gezeten. En mooie koers natuurlijk :)

Laatst gewijzigd
VincentK

Ik zoek nog een Max 4 punter die de RVV en PR rijdt en misschien wat punten binnenrijdt. Ballerini (3) is een optie. Jorgensen (3) rijdt volgens mij alleen de RVV. Iemand nog andere ideeën?

Kleine Drekst

sepp vanmarcke ;)

Poeksel

Lazkano?

Odin

García cortina

VincentK

Meer goedkope keuzes dan ik in eerste instantie dacht. Morgen maar eens kijken. Ploegleider.nl krijgt met minder deelnemers veel minder aandacht dan het Scorito Klassiekerspel, maar qua puzzelen doet het zeker niet onder voor de grotere concurrent. Het is nu al kijken hoe je dadelijk 8 redelijke renners bij de AGR in je ploeg hebt staan (met de info van nu). Dat maakt bijvoorbeeld renners als Mohoric en Pidcock een stuk aantrekkelijker. Veel om rekening mee te houden.

Kleine Drekst

wel jammer inderdaad dat het weinig aandacht heeft ik sta momenteel op 563 punten.

Niels22

Vanmarcke en Politt twee goedkope opties die beide kasseienkoersen rijden

VincentK

Het is nu zoeken naar renners die PR en de AGR rijden omdat die overgang niet gemakkelijk is. Kwiatkowski stond op mijn lijstje, maar die is in GW tegen het asfalt gegaan. Sindsdien niets meer gereden. Iemand een idee hoe hij erbij staat?

Ga zelf uiteraard ook zoeken, maar ben benieuwd of anderen al coureurs hebben die deze “dubbel” rijden en de moeite waard zijn.

Andere vraag: kun je ergens gemakkelijk zien welke renners een combinatie van ritten rijdt (in dit geval PR en de AGR)? Ik kan natuurlijk de startlijsten uit PSC kopiëren en in excel kijken. Dat is niet heel lastig, maar als iemand een link heeft naar waar je het gemakkelijk kan zien, dan zou ik daar blij mee zijn.

drop drover

Kom op Wielerflits, schiet eens op met de uitslag te verwerken....top 20 al ruim een half uur bekend.

Laatst gewijzigd
VincentK

Het Ploegleider Klassiekerspel leeft niet erg.. Ik heb het wel met plezier gespeeld en zal ergens rond plaats 100 eindigen (had wel wat hoger gekund als ik het speltechnisch handiger had aangepakt), ,maar het is wel een spel waaraan nog wat verbeterd kan worden. Eigenlijk heb ik alleen moeite gehad pet de overgang PR naar de AGR. Verder waren de wissels en 3 aan / verkopen meer dan voldoende om altijd favorieten aan de start te hebben. Ik hoop dat ze daar naar kijken zodat het spel volgend jaar iets uitdagender en beter gebalanceerd is. Een idee bijvoorbeeld koop momenten zoals bij Scorito F1. Je moet dan wat meer op de kleintjes / goedkope renners letten.

Laatst gewijzigd
Poeksel

Ja ik neem aan dat iedereen die het spel een beetje serieus speelt morgen acht podiumkandidaten heeft opgesteld. Ik heb zelfs twee renners die een ster hebben gekregen van WF op de bank. Ik hoop het dus beter ingeschat te hebben dan de anonieme voorbeschouwer.

PBA

Vindt het een topspel. Tov Scorito vind ik de wissels, en dat de monumenten zwaarder meetellen, een vërbetering. Geldt ook dat de kopmannen niet zwaar meetellen. Wat mij betreft kunnen er neer voorjaarsklassiekers toegevoegd worden voor volgend jaar.

Poeksel

Voor vandaag twijfelde ik lang tussen Healy en Landa en helaas de verkeerde keuze gemaakt. Voor de rest precies dezelfde ploeg als de winnaar! En toch nog negende geëindigd (en eerste in de WF-subleague).

ramonzes

iemand een idee wanneer ploegleider giro open gaat?

arjenzvob

Mooi resultaat Poeksel!

Ik ben ook benieuwd @ramonzes Het is natuurlijk lastig dat veel selecties nog onbekend zijn.

Poeksel

Ik weet het niet maar ik gok vrijdag of zaterdag.

gratemans

Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat ze dit weekend waardes gaan toekennen. Dus ik vrees dat het dan pas zondag wordt.

Cycling

Waarschijnlijk willen ze de bergrit in Romandie afwachten

Bertsu

Duurt (te) lang...

Ploeglijder

Ben wel heel nieuwsgierig naar die bron van jou?

Larsdj

24 april We zijn nog druk bezig met het geven van de juiste waarden aan de renners en dan kan iedereen weer snel gaan puzzelen.

26 april Uiteraard zal er de komende periode weer veel vooruit worden gekeken, maar het puzzelen zal toch echt door de Ploegleiders gedaan moeten worden. Sprinters? Klimmers? Klassementmannen? Doe je ook weer mee?

Nog steeds niet online. Duurt helaas wel erg lang met nog een dikke week te gaan!

VincentK

Iemand ergens gelezen wanneer we aan de slag kunnen?

arjenzvob

We kunnen!

hjtimmer

Leuk puzzelen weer. Iemand al pareltjes gevonden?

1 2 ... 51 ... 57 58

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.