Ploegleider.nl wielerpoule

1 2 ... 52 ... 57 58
VincentK

Inderdaad puzzelen. Budget is krap (of de prijzen zijn hoog) :)

Edit, achteraf valt het met die prijzen wel mee. De “zekerheidjes” kosten bakken met punten (als je REV en Roglic meeneemt wordt het verder al passen en meten), maar bij de namen die de helft of zelfs nog minder dan een kwart van de grote jongens kosten, valt er genoeg te kiezen / shoppen.

Mijn eerste ploegje, V1, staat, maar er zal nog genoeg veranderen….

Laatst gewijzigd
Kraaijvanger

Ben

hjtimmer

Ben is inderdaad betaalbaar. Ganna viel mij ook enigzins mee.

João Bicicleta

Ben is redelijk betaalbaar inderdaad, maar wanneer stel je hem op? In de bergen komt hij te kort, tijdritten gaat hij ook niet bij de eerste 10 eindigen. En hij zal best een paar goede uitslagen noteren maar om te scoren moet je hem dus constant in de basis laten staan..

Kraaijvanger

Of kiezen voor een 3e klassementrijder of die delen voor 2x8 punter bijvoorbeeld?

Bijv. Ganna en …?

Karperdrol

Zijn er teampunten te verdienen per etappe?
of loont het niet om "knechten" mee te nemen?

Poeksel

Soort van teampunten: voor het dagploegenklassement en het ploegenklassement op het einde zijn er punten te verdienen.

jan derksen

albanese 3 p lijkt me toch een pareltje

Karperdrol

Thanks Poeksel!

Yes, Albanese zit er bij mij ook in.
verder heb ik even wat snel geklikt. uiteraard REV, Roglic en Pedersen.

maar dan stroopt het toch wat... neem je nog 2 dure mannen mee of....?
goedkopere sprinters die een heuvel over kunnen vind ik namelijk niet heel duur.

hjtimmer

Albanese bij mij er ook in. Verder neig ik naar Consonni (3p). Zijn er nog ergens de punten van vorig jaar te vinden btw? Altijd leuk om ook even naar te kijken.

João Bicicleta

Ja, staat op de website van ploegleider (excel file)

Kraaijvanger

Almeida + Covili + Dunbar
Of
Pinot + Ganna + 1 punter?

thewout79

Waar hebben jullie meer vertrouwen in:
Matthews , Caruso, fiorreli of Consonni, Hart en een 1 punter.
Thomas en Pedersen heb ik al in mn ploeg staan

Karperdrol

ik snap je vraag niet helemaal Wout.
ze zijn allemaal verschillend en ook qua waarde.

welke klimmers nemen jullie mee naast rev en roglic?
ik heb nu Almeida en Thomas. is 4 genoeg?

dawizz

Ik denk dat je met 4 dure klassement mannen te weinig overhoudt voor je sprinters. Zijn toch redelijk veel aankomsten die relatief vlak zijn dit jaar

Karperdrol

True, alleen zijn de punten voor de bergetappes wel hoger.

dawizz

Toch is het geen zekerheid dat de 10 duurste klassementsmannen daar telkens allemaal top 10 rijden. Daarom heb ik zelf 3 dure klassementsmannen en een paar outsiders/aanvallers geselecteerd voor de bergetappes. Risicospreiding zeg maar....

dawizz

Bovendien wordt er in etappes waar een vluchtgroepje is gefinished ook vaak nog gesprint...

Puccini

'@joao bicicleta - ik kan echt nergens die excel file vinden van vorig jaar. Waar staat ie ook al weer?

KasperSebastiaan

'@Puccini , Stond er vorige week nog wel, maar dat was de lijst van 2021. Die hebben ze afgelopen weekend weggehaald en vervolgens geen nieuwe geplaatst.

roundandround

Weet iemand nog een goeie 1 punter? Die van mij heeft corona :/

Emootje

Riccitello.

Kleine Drekst

Mijn team
Evenepoel Roglic Groves Pedersen Thomas van Wilder Pasqualon Cort Mayrhofer Oscar Rodriguez Rubio Paret-Paintre en Dalla Valle

Puccini

Almeida vs hart..kom er maar niet uit. Hart heeft beter eindschot en zou kunnen verrassen ook als 1 vd toppers uitvalt. Maar er zijn twijfels of ie de fitheid wel zo lang vol kan houden. Almeida is een zekerheid voor plek 3 tm 6 en betere tijdrijder.

Muda

Blijft een nadeel bij dit type spel. Je moet kiezen, wat in theorie voor meer diverse teams zou kunnen zorgen, maar tegelijkertijd, als je keuze verkeerd blijkt is er geen / nauwelijks iets te compenseren...

1 2 ... 52 ... 57 58

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.