Ploegleider.nl wielerpoule

1 2 ... 53 ... 57 58
VincentK

'@Muda mee eens, 2 of 3 koop en verkopen per ronde zouden wat kunnen toevoegen. Met een beetje pech valt nu een key-renner snel weg uit het team en je kunt niet ook A keuze op de bank zetten.

Karperdrol

Rev
Roglic
Thomas
Kamna
Dunbar

Pedersen
Bling
Albanese
Consonni
Marit
Mayrhofen

Hepburn
App

Is dit wat denken jullie?

Kraaijvanger

Dan is de lol er snel vanaf, kan iedereen nog later kiezen voor degene die 1e wordt.

Van te voren over alle scenario’s nadenken en daarop anticiperen is het leukst.

Soms heb je pech en soms geluk.

Tubbes

Laatste Dilemma.
Wie zal er meer punten pakken. Vlasov en een 1pnt of Groves +Kamna..

BrackenRidgeCycling

Tubbes dan denk ik toch wel Groves and Kamna

thewout79

Ik zou zeggen groves en kamna.
vlasov zal waarschijnlijk in de berg etappes top 6 rijden en kamna top 12, dus daar zal niet heel veel verschil in komen.
Groves zal ook wel een 80 tot 100 punten scoren.

Zelf zit ik met Thomas + Fiorelli of Hart + een 1 punter

Tubbes

Thewout, das een lastige keuze, zal zelf voor Thomas en Fiorelli gaan. Thomas beter in tijdrijden en op hoogte ook meestal goed. Fiorelli kan altijd scoren..

Muda

'@Rick: Dat klopt natuurlijk wel, maar het zorgt wel voor frustratie. Misschien iets met het beschikbaar houden van een aantal punten om dat te kunnen doen oid. Er zijn ergere dingen :)

thewout79

Voorheen met coach van het jaar telden de punten die je reserve spelers pakten niet mee, sinds een paar jaar is het zo als je reserves punten pakken worden deze gehalveerd en wat er over blijft telt wel mee in de score.
Zou het spel ook al leuker maken denk ik

Muda

Dan loont het in ieder geval wat meer om balans te zoeken in de 95/5 strategie (basis/bank) richting 85/15 vermoed ik, maar ook dat hangt af van de juiste keuzes...rotspel hahaha

Poeksel

Nog even een laat antwoord op de vraag over goede 1-punters. Mayrhofer heeft al laten zien te goedkoop geprijsd te zijn. Arne Marit dito. Tesfatsion reed vorig jaar al twee keer top tien en is nu een jaart ouder.En Cepeda, de nummer 4 van Tour of the Alps, die had toch ook wel meer mogen kosten.

Laatst gewijzigd
Poeksel

Maar Gee, Skujins en Davide Bais blijken nog veel meer parel te zijn. Ik denk dat een team renners van maximaal 3 punten nu gewoon bovenaan had kunnen staan...

Wat is de schade bij jullie trouwens? Ik heb nog precies acht renners over, net genoeg dus om een vol team op te stellen. 59 punten uitgevallen, maar er zullen vast nog mensen zijn wiens met nog meer schade aan hun team.

arjenzvob

Ik heb nog 9 man over. Roglic, Almeida, Kämna, Fortunato, Barta, Riccitello, Albanese, Consonni, Fiorelli. Plekje 1103 nu. Hopelijk nog wat stijgen!

F. SHRAM

Ik heb er weer zin in. Na de ronde van Zwitserland komt hij als het goed is online. Hopelijk zal de puntentelling iets gelijkmatiger verdeeld worden dit jaar. Aan Pogacar, Vingegaard en WvA ontkom je niet, waardoor je meteen al over de helft zal zijn met je budget. Dan is het daarna een beetje geluk hebben met de rest van je team.

VincentK

Bij Scorito durf ik het niet, maar als Van Aert dik aan de prijs is, laat ik hem er hier -met minder renners- misschien wel uit.

Ik vind het wel jammer dat ze wachten tot na de Ronde van Zwitserland. Charme van het spel is wat mij betreft ook je ploeg aanpassen op basis van bijvoorbeeld de Dauphine, TDS en wat (semi) sprintrondes. Resultaten in die rondes zitten nu al in de prijs verwerkt en dat maakt het vinden van goede picks lastiger.

Ploeglijder

Jammer dat ik geen Scorito man ben want anders kon je al lang aan de slag. Dit duurt wederom een eeuwigheid voor we kunnen beginnen. Snap er helemaal niks meer van. Wat is nu het probleem? Over 13 dagen begint de Tour en het enige wat we kunnen doen is wachten. Waarschijnlijk is er maar 1 persoon die de waarde van de renners moet bepalen. Waarschijnlijk weer een veel te hoge waardering voor renners die totaal niet in vorm zijn of al jaren niet meer echt presteren. Zal wel aan mij liggen.

arjenzvob

Eens. Irritant. Maakt het spelplezier een stuk minder.

Samn Bony

We kunnen los!!!

arjenzvob

Gelukkig. Even snel een teampje in elkaar geflanst. Ploegen nog verre van compleet. Beide toppers 20 (pogi en ving) . WvA laat ik thuis vooralsnog.

Samn Bony

Hier ook al snel een teampje gemaakt. Eigenlijk prima te doen dit jaar.

VincentK

Volgens mij zijn ze nog waardes aan het aanpassen. Jorgenson klikte ik snel voor 2 in mijn team, maar nu staat hij op 6. Staan wel meer renners met potentieel op 2. Hoop niet dat ze die allemaal gaan ophogen. Best slordig.

Laatst gewijzigd
Samn Bony

Hmmm, idd Jorgenson nu 6. Dat wordt opnieuw puzzelen 😢

VincentK

Ik was er al bang voor dat jij hem ook had @Sam Bony :-). Nou ja, het was ook te mooi om waar te zijn…..

Samn Bony

Hahaha, ja idd en nog steeds 👍. WvA opgeofferd 😢

Cycling

Ik had Jorgenson ook. Pas nadat ik ging wijzigen werd 6. Ik denk dat iedereen Jorgenson had en ze de 'prijs' verhoogd hebben. Het was ook wel een extreem koopje

Laatst gewijzigd
1 2 ... 53 ... 57 58

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.