Nog even een laat antwoord op de vraag over goede 1-punters. Mayrhofer heeft al laten zien te goedkoop geprijsd te zijn. Arne Marit dito. Tesfatsion reed vorig jaar al twee keer top tien en is nu een jaart ouder.En Cepeda, de nummer 4 van Tour of the Alps, die had toch ook wel meer mogen kosten.
Maar Gee, Skujins en Davide Bais blijken nog veel meer parel te zijn. Ik denk dat een team renners van maximaal 3 punten nu gewoon bovenaan had kunnen staan...
Wat is de schade bij jullie trouwens? Ik heb nog precies acht renners over, net genoeg dus om een vol team op te stellen. 59 punten uitgevallen, maar er zullen vast nog mensen zijn wiens met nog meer schade aan hun team.
Ik heb er weer zin in. Na de ronde van Zwitserland komt hij als het goed is online. Hopelijk zal de puntentelling iets gelijkmatiger verdeeld worden dit jaar. Aan Pogacar, Vingegaard en WvA ontkom je niet, waardoor je meteen al over de helft zal zijn met je budget. Dan is het daarna een beetje geluk hebben met de rest van je team.
Bij Scorito durf ik het niet, maar als Van Aert dik aan de prijs is, laat ik hem er hier -met minder renners- misschien wel uit.
Ik vind het wel jammer dat ze wachten tot na de Ronde van Zwitserland. Charme van het spel is wat mij betreft ook je ploeg aanpassen op basis van bijvoorbeeld de Dauphine, TDS en wat (semi) sprintrondes. Resultaten in die rondes zitten nu al in de prijs verwerkt en dat maakt het vinden van goede picks lastiger.
Jammer dat ik geen Scorito man ben want anders kon je al lang aan de slag. Dit duurt wederom een eeuwigheid voor we kunnen beginnen. Snap er helemaal niks meer van. Wat is nu het probleem? Over 13 dagen begint de Tour en het enige wat we kunnen doen is wachten. Waarschijnlijk is er maar 1 persoon die de waarde van de renners moet bepalen. Waarschijnlijk weer een veel te hoge waardering voor renners die totaal niet in vorm zijn of al jaren niet meer echt presteren. Zal wel aan mij liggen.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.