Ploegleider.nl wielerpoule

1 2 ... 55 56 57 58
Samn Bony

De mening die ik op verschillende forums lees is toch dat Van Aert een musthave is. Maar ook hier grote twijfels want hij is duur en heeft sowieso een andere rol dan vorig jaar.

Tubbes

Bij mij gaat v.Aert niet mee. Te duur voor al die onzekerheid.
Mijn grootste twijfel is.
Rodriguez wel of niet.. wat vinden jullie van Rodriguez?
Rodriguez en Powless.
Of toch baret en madouas,
Of gaudu en mozzato
Of 14 punter met 1 punter.

Poeksel

'@thewout79 Met jouw gebruikersnaam kan je toch niet om Van Aert heen? En hij gaat gewoon zelf sprinten.

Laatst gewijzigd
Kraaijvanger

11

Laatst gewijzigd
Karperdrol

de eerste.
ik zie Girmay en Mozza wel punten pakken.
en bij koppel 2 alleen Yates.

waar zie je cavagna en eekhoorn punten pakken?
Cavagna zal ook geen top 5 rijden in de tijdrit

F. SHRAM

De grootste vraag voor mij is: Gaan MVDP/WVA/Pedersen/Bini de heuvels overleven in de eerste 2 etappes. Heeft IEMAND het verlossende woord hierover????

Karperdrol

in etappe 2 denk ik wel.... 1 zie ik niet snel gebeuren. meer voor de AK

ramonzes

Team zonder echte sprinters,behalve coquard. Overige ritten haal je meer punten dan de sprintetappes is dan mijn redenering

BrackenRidgeCycling

'@Ramonzes de sprint etappes zijn toch wel wat makkelijker te voorspellen wie er in de top 5 eindigen.
Bij de B etappes is dit toch iets moeilijker

Wijon

Ik zit ook een beetje met de sprinters. Laatste twijfel is nog tussen Pedersen+3punter bergen, of Groenewegen plus 6 punter bergen..

Samn Bony

Groenewegen Jorgenson?
Groenewegen Gall?

Mazzel1986

'@Wijon
Ik zou gaan voor Pedersen + 3 punten bergen. Pedersen doet in massasprints eigenlijk niet onder voor Groenewegen en zit er wel bij als er nog een heuveltje in zit op t eind. Bovendien zie ik Pedersen wel een keer meespringen in een ontsnapping (als we er vanuit gaan dat hij meedoet om t groen). En de enige 6 punter die echt kan uitschieten is denk ik Gall, maar zijn genoeg 3 punters te vinden die ook leuk kunnen gaan scoren.

Tubbes

Keuzestress.
Hindley + bernal of
Skjeljemose + bardet of
Rodriguez + bardet.
@samboy groenewegen en jorgenson

Karperdrol

Klikt iedereen hier pogi, vini, Philipsen en evt WvA erin?

Wijon

'@sam bony
Gall

@mazzel1986
Dat was ook, nagenoeg, mijn redenatie. Wat je zegt, wellicht probeert Pedersen nog een ontsnapping.

@tubbes
Skjel +bardet

@karperdrol
Ik heb maar 2 van die 4...

BrackenRidgeCycling

2 van de 4 @ karperdrol, ik heb nu 4 AK, 2 Sprint en 2 vluchters in de basis

Emootje

Keuzes, mede ingegeven door het beperkte budget en dito wisselmogelijkheid.
Ik heb ook twee van de vier, mijn team wel 1000x overhoop gehaald. Wel Philipsen, geen Philipsen, wel Pedersen, Groenewegen, toch niet... Gek van.
Wat dat betreft mag het wel morgen zijn dan, dan is de keuzestress wat dat betreft voorbij.
Misschien alleen nog even kijken naar de juiste verhouding sprint/AK. Whaaa.

Sepa Van de block

Heb 4/6 voor Ak en 4 sprinters. Goedkope ‘vluchters’ Halland, Strong en Zimmerman zoals de meeste zullen hebben

Karperdrol

Poehhh lastig dit, pas 2x eerder meegedaan met ploegleider, maar ik vind dit toch erg lastig.
Ik heb nu:
pogi
vini
hindley
Bilbao

philipsen
Coquard
Poppel
strong
Mozzato
Bol

Zimmerman
en dan nog 7 punten over, dat is niet best denk ik zo.
hebben jullie tips, waar ik op moet letten?

Sepa Van de block

Zou je nog iemand voor in de bergen extra mee kunnen nemen met die punten. Ik ga nog dingen aanpassen maar dit staat er nu nog. Bernal waarschijnlijk nog weg

poga
Vin
Hindley
Skjel
Bernal
Bini
Bauhaus
Halland

Traeen
Meeus
Mozzato
Strong
Zimmerman

Imbatido

Tip is toch vooral om een wisselschema uit te denken (wie erin, wie eruit per etappe). Want met 13 goede renners ga je tegen problemen aanlopen en moeten er goede renners op de bank blijven zitten in sprints of bergriten. Tenzij er vroeg renners uitvallen natuurlijk, maar dan ben je mogelijk toch al snel kansloos.

Emootje

'@karperdrol Ik zou Johannessen of Traeen overwegen. Goedkope renners maar veelbelovend.

Koerss

Zijn er nog mensen hier die pidcock nemen. Ik overweeg hem wel. Maar twijfel of ik zijn punten moet gebruiken voor een powless en Gall.

Jannolo Sainz

Ik heb nog 1 twijfel. 8 of 9 punten over en ik wil kiezen tussen Lutsenko, Bilbao, Ciccone of Woods.

Wat zouden jullie adviseren?

Laatst gewijzigd
Samn Bony

Als Ciccone zijn ambities waar maakt

1 2 ... 55 56 57 58

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.