Na vorig jaar bij de Tour voor het eerst te hebben meegedaan en lang in top 5 te hebben gestaan, dit jaar alle spellen aan het mee doen.
Na de Giro sta ik nu top 100 algemeen klassement. Ondanks dat hij 2(!) keer m’n wissel niet gepakt had die dok punten zou hebben opgeleverd. Hebben meer mensen daar last van?
Voor de Tour op naar de top 20 algemeen klassement, zodat ik die in de Vuelta kan afmaken
Terechte vraag. Guerrero is voor mij een groot vraagteken. Ik had er weinig vertrouwen in en zijn resultaten zijn dit jaar ook niet geweldig, maar de twijfel begint toe te slaan. Maar 4 puntjes...
Hetzelfde eigenlijk met Powless, was eerst top maar de laatste maanden niet zo. Maar kan zeker wat opleveren.
Ik zou het niet helemaal overboord gooien a la Scorito, maar als je op zijn minst 1 of 2 renners kunt kopen, bijvoorbeeld tijdens de rustdagen, zou het al een groot verschil maken. Dat maakte het Klassiekerspel zo leuk. Nu blijft alles een enorme gok en ben je soms na een paar etappes al uitgespeeld
Noem het maar opvullers. Ik zet een paar 1 punters er zonder problemen in als dat zo uitkomt. Bij een opvuller ben ik trouwens bang dat als ik hem wissel de prijs verdrievoudigd is, zoals dat bij Jorgenson gebeurde.
Zijn er trouwens mensen die Jorgenson er direct hebben ingeklikt en er verder vanaf gebleven zijn? Vraag mij af of je hem dan voor 2 hebt.
Fijn dat 't deelnemersveld nu bijna compleet is, dat mis ik wel van 'vroeger': zet 2 á 3 weken van tevoren gewoon meer renners online. Dan is 't slechts een kwestie van renners 'uitzetten' als ze niet geselecteerd zijn, en geeft het ook meer charme doordat er af en toe wat gelukjes te goedkoop gerate zijn vóór de Dauphiné of Zwitserland.
Overigens ben ik ook absoluut tegen een aan- en verkoopoptie gedurende het spel. Ik vind het juist mooi en onderscheidend van andere spellen, en speel al 20 jaar daarom hier graag mee. Bovendien: het is juist tof als je net wel die bergkoning van 3 punten hebt, in plaats van dat iedereen die na bijvoorbeeld een week alsnog koopt.
Nee dat snap ik. Was benieuwd naar hoe jullie het invullen.
Ik zit zelf te twijfelen tussen 3 opstellingen:
een team met Lutsenko,Bardet en een 1 punter op wissel
een team met O'Conner (of Carapaz), Wright en Johannesen op wissel
Of een team met Hindley, Wright en een 1 punter op wissel
Kom dr maar in met jullie meningen :)
Blijf toch twijfelen met van aert.
Zou jumbo laporte niet belonen voor zijn goede seizoen door hem op het vlakke uit te spelen in de sprint.
Heb nu van aert en traeen , maar zou een combi van mas- carapaz- landa- o conner samen met gall of hindley samen met wright niet meer punten gaan opleveren als van aert zich niet gaan mengen in de massa sprints.
Van aert is natuurlijk een gruwelijke punten pakker normaal gesproken, maar zou dat ook zo zijn als hij alleen zijn ritten gaat uit kiezen ?
Wat is jullie mening hier over.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.