Ploegleider.nl wielerpoule

1 2 ... 7 ... 57 58
Quintana10

Porte
Fuglsang
Yates
D. Martin
Sagan
Gaviria
Smith
Dupont

Schar en rowe voor de ttt en Gesbert, Muhlberger en Poljanski als wissels.

Rayydg

Mijn team:

Sagan
Laporte
Cort Nielsen
Porte
Yates
Landa
Fuglsang
D. Martinez

Wissels:
Pasqualon
Bevin
Dupont
Rowe
Schär

Succes iedereen!

Samn Bony

Mooi team Timber, geen Sagan? 😳

Samn Bony

Quintana10 en Raydgg sterke teams

Niemand met Froome in het team 👍

lennym

Met veel meer moeite dan in andere jaren:

Porte
Thomas
D. Martin
Fuglsang
Gaviria
Groenewegen
Laporte
Dupont
Smith

Rowe, Howson en Schär voor de TTT.

Timber

'@ Samn Bony. Nee, Gaviria wint namelijk het groen dit jaar. Dus meer punten. Bovendien wellicht eerste twee etappes in het geel, groen en wit.

Imbatido

Voor mijn gevoel waren er maar weinig smaken. Eigenlijk stond het al direct. Alleen Laporte uiteindelijk maar genomen in plaats van Cort Nielsen. Maar naar mijn idee waren er met deze prijzen maar een 20-tal interessante renners. Toch maar voor de Sagan-Froome gegaan.

Froome
Valverde
D. Martin
Roglic
G. Martin
Sagan
Laporte
Pasqualon

Dupont (vandaag basis natuurlijk)
Rowe
Schär
Mühlberger
A. Perez

Woerden

Mmm 3e goed begin

Bertsu

Laporte lijkt nu al betere keuze dan Cort, zoals voorspeld.
Wat een slachtveld gelijk.

Poeksel

Fuglsang op de bank... staat ie morgen weer overigens. Toch jammer!

foqu1ta

Ja toch zonde, had gister Fuglsang en vandaag Valverde op de bank

Bertsu

Valverde gelukkig wel. Maar de keuze voor Groenewegen is nu al discutabel, of die uit kan. Ook nog Gaviria, jammer van al die truien ook.

foqu1ta

Vandaag hopen op een betere dag dan gister (Geen Sagan)
2x QS
1 Sky
1 BMC
1 TLJ
1 Cofidis
1 Scott
1 Sunweb

Boci

Zeker voor mij ook.

Ik heb 3x BMC, 1x Sky, 2x QS, 1x Movi, 1x TLJ. In totaal denk ik 6 man van de top 3 teams, dus moet een goede score worden vandaag!

Poeksel

Dat zal inderdaad veel punten opleveren Boci. 2x QS, Sky, BMC, Bora, MS, Mov en de bergtrui moeten het voor mij doen. TLJ en andere Bora op de bank.

Bertsu

2x Sky, 2x BMC, 2x QS, 1x Movistar en 1x Jumbo. Zelfs 2x Michelton op de bank helaas.
Edit: Toch maar Yates erin gezet anders kom ik voor etappe 5 niet meer uit...

Laatst gewijzigd
Louisa

Ik had vandaag Dumoulin, Impey, Yates, Rowe, Gilbert, Terpstra, Lampaert en Küng in de ploeg en Nieve, Calmejane, Groenewegen, Tolhoek en Kragh op de reservebank. BMC ook goed voorspeld dus veel punten gescoord vandaag. Staat tegenover dat ik alleen Groenewegen als echte sprinter heb voor de rest van de Tour.

Timber

Hmm, Sagan doet zelfs op het geheel vlakke in de top drie mee. Gaat me dan toch opbreken dat ik hem thuis gelaten heb denk ik...

Poeksel

Smith en Dupont (36 punten vandaag samen) zijn voorlopig goede keuzes gebleken qua 1-punters.

lennym

Als je ze opstelt wel, ja. Vandaag allebei op het bankie...

noah rs

Hoe gaat het iedereen met jullie poule tot nu toe? Ben wel benieuwd :-)

Cort Nielsen grootste miskoop tot nu toe, de Wanty renners daarentegen...

Ook erg benieuwd hoe Valverde het volgende week gaat doen

Timber

Matig, sta ergens rond de 3000e plaats. Het missen van Sagan breekt me op. Maar ja, ik moest ergens concessies doen.

Bertsu

Had gehoopt dat Sagan pas veel later groen zou pakken, helaas toch weer onmisbaar.

Bode80

Ik sta rond de 1000e plek met Sagan en Groenewegen. Had beter gekund als Groenewegen vanaf de eerste etappe had meegedaan voor de winst.

noah rs

Had zelf ook in een ander jaar geen Sagan, ook meteen balen van de misgelopen punten.

Voor morgen zet ik Gaudin in de basis maar vroeg me af of de rit ook wat zou kunnen zijn voor Küng? Iemand een idee?

1 2 ... 7 ... 57 58

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.