Ploegleider.nl wielerpoule

1 2 ... 8 ... 57 58
Poeksel

Die moet vast gaan knechten voor Porte.

arjenzvob

Ik sta momenteel 147

Sagan
Gaviria
Boudat
Dupont
Valverde
Cort
Bardet
Bevin
Kung
Martinez
Gaudu
Moscon

Verder vaak de etappe goed voorspeld .

Koks colonne

397 nu.. terugzetten Gaviria kostte me wat plaatsen ;)

Valverde
Thomas
Roglic
Sagan
Gaviria
Laporte
Cort
Gaudu
Martinez
Rowe
Schar
Haga
Declerc

Cort idd grootste miskoop.
Kung kan dit trouwens zeker, maat top20 lijkt me niet vandaag
@Arjen, mis er nog eentje

Laatst gewijzigd
De Bezemwagen

Rowe of Hayman vandaag opstellen?

arjenzvob

'@Koks: Je hebt gelijk. Ik vergat Kragh Andersen

SanTheMan

Gaviria
Sagan
DuPont
Thomas
A. Yates
Landa
Gaudu
G. Martin

Schar
Laporte
Row
Declercq
Ludvigsson

Redelijke kansen nog voor de bergen. Alleen Laporte iets minder gescoord door val. Geen uitvallers in mijn team de eerste week.

De Bezemwagen

Sagan
Dupont
Boudat
Froome
Thomas
Jungels
Fuglsang
Cort

Smith
Schar
Hayman
Rowe
Bennoot

Uitvallen Bennoot en het matige presteren van Cort zullen een topklassering onmogelijk maken. Aan de andere kant, 4 man bij de top 8 van het AK geeft perspectief.

De Bezemwagen

Gevoel dat op dit moment alles goed voor mijn team uitvalt. Cort Nielsen die ineens dikke punten scoort en daarnaast vallen sterke renners uit die ik niet in mijn team heb. Inmiddels plek 151. Richting de top 100!

SanTheMan

'@ de bezemwagen: Dat gaat denk ik wel lukken om de top 100 binnen te stromen in de Pyreneeën.
Ik ben zelf een beetje afhankelijk van de prestaties van Yates en Landa of ik dat nog red.
Doel is ieder jaar top 100 idd

Boci

Ik ben ondertussen mijn 3 duurste renners verloren met Nibali, Gaviria en Groenewegen op 1 dag, dus voor mij totaal geen kans meer om hoog te eindigen.

Koks colonne

Cort betaalt zich eindelijk uit... Hier alleen Gaviria kwijt. 64e nu
Heel benieuwd naar de derde week.

lennym

De eerste contouren voor mijn Vuelta-ploeg staan inmiddels. Het eerste 1-puntspareltje was snel gevonden. Hoe vergaat het jullie?

Poeksel

Ja, opvullers zijn wel makkelijk te vinden. De keuze tussen klassementsmannen is het lastigst.

Complimenten overigens voor de stagiair van Ploegleider, want de selectie van Sky staat er al op.

Rayydg

Mijn team staat redelijk. Ik twijfel nog over een combinatie:

Nizzolo en G. Bennett
of
Viviani en Carapaz

Meningen iemand?

Kraanwater

Zijn zelfs meerdere 1 punters, dat is eens wat anders dan bij de tour. Zelf zit ik een beetje met kwiat in me mik, 13 punten is wel echt veel.. Maar wil hem wel..

@rayydg ik neig naar de tweede combinatie al vind ik het een lastige. Zelf vind ik nizzolo wat hoog geprijsd gezien zijn resultaten in GT's. Trek is ook nog niet echt lekker bezig. Carapaz is ook echt goed maar je weet niet echt wat ze van plan zijn bij Movistar..

Rayydg

'@Kraanwater,

Kwiat is inderdaad bij mij ook een twijfel geweest, maar toch besloten het niet te doen. 13 punten is in mijn ogen teveel. Het is maar afwachten hoe hij het echt in het hooggebergte doet en of hij zich niet tóch moet wegcijferen voor DLC, mocht hij er goed voor staan in het klassement.

Ik ben het met je eens dat het een lastige is. Nizzolo is aardig in vorm. Natuurlijk is Viviani beter, maar ook 6 punten duurder. Stel dat Carapaz moet knechten, zal hij niet heel veel punten gaan pakken en zie ik in G. Bennett een erg mooi alternatief.

thewout79

welke combi is in jullie ogen beter:
Quintana- Kelderman- bilbao
of
Uran- De la cruz- Bennett

Kraanwater

'@rayydg ja carapaz is inderdaad best wel een lastige. Het lijkt me dat hij in de punch aankomsten niet echt hoeft te knechten. Amador kan quintana prima om hoog rijden en Valverde zal zelf willen winnen. Het enige wanneer hij echt zal moeten knechten is als quintana of valverde in het rood rijdt of ze lossen (gezien dit veld en met een redelijk zwakke kopman bij Sky denk ik dat de trein daar niet volle toeren gaat). Echter zal het wel even dure voor quintana in het rood rijdt als die dat überhaupt gaat gebeuren. Valverde vind ik ook een beetje twijfelachtig. Hij begint toch langzaam aan wel wat ouder te worden en zal ook het WK nog in z'n achterhoofd hebben. Al is hij altijd wel het beste in de Vuelta..

Timber

Ik verwacht van Carapaz echt niet hetzelfde puntentotaal als tijdens de Giro. In de Giro kon hij volledig voor zichzelf rijden. Hier in de Vuelta staan Quintana en Valverde toch echt wel hoger in de pikorde. Carapaz blijft gewoon bij Quintana in het hooggebergte.

Kraanwater

Ja maar er zijn toch genoeg aankomsten waar die ook voor zich zelf mocht? Die aankomsten waren er minder in de Giro. Ik ben het wel met je eens dat hij het niet zo goed gaat doen als in de Giro. Maar als die paar aankomsten voor zich zelf mag gaan is die de 5 punten toch wel waard?

Rayydg

'@thewout79

Lastige. Van Quintana en Kelderman verwacht ik wel veel, Bilbao daarentegen verwacht ik minder van. In ieder geval zal hij niet zo presteren als in de giro.

Uran heb ik niet hoog zitten. DLC en Bennett kunnen wel redelijk veel punten voor je pakken verwacht ik.

Rayydg

'@Timber, ik verwacht ook zeker niet hetzelfde aantal punten als in de giro. Wel is bij mij inderdaad de twijfel of hij z'n 5 punten waard kan zijn deze ronde. Mag hij in de heuveletappes meesprinten? Mag hij voor een etappe gaan? Dit alles is natuurlijk ook afhankelijk van de prestaties van Quintana, waarvan ik overigens best veel verwacht na de teleurstellende Tour.

Dirk Nowitzki

Ik overweeg om gewoon helemaal geen sprinter van meer dan 3 punten mee te nemen. Met Sagan ga ik een gokje nemen en hopen dat hij nog niet voldoende hersteld is van zijn val. Viviani heb ik wel vertrouwen in maar zijn er genoeg sprintkansen voor hem om die 15 punten waard te zijn? Trentin is ook nog niet al te best dit jaar en Nizzolo vind ik niet dusdanig veel beter dan de goedkope sprinters om er 9 punten voor over te hebben. Als er echter wel 7 massasprints komen dan is het toch wel heel pijnlijk om nauwelijks sprinters mee te hebben, die dan ook nog eens vooral reserve staan. Lastig lastig.

lennym

'@Dirk Nowitzki

Zeker geen gekke gedachte. Is ook al even door mijn hoofd geschoten. Denk dat ik toch voor wat meer zekerheid ga en één duurdere sprinter meeneem. Dat is ook meteen mijn laatste twijfel: wie? Sagan of de goedkopere Viviani? Het parcours lijkt op het lijf van Sagan te zijn geschreven, maar ik betwijfel of hij de 20 punten waard gaat zijn. Zal hij stiekem het WK nog in het het achterhoofd hebben?

Kraanwater

In een interview met Cyclingnews geeft die aan dat die nog niet helemaal hersteld is van zijn valpartij in de Tour en dat die het per dag bekijkt "more like training for me. I'm still not at 100 per cent after the Tour but it's also good for me to be here because I have my soigneur here and physiotherapist, I think that day by day it's going to be much better. I'm hoping [to be stronger as the Vuelta goes on]." maar volgens mij heeft die het WK ook nog in gedachte. Hier is het hele artikel http://www.cyclingnews.com/news/peter-sagan-aims-for-stage-wins-while-training-for-worlds-at-vuelta-a-espana/

1 2 ... 8 ... 57 58

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.