Scorito Giro 2018

1 2 ... 107 ... 187 188
Gesloten
WCEendT

Besluit ik een keer Froome vanaf begin af aan in mijn team te nemen, gebeurd er dit.

CRISTOPHER NU BLIJF JE OOK GEWOON!!!!!!!!!!!!

Treenert

Er is er één van Bahrein naar het ziekenhuis, is dan toch Pozzo zou je zeggen?

Ik gok er niet op: Én Froome, én Pozzo gekickt

Edit: ooh nee Siutsou natuurlijk

Laatst gewijzigd
hartstikkebedankt

Neehee, dat is Sioutsou

jort101

Dat hij hinkt na een valpartij is niet heel raar toch? We zullen zien straks.

Stuff

'@Treenert

SIUTSOU Kanstantsin naar ziekenhuis, gebroken wervel schijnt. Pozzo niets mee aan de hand.

Jori

Treenert: Sivtsov voor onderzoek naar ziekenhuis, zou iets als zijn heup of sleutelbeen zijn.
Pozzo wel gevallen, die was gehavend aan de hand, op basis van wat twitter berichten

Kamikaze Kenny

Kanstantsin Siutsou, de rechterhand van Pozzovivo is gecrasht, met pozzovivo is alles in orde

Corvd

Dat is Konstantin Siutsou, de rechterhand (als in hulpje) van Pozzo

Jori

Oh haha, je hebt gelijk @kamikaze kenny. Heerlijke vertaalfout die zo door iedereen is overgenomen xD

Baiskeli

Geniaal hoe berichten die zeggen dat de rechterhand van Pozzo (Siutsou dus) gehavend is, mensen laat denken dat Pozzovivo zelf gevallen is! Nu zie je mooi wat paniek en tijdsdruk doet met mensen.

hupske

Dit kan de rol van Mohoric wel veranderen ben ik bang,.

JimKro

Ok, na een kort moment panikeren heb ik de inschatting gemaakt dat de kans dat Froome alsnog genoeg punten haalt om hem mee te nemen groot genoeg is. Ik ga even opgelucht ademhalen en ik zie iedereen over een paar uurtjes. Succes allemaal! ;)

jort101

Ben benieuwd hoeveel mensen Froome laten staan 🤣

bart1e

Froome inwisselen voor pinot + 2 sprinters upgraden van 500K naar 1 miljoen sprinters.
Of froome inwissellen voor een poels + Woods...

Wie helpt mij met de laatste keuze?

Valvuillerdemoz

Tjonge nou, ik dacht zelfs even dat Pozzo zijn rechterhand er afgevallen was 🤣

Cerebral36

3 switches gemaakt waar ik vast en zeker spijt van ga krijgen....

elstupidoloco

'@hupske

Of die van Visconti. Sws lijkt me dat pozzo zijn ploeg niet 3 weken op kop hoeft te zetten

Rutgerca

Froome zo hard gevallen dat ik hem er maar gewoon uit zou laten. Niet vervangen. Hoeft niet

Treenert

Oké dat is dan getackeld, en MAL?

Stuff

Ik laat Froome er ook gewoon in staan. Last-minute wissels altijd al spijt van gehad. Over 3 weken (of eerder) weten we of dit een wijs besluit was...

joenique

Ik heb uiteindelijk Pozzo’s rechter hand moeten wisselen voor z’n linker hand 😓

Jori

Na rit 1 heeft Pozzo gewoon de trui, hij pakt hem voor Sivtsov die hem waarschuwt waar het glad is. De rest van de favorieten glijden allemaal weg en op de 2e plek zal Boy van Poppel komen, die in rit 2 dus de roze trui over zal nemen via boni's

hupske

'@elstupidoloco
Je hebt wel een knecht minder natuurlijk. Pozzo zelf aangeeft voor podium te kunnen gaan, zal hij ze wel allemaal nodig hebben. Visconti brand ook wel een keer op.

Laatst gewijzigd
klassikl

Veelbelovende start van MAL doet direct waar hij het beste in is. Toch Mohoric maar even met Kosta mee de ambulance in gestuurd. LL erin wegen te fietsen zodat hij hopelijk wat zijwieltjes op de fiets van MAL kan monteren vanavond.

Valvuillerdemoz

En Mal ook niks aan de hand zeker?

Zit ik alleen nog met Debusschere of Planckaert. Is dat nog van belang? Iemand die daar een onderscheidende argumentatie voor heeft?

1 2 ... 107 ... 187 188

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.