Scorito Giro 2018

1 2 ... 185 186 187 188
Gesloten
Pietje Precies

Oomen in etappe 2 was niet dom. Dumoulin begon die etappe in het roze en zo'n 'stunt' van BMC komt niet zo vaak voor.

Ik wil mijn pijnlijke aantal niet eens weten!

Tegelijkertijd ook inherent aan het spelletje. Zeker als je het verstandig acht om weinig sprinters mee te nemen en veel lui voor de heuvel- en bergetappes kiest. Dan ga je onlosmakelijk aan het begin van de ronde best vaak 'de verkeerde' kiezen, maar heb je later in de ronde wel de luxe dat je wat te kiezen hebt.

Laatst gewijzigd
Diede34

'@ Pietje, was zeker wel dom
Oomen had 8 'zekere punten' via Dumoulin, maar niet 14, want de winnaar van de etappe zou sowieso de puntentrui overnemen. Dennis zou sowieso 8 punten pakken als nr 2, dus die had altijd boven Oomen in mijn team moeten staan...

Is inderdaad inherent, maar ik ben benieuwd of andere dichter op hun maximale potentieel zitten.

Wanderson89

Ik heb, als ik het goed bereken, 264 gemiste punten.

Fcmitch

Oei, Viviani gelost haha.

Hopen dat Bennett er wel bij zit!

EDIT: Lijkt me wel als Bora vollebak op kop rijdt.

Laatst gewijzigd
ditisdavid

Dit gaat wederom een bloedbad worden voor sommigen.

fmvbeest

Iemand een idee wat er gebeurd is? Zet de tv aan en zie een peleton in twee stukken.

Diede34

Vuurwerk!

ditisdavid

Bennett zou er volgens live timing ook af liggen, wat zijn de sprintploegen in vredesnaam aan het doen?

hartstikkebedankt

Ja George Bennett idd, lekker opgelet hoor Viviani, ouwe slaper. Je eigen ploeg die gaat rijden en er dan af worden gereden..

fietsliefhebber

Wellens uiteraard niet opgesteld. Niet dat hij dit zomaar haalt, maar zo'n aanval kijk je dan toch met wat nare bijsmaak. Dat is wel eens jammer aan zo'n spelletje.

Filipo

Nou Van Poppel, mooie kans dit.

hartstikkebedankt

Getwijfeld of ik Van Poppel (c) zou maken ten koste van Viviani (heb geen S. Bennett) maar las vanochtend een interview waarin de Italiaan heel scherp overkwam (nu weer meters maken om de puntentrui te halen blabla), had ik het maar niet gedaan.

fmvbeest

Zie ballerini in de aanval houdt z'n fiets er mee op, het zit niet mee haha...

Gladiool

Jongens ik hou het niet meer droog aangezien ik het zonder Viviani doe.

Jori

pffft, iedereen neem ik aan Ulissi op het bankje? ik iig, irritante renner deze giro :p

EDIT: Oh nvm, hij laat al lopen

Laatst gewijzigd
Jasperdewaal11

tjah Ulissi is een schijtvent!

Diede34

hahahaha, Scorito geeft BvP op 2

hartstikkebedankt

hahahaha ja ik kon m'n ogen al niet geloven (ik kijk niet)

fmvbeest

Haha, Viviani (c) er niet bij, Dan Ballerini die gaat maar z'n fiets weigert, Mohoric die aanvalt en bijna wegblijft maar het niet haalt, Gavazzi die 2e/3e lijkt te worden en dan nog door veel wordt bijgehaald. M'n potientiele punten gingen weer van hot naar her haha.

bart1e

En nu is een keer geen van Poppel opstellen! Pfff wordt gek van alle foute keuzes van kopmannen of renners.

nasibal

WTF BOY????

hartstikkebedankt

Welke hero die hem niet had meegenomen zei hier dat Roelandts vijfde zou worden? Dat is inderdaad gebeurd, u gaat door voor de koelkast!

Wel echt bagger gereden door Viviani, daar baal ik van

Laatst gewijzigd
steefje9

Eindelijk mijn kopman keuze goed uitgepakt met Bennett. Wat een sprint!!!

Diede34

Lammertink
Venter
Modolo
Pantano
Drucker
Gibbons
Van der Sande
Pozzo
Pfingsten
Carapaz

bart1e

Gelukkig het is Danny haha

1 2 ... 185 186 187 188

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.