Scorito Giro 2018

1 2 ... 185 186 187 188
Gesloten
Wexweasel

😆

Fcmitch

Armstrong kon er ook wat van!

https://www.youtube.com/watch?v=V-3pd_UGZQs

bizikletan

Nog aardig wat sprinters over. Dat betekent opnieuw een lastige keuze. Graag jullie mening: Sbaragli, Mohoric of Dumoulin?

JvdBrink

'@Dumoulist ik ben iets beter op de hoogte van de niet-dalers in het peloton en daar staan d'r verdacht veel van in jouw lijstje, haha.

klassikl

Off topic

Maar ik wil toch even vermelden dat TJ de tijdrit heeft gewonnen in Californië en inmiddels in de leiderstrui mag rond rijden.

Voor alle TJ fans hier op het forum.

Karperdrol

Gaat hij de tour rijden?

hartstikkebedankt

Liefhebbers van wielerspelletjes zijn waarschijnlijk geen liefhebbers van TJ

Laatst gewijzigd
Starlynk

Nou mijn 1m gokje voor Kangert deze Scorito betaalt zich in ieder geval niet uit. Eerste paar dagen zag het er nog prima uit, maar helaas ziek geworden. Hopen dat mijn andere 1m gokje (Betancur) het langer volhoudt :)

Crashtester

Een post van me net voor de Giro begon:

"Ik blijf van mijn team af, hij staat goed zo. Mét Dumoulin.

Mijn nummers 21: Konrad en Bilbao."

Ze doen het iets te goed, die nummers 21. :(

Starlynk

Oh kijk eens aan, Tanel heeft mijn bericht gelezen en besloten toch maar te starten om te proberen mijn Scorito nog te redden :p

Treenert

'@ Starlynk: dan ben je nu op zijn minst verplicht hem op te nemen in je team vandaag

Starlynk

'@Treenert: hahaha eigenlijk wel, maar of dat nou mijn Scorito zal redden?!? :p

Treenert

Ik lach mij vanavond helemaal het schompes als hij de ritoverwinning pakt

Gisteren 226 punten zonder mijn kopmanpunten van Woods (2 x 0 = 0). Gaat ie op zijn bakkes, dat deed hem maar mij zeker wel ff pijn, was een mooie score geweest anders.

Laatst gewijzigd
Diede34

23 % heeft Tim Wellens nog in de opstelling staan. Dat zijn toch vooral de teams met Selig/Marezscko/Guardini gok ik.

maxverton

Opstelling voor vandaag:

S. Bennett (C)
Viviani
Debusschere
Roelandts
Pedersen
Pinot
Carapaz
Yates
Mohoric

Hoop toch op een Mohoric op t laatste klimmetje. zou wel leuk zijn als er een aantal zijn die het daar gaan proberen.
Maar de grootste kans is natuurlijk een sprint.

bakfiets

Ik behoor tot de 11 procent die viviani en bennett allebei niet als kopman heeft.

JvdBrink

'@bakfiets ik ook! Ben voor Pedersen gegaan, vraag me niet waarom.

klassikl

Ik ben Roelandts vergeten op te stellen. Hij gaat dus vandaag top 5 sprinten. Dan weten jullie dit alvast.

Gladiool

Gunstig, want ik heb Drücker op de bank gelaten voor Mohoric.

Treenert

'@ Bakfiets en JvdBrink: da's dan niet zo slim, óf je MOET gokken omdat je te ver weg staat.

Wordt een saai dagje ws. Ik ben nog wel benieuwd of Chaves en bijv. Ciccone op dat pokkeltje (4e) gas gaan geven voor de punten. Dat zegt dan wellicht iets over de intenties. Moeten ze uiteraard de vluchters al wel gegrepen hebben.

Laatst gewijzigd
jsprunk

'@hartstikkebedankt: TJ zat in mijn team toen ik Scorito overall won (Tour 2015), dus het kan toch samen gaan ;)

Edit: hij hoorde toen echter niet tot het ideale team

Laatst gewijzigd
bakfiets

'@treenert en @jvdbrink: Ik heb modolo. Bij mij is het hooguit niet slim dat ik viviani en bennett niet in mijn selectie heb. Ik kan ze nu dus helaas niet kiezen. Al vind ik pedersen zeer gewaagd.

Laatst gewijzigd
JvdBrink

'@Treenert en @bakfiets Ik sta er slecht voor, dus ik dacht; doe eens gek. Hoop dat ze te keer gaan op die pukkel en dat Pedersen er nog aan zit en meesprint (Bennett niet in mn team anders was hij kopman geworden vandaag)

jelle013

Ik behoor tot de groep die Wellens vandaag heeft meegenomen. Zoveel kracht heeft hij gisteren namelijk niet verspeeld, hij is maar kort in de aanval geweest. Ik hoop dat die het nog een keer probeert vandaag, Pantano heeft het om deze reden niet gered, ik verwacht hem namelijk in andere etappes waarop hij iets makkelijker weg kan rijden. (Langer klimmetje).

Diede34

Ik ben benieuwd hoeveel 'gemiste punten' jullie allen hebben.

Ik kom uit op 294 punten.
Dit is natuurlijk ook inclusief niet te voorspellen acties als Woods die er niet bij zit gisteren en Yates die ineens een goede tijdrit rijdt, maar ook echt domme acties zoals Oomen opstellen in rit 2 in plaats van Dennis

Met een maximale score met mijn selectie had ik nu 75e gestaan :P

Edit: Overigens heeft de Allergie van Chaves me sowieso al dik 200 punten gekost met 4 man inclusief kopman in de vlucht die dag XD

Laatst gewijzigd
1 2 ... 185 186 187 188

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.