'@ Bakfiets en JvdBrink: da's dan niet zo slim, óf je MOET gokken omdat je te ver weg staat.
Wordt een saai dagje ws. Ik ben nog wel benieuwd of Chaves en bijv. Ciccone op dat pokkeltje (4e) gas gaan geven voor de punten. Dat zegt dan wellicht iets over de intenties. Moeten ze uiteraard de vluchters al wel gegrepen hebben.
Ik behoor tot de groep die Wellens vandaag heeft meegenomen. Zoveel kracht heeft hij gisteren namelijk niet verspeeld, hij is maar kort in de aanval geweest. Ik hoop dat die het nog een keer probeert vandaag, Pantano heeft het om deze reden niet gered, ik verwacht hem namelijk in andere etappes waarop hij iets makkelijker weg kan rijden. (Langer klimmetje).
Ik ben benieuwd hoeveel 'gemiste punten' jullie allen hebben.
Ik kom uit op 294 punten.
Dit is natuurlijk ook inclusief niet te voorspellen acties als Woods die er niet bij zit gisteren en Yates die ineens een goede tijdrit rijdt, maar ook echt domme acties zoals Oomen opstellen in rit 2 in plaats van Dennis
Met een maximale score met mijn selectie had ik nu 75e gestaan :P
Edit: Overigens heeft de Allergie van Chaves me sowieso al dik 200 punten gekost met 4 man inclusief kopman in de vlucht die dag XD
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.