Scorito Giro 2018

1 2 3 4 ... 187 188
Gesloten
Starlynk

Ik heb nu gewoon Froome en Dumoulin er in staan, zeker met het oog op de proloog en vervolgens al een finish heuvelop in etappe 4 en bergop in etappe 6. De tijdrijders bij de klassementsmannen kunnen dus potentieel daar al snel flink wat klassementspunten binnenharken. Maar goed, ik ga zeker nog ff afwachten wat de mannen de komende weken laten zien.

dazzler2120

Als ik de concurrentie zie, moet je van Dumoulin en Froome gewoon verwachten dat zij topfavoriet zijn...
Pak je ze niet? Heb je een goeie kans op het moment dat ze onderuit gaan ;)

Skedel

Is scorito al afgestapt van het vooraf instellen van het hele team??
Ik heb nog steeds een zure nasmaak van de val van Valverde en Izagirre in de proloog van de tour.. Het is me iets teveel een loterij.

Poeksel

Froome en Dumoulin lijken me geen zekerheidjes. Froome heeft gedoe en dat is niet bevordelijk voor de prestaties. Dumoulin heeft laten zien dat hij een grote ronde kan winnen, maar is hij net zo goed als vorig jaar? Anderzijds, als ze uitrijden zullen ze veel punten pakken, zelfs niet in topvorm.

@Nasibal: Ga je dit jaar wel Polanc nemen?

Laatst gewijzigd
elstupidoloco

Campenaerts ook al gevonden ja!
Heerlijk! We kunnen weer beginnen. Met volle overtuiging laat ik nu froome en dumo buiten mijn ploegje. Dat zal me nog wat zweetdruppels bezorgen in de aankomende weken

Mathieuke112

Froome en Dumoulin pak ik beide denk ik... verder hangt veel van de tour of the alps af in mijn selectie.
Sprinters kiezen zal wel erg lastig gaan worden vrees ik

Jasperdewaal11

Ik denk dat ik het 500k pareltje ook wel doorheb ;)

Jori

Nibali voor 500.000 ;)

elstupidoloco

Zullen we Mads wurtz schmidt maar alvast gaan hypen met zn allen? Dan hebben we dat maar gehad

Starlynk

Zullen we dan ook gelijk Neilands maar doen? Zie toch zeker wel wat mooie pareltjes voor de Barbero award!

wesley1983

Ben blijkbaar niet de enigste met vraagtekens rond Froome en Dumoulin. Wat mij vooral opvalt is dat er veel renners overpriced zijn, gaat afwachten zijn welke renners er nog bijkomen!

BarryE1

Als iedereen dat 500k pareltje al heeft gevonden dan is het geen pareltje meer hè!
In de 750k categorie ook alvast 3 interessante namen op de lijst gezet.
Verder toch ook behoorlijk wat geprijsde renners waarbij ik volledig in het duister tast v.w.b. de vorm. Neem zo'n Nizzolo, wiens grote doelen in het voorjaar zouden liggen, kost een slordige 3 miljoen. Dit voorjaar heb ik hem niet gezien. Zou die zijn benen stil hebben gehouden, geen trap te veel hebben gegeven om in de Giro als een duuveltje...
Iemand nog iets vernomen van Chaves bijvoorbeeld. Speelt Aru verstoppertje? Etc.

Edit: oh ja, gaat R. Dennis eindelijk zijn belofte inlossen (of is het de belofte van Scorito)? Dit staat ook al tijden op zijn personalia: richt zich op het rijden van een goed klassement. Of hij dat kan? Lees onze voorbeschouwing om te zien hoe wij erover denken.

Laatst gewijzigd
nasibal

Prima jaarlijks terugkerend iets, die barbero award.

Eigenlijk zou Barbero op de hoogte gesteld moeten worden van de Barbero Award en hem dan telkens persoonlijk uit komen reiken.

JimKro

Lopez is op dit moment voor mij de meest overpricede renner en tegelijk de renner die ik maar moeilijk buiten mijn team durf te laten.

Laatst gewijzigd
Jori

'@barry: Dan is het juist een pareltje, enkel is het geen dark horse.

Met direct de 6 duurste renners aan te klikken, kom je idd in de knoei met je verdere selecties, dus denk dat ik er daar al 1 van wil laten vallen voor wat extra budget te creëeren. Aru vind ik lastig in te schatten na zijn beenblessure en zijn nog niet optimale herstel in tour of the alps, MAL moet maar net op zijn fiets blijven zitten en is bovendien wel erg duur. Denk dat de overige 4 wel zeker zijn van een plekje in mijn selectie

Starlynk

MAL is natuurlijk wel kandidaat nummer 1 voor de witte trui, dus die kan je er bijna niet buiten laten.. Hopelijk blijft ie een keer elke etappe op zijn fiets zitten :p

JimKro

Ja dat is het lastige. De witte trui favoriet niet hebben is verre van ideaal. Maar 4,5 miljoen is wel erg veel hoger dan wat je op basis van eerdere prestaties aan Lopez zou meegeven. De afweging wordt dan hoeveel zijn potentie waard is. Hij is nu al geprijsd als een topfavoriet voor eindwinst.

Laatst gewijzigd
Jori

'@starlynk: Tja, het is idd alles of niks met die jongen. Was ook alweer gister gevallen, wel zonder erg. Maar die jongerentrui was ik idd alweer vergeten, zo jong nog

nasibal

JK klassement zijn inderdaad belangrijke "makkelijke" punten. Ik denk echter dat het wel een week kan duren met een beetje pech voordat MAL daadwerkelijk in de trui rijdt, en met nog wat meer pech rijdt hij de Giro niet uit. Dan mist hij ook de eindklassementpunten.

Steady nrs 2 en 3 kunnen dat prima compenseren, voor minder geld maar wel een plaatsje extra. Daarnaast gaat dat uiteraard niet op als de "concurrentie" deze namen ook heeft en is het buiten reguliere punten van MAL gerekend.

Poeksel

Nizzolo had een mislukt voorjaar door knieproblemen. In Kroatië doet hij het redelijk, maar nog niet helemaal top. Voordeel van hem is dat hij zal proberen uit te rijden en voor de puntentrui gaat, maar of ie in vorm zal zijn is maar de vraag.

Laatst gewijzigd
Starlynk

Tsja, dat dachten we vorig jaar ook over Nizzolo...

Jori

Trouwens, UAE het nieuwe cannondale? Geen enkele renner heeft daar nog een uitslag gereden volgens mij :p

Treenert

'@ Ab, duurde ff maar heb 'm gevonden denk ik. Hij kan ook aardig zingen. Maar ook bij 750K (1) en 1M veel potentieel.

Ab Normaal

'@Treenert
Je hebt een PM

Ab Normaal

Ik moet vooral eens rustig nadenken over de juiste aanvallers. Ik ben niet op zoek naar de aanvallers a la Gesink die in de bergetappes gaan aanvallen, want dan stel ik mijn AK team op en stel je die aanvaller toch altijd tijdens de verkeerde etappe op.

Ik zoek juist naar de aanvallers die in de heuvelachtige etappes gaan aanvallen.
Dat zal nog wel een puzzeltje worden...

1 2 3 4 ... 187 188

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.