GC
1. FROOME
2. MAL
3. PINOT
4. CHAVES
5. YATES
6. POZZO
7. BENNETT
8. WOODS
SPRINT
1. VIVIANI
2. BENNETT
3. DEBUSSCHERE
4. ROELANDTS
5. VAN POPPEL Boy
6. SABATINI
AANVAL
1. ULISSI
2. SANCHEZ L.L.
3. PANTANO
4. SCHACHMANN
TIJDRIT
1. DENNIS
2. PEDERSEN
Idee is pretty much om 8 klassementsrenners aan te vullen met aanvallers/Dennis en de sprintetappe's te overleven :).
Renners die ik graag had gehad maar niet heb:
Geniez
Carapaz
Venturini
Goncalves
Modolo
Aru
Zo we kunnen niet meer wisselen.. We starten zonder Froome en Dumoulin :o
Klassementsploeg (10): MAL, Pinot, Aru, Chaves, Pozzovivo, Bennett, Formolo, Kangert, Hirt, Betancur (!)
Sprinters (5): Viviani, Bennett, Van Poppel (Danny uiteraard), Bonifazio, Sbaragli
Overig (5): Dennis, Ulissi, Wellens, Pedersen, Schachmann
Let's go! :)
Klassement
Froome
MAL
Pinot
Chaves
Pozzo
G Bennett
Woods
Sprint
Viviani
S Bennett
Beide Poppels
Debusschere
Selig
Venturini
Tijdrit
Dennis
Van Emden
Schachmann
Aanval/Klim
Wellens
Pantano
LLS
Achteraf wellicht beter Bonifazio en Formolo voor DvP en Pantano kunnen doen, maar ja.
Hier mijn team, de emmer van Froome is overgelopen en ik vind het wel eens leuk om het zonder hem te doen.
1. Dumoulin - wel wat twijfels maar anders moest ik Dennis nemen en dat vind ik ook niks.
2. MAL - 7 aankomsten bergop, ideaal voor hem
3. Pinot - altijd een leuke renner en lijkt goed in vorm
4. Chaves - 7 aankomsten bergop, moet haast in zijn straatje liggen
5. S. Yates - ik verwacht van hem een goede ronde, heeft een leuk sprintje in de benen
6. Pozzovivo - ik verwacht een top-6 klassering
7. G. Bennett - uitstekend in vorm
8. Woods - leuke punch, goed klassement
9. Henao - voor de Skypunten en rijdt zelf ook goed mee
10. Oomen - voor de Dumoupunten, jongerentrui en kan zelf ook top-15 eindigen
11. Carapaz - kan wel eens de verrassing worden, sws voor de witte truipunten + ik vermoed bergpunten
12. Schachmann - een extra QS'er kan nooit kwaad voor de teampunten, heeft een goede punch, tijdrit, witte truipunten + dus aanvulling in de sprintritten voor de teampunten
13. Wellens - voor een aantal etappes en kan wellicht heel erg verrassen
14. LL Sanchez - altijd goed om erbij te nemen, behoeft geen uitleg en hopelijk sprint hij mee
15. Viviani - onmisbaar
16. D. van Poppel - rappe jongen, heb hem verkozen boven S. Bennett omdat ie nog wat beter een heuvel over kan en head to head doen ze niet onder
17. Drucker - voor allerlei terreinen, de sprints en de eventuele teampunten als Dennis de tijdrit wint + trui
18. Roelandts - toch een van de snelsten, durf de gok wel aan en ik denk dat Drucker en hij beide meesprinten
19. Debusschere - volgens zijn team de sprintkopman
20. Mads Pedersen - zowel voor tijdrit, witte trui en hopelijk sprints
Meest gekozen renner deze giro poule Schachmann dus?
Mijn ploeg, had Froome er gisteren definitief uitgewerkt, dus kon ontspannen naar het einde, totdat MAL viel en ik de nieuwsberichten nog angstvallig in de gaten moest houden :p
Dumoulin, Mal, Pinot, Aru, Chaves, Pozzo, Bennett, Woods + Oomen, Geniez voor de bergen
Viviani, Bennett, Venturini, Debusschere, Belletti (drama, maar welke andere sprinter dan?), Boy van Poppel voor de sprints
Aanvulling voor sprints, overgangsetappes etc.: Mads Pedersen, Schachmann, Cavagna, Ulissi
Cavagna niet heel zeker van, maar wel veel vertrouwen in Viviani en heeft nog een aardige tijdrit, hoewel ik het niet eens was met de bijzonder hoge notering van de bookies.
Mensen die ik nog graag gehad had, maar niet meer pasten: Konrad, Carapaz en mss een beetje Froome
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.