Sportpools.net Giro 2018

1 2 3 4 5
ratjetoe

Het voordeel van Viviani niet nemen is dat het kiezen van klassementsrenners makkelijker wordt. In mijn subleague speel ik vaak tegen mensen die alleen klassementsrenners gaan, en die hebben vaak dat wel alle goed presterende klassementsrenners in hun team.

Onbekende gebruiker

Andersom is het voordeel van Froome, Dumoulin en MAL niet te nemen dat je alle sprinters kunt nemen!

Bergbeklimmer

Ik zie niet echt een goede kluns van 2 punten helaas. Maar die wil ik wel.

De 0-punters vallen ook tegen.

Onbekende gebruiker

De la Cruz en Formolo vind je geen geschikte tweepuntenklunzen? Dan zijn er inderdaad niet zo veel...

KJP

Formolo zeker niet nee, die neem ik liever in mijn team op dan dat ik hem als kluns neem. De La Cruz daarentegen...

Bergbeklimmer

De La Cruz heeft slechts 2 x van de 7 x een ronde uitgereden. Nee dus.

Ab Normaal

'@Bergbeklimmer
Toen was zijn rol anders.

ratjetoe

Louis Meintjes (2) gaat ook gewoon zes keer 16e worden, en achtste eindigen in het klassement.

Adelaar

En Ryan Gibbons lijkt me ook een kandidaat om te overwegen. Vorig jaar in de Giro 6 keer in de top 10 gesprint, dit jaar lijkt hij een stuk minder in vorm.

Onbekende gebruiker

'@Aart; kunnen jullie een soort 'ik zet hem vast'-optie inbouwen? Zodat ik niet weer last-minute dingen ga veranderen? Of, blokkeer mijn account een dagje ofzo

niek53

Haha Sammy, dat idee is een inzending waard voor Het Beste Idee Van Nederland. Ik hoop dat ik me morgenochtend in kan houden..

Scultura903

De La Cruz als kluns lijkt mij echt een te groot risico, te meer omdat hij morgen al een top 10 klassering gaat neerzetten. Iets te groot risico dat hij ook als knecht gewoon mee gaat doen in het klassement.

Ab Normaal

'@scultura
Dus jij hebt ‘m al vastgeklikt in je normale team.

Scultura903

Nee dat ook weer niet, maar ik heb hem uit pure angst wel verwijderd als kluns...

Ab Normaal

Angst is een slechte raadgever..

hill

Heerlijk versie 84.6 net gemaakt en vanavond toch nog maar eens een nieuwe def variant maken...

Milanos Kateros

Ik heb nu Chaves als kluns. Het is dat ik vaker goed dan fout zit met mijn onderbuikgevoel, anders had ik het niet aangedurfd..

Welke van de volgende 3 driepunters hebben jullie het meeste vertrouwen in? Pinot, Yates of Aru?

johannesA

Pinot

Poeksel

Chaves ;)

KJP

Pinot

pirazzi

Ik heb wel vertrouwen in Aru en Yates maar ik denk dat Pinot de meeste punten gaat halen.

warteke

Mijn team is zo goed als af na vele veranderingen en toch blijf ik twijfelen tussen Pozzovivo en Yates.
Aangezien ik Pozzovivo hier niet al te veel tegenkom neem ik aan dat niemand iets speciaal verwacht van hem ?

Milanos Kateros

Pozzovivo is al vroeg in vorm natuurlijk, getuige zijn uitslagen de afgelopen tijd, maar het zwaartepunt zit hem pas in de laatste week en daarom denk ik dat pozzo zijn 3 punten niet gaat waarmaken.

Karretjeindepoep

Wat is het wachtwoord?

Onbekende gebruiker

Lippuner

1 2 3 4 5

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.