Ik merk dat ik elke dag dit topic check, terwijl ik niet eens participeert! Echt een heel tof spel
En de Afvalkoers gaat genadeloos verder. Geen onbesproken team verliezen we deze keer, namelijk één van de beste sprintteams van de groep. De laatste rit in Rome lachte hem al toe, maar dan mochten Woods en Chaves het vandaag niet laten afweten. En net dat deden ze wel. Dodelijk voor ... Peter Post Forever.
1. Thombvb: 1772
2. Ezra: 1730
3. WCEendT: 1580
4. Ab Normaal: 1240
5. Niels22: 1180
6. Baiskeli: 1060
7. Rimenno: 960
8. jnb01: 920
9. Zwartebroekengeletrui: 630
10. Fondista: 442
11. BrackenRidgeCycling: 382
12. Peter Post Forever: 330
Peter Post Forever zijn team:
VIVIANI Elia (1384)
ARU Fabio (1296) 100
DENNIS Rohan (884) 120
VISCONTI Giovanni (634)
LOPEZ MORENO Miguel Angel (629) 40
MODOLO Sacha (612)
WOODS Michael (551)
SANCHEZ GIL Luis Leon (539)
CHAVES RUBIO Jhoan Esteban (505)
BENNETT George (451) 70
VAN POPPEL Danny (287)
BRAMBILLA Gianluca (195)
Even inpikken op Fondista zijn vorige post:
zowat iedereen heeft 3 van de 5 sprinters uit het rijtje Viviani - Bennett - Van Poppel - Modolo - Bonifazio, zij het in allerhande verschillende combinaties. Het kan dus alle kanten op. Het zal hopen zijn dat je net niet de zwakste combinatie in de daguitslag hebt. Tijd om je lucky charm boven te halen !
Kleine noot: Ezra en Zwartebroekengeletrui hebben slechts 2 sprinters, maar wel Viviani - op papier de snelste.
Het wordt razend interessant inderdaad ! En spannend !
'@Ab Normaal
Ik denk dat een top 5 klassering voor zowel Modolo als Bonifazio er goed in zit morgen. In dat geval heb jij hoe dan ook meer punten dan ik op welke manier dan ook kan behalen met Viviani.
Inderdaad zullen de mannen die de top 20 afmaken mogelijk belangrijk zijn wat betreft de stand van morgen gezien het feit dat ik en zwartebroekengeletrui dezelfde sprinters hebben... Ben benieuwd!
als het zo zwart-wit is....
...en er de komende 2 dagen ook 2 sprints komen....
...en we hebben 2 spelers....
....met slechts 2 en ook nog dezelfde sprinters....
...
...
...
...
(maar aan de andere kant, er hoeft bij de 3sprinters-teams maar net 1 sprinter niet thuis te geven en op plek 21 te finishen... ) ;)
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.