De Afvalkoers: Giro 2018 !

1 2 ... 11 ... 16 17
WCEendT

Benieuwd wie eruit hadden gelegen zonder meneer Sam Bennett. Ik ben hem i.i.g. dankbaar.

jnb01

De renner die ik heb meegenomen voor de overgangsetappes heeft me er doorheen gesleept. Thanks Mohoric.

Ab Normaal

En ik dank Pantano.

WCEendT

Hoe graag ik park ook mag, zeer blij dat er een Carapazer uit is.

Ab Normaal

Nee, ik had liever een Vivianer exit.

WCEendT

'@Ab Normaal
Oh ja daar heb je helemaal gelijk in!

Ab Normaal

Park was juist nog slechter in de sprintetappes dan ik.
Had Park nodig om onder me te houden in die etappes. Kortom, Park, je wordt gemist ;)

pirazzi

In deze etappe haalt Tonelli wel punten: 50!

Niels22

Morgen de hoop dan maar om een Viviani-speler te lozen ;-)

Silent Hill

Twee renners die het verschil niet meer zullen maken zijn Lopez Moreno en Van Poppel.
Elke resterende speler heeft die in zijn team - 12 op 12.

Laatst gewijzigd
Fondista

Morgen zitten we op de helft. Daarna wordt het pas écht spannend.

Onbekende gebruiker

Ik merk dat ik elke dag dit topic check, terwijl ik niet eens participeert! Echt een heel tof spel

BrackenRidgeCycling

weer een ronde overleeft pfff

Fondista

Scheelt niet veel maar ben volgens mij safe...op deze manier ga ik het niet lang meer uitzingen

Edit: ook snel gekeken naar de sprinters per team..het wordt verdorie interessant morgen! :)

Laatst gewijzigd
Silent Hill

En de Afvalkoers gaat genadeloos verder. Geen onbesproken team verliezen we deze keer, namelijk één van de beste sprintteams van de groep. De laatste rit in Rome lachte hem al toe, maar dan mochten Woods en Chaves het vandaag niet laten afweten. En net dat deden ze wel. Dodelijk voor ... Peter Post Forever.

1. Thombvb: 1772
2. Ezra: 1730
3. WCEendT: 1580
4. Ab Normaal: 1240
5. Niels22: 1180
6. Baiskeli: 1060
7. Rimenno: 960
8. jnb01: 920
9. Zwartebroekengeletrui: 630
10. Fondista: 442
11. BrackenRidgeCycling: 382
12. Peter Post Forever: 330

Peter Post Forever zijn team:
VIVIANI Elia (1384)
ARU Fabio (1296) 100
DENNIS Rohan (884) 120
VISCONTI Giovanni (634)
LOPEZ MORENO Miguel Angel (629) 40
MODOLO Sacha (612)
WOODS Michael (551)
SANCHEZ GIL Luis Leon (539)
CHAVES RUBIO Jhoan Esteban (505)
BENNETT George (451) 70
VAN POPPEL Danny (287)
BRAMBILLA Gianluca (195)

Laatst gewijzigd
ezra

Vandaag een hele mooie dag voor mijn team. Zie alleen niet helemaal in hoe ik de komende twee dagen ga overleven. Het worden twee spannende etappes voor mij.

Fondista

Inmiddels krijgen we ook een hotseat kroonprins? ;)

de opvolger van Goozbabs (die overigens heel erg ver kwam in de vuelta)

Edit: alle hotseaters liggen eruit m.u.v. de kroonprins et moi? Een veeg teken???

Laatst gewijzigd
Silent Hill

Even inpikken op Fondista zijn vorige post:
zowat iedereen heeft 3 van de 5 sprinters uit het rijtje Viviani - Bennett - Van Poppel - Modolo - Bonifazio, zij het in allerhande verschillende combinaties. Het kan dus alle kanten op. Het zal hopen zijn dat je net niet de zwakste combinatie in de daguitslag hebt. Tijd om je lucky charm boven te halen !

Kleine noot: Ezra en Zwartebroekengeletrui hebben slechts 2 sprinters, maar wel Viviani - op papier de snelste.

Het wordt razend interessant inderdaad ! En spannend !

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

'@ezra
Als Viviani gewoon wint is er niks aan de hand voor je. Sta liever in jouw schoenen dan in de mijne. Twee sprintetappes en ik heb geen Viviani en Bennett.

Daarom had ik Park er nog graag bij.

Geloof nooit dat ik beide volgende etappes overleef.

Fondista

Viviani 1 en z'n 2e sprinter 9e levert minder op dan sprinter c/d/e op willekeurige plaatsen 2-6 om maar ff wat te noemen...

en dat viviani "gewoon" wint is ook geen garantie...

en dan is er nog de factor klassementsmannen op de plekken 11-20....wellicht nog cruciaal?

Laatst gewijzigd
Ceramiche Ariostea

Eventjes in de glazen bol. Bora knalt morgen aan de hand van Grossschartner, Konrad en Formolo dat klimmetje op. Viviani lost en Bennett steekt voor de 2x zijn handen in de lucht

ezra

'@Ab Normaal
Ik denk dat een top 5 klassering voor zowel Modolo als Bonifazio er goed in zit morgen. In dat geval heb jij hoe dan ook meer punten dan ik op welke manier dan ook kan behalen met Viviani.

Inderdaad zullen de mannen die de top 20 afmaken mogelijk belangrijk zijn wat betreft de stand van morgen gezien het feit dat ik en zwartebroekengeletrui dezelfde sprinters hebben... Ben benieuwd!

Laatst gewijzigd
Fondista

als het zo zwart-wit is....
...en er de komende 2 dagen ook 2 sprints komen....
...en we hebben 2 spelers....
....met slechts 2 en ook nog dezelfde sprinters....
...
...
...
...

(maar aan de andere kant, er hoeft bij de 3sprinters-teams maar net 1 sprinter niet thuis te geven en op plek 21 te finishen... ) ;)

Laatst gewijzigd
ezra

Zeker waar allemaal. Ik ben het meest slechte plaatje voor mijzelf aan het schetsen zodat het alleen maar mee kan vallen ;).

Niels22

Bonuspunten met Pedersen kunnen altijd van pas komen morgen, al smeed die wel heel veel met zijn krachten gisteren en vandaag

1 2 ... 11 ... 16 17

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.