De Afvalkoers: Giro 2018 !

1 2 ... 12 ... 16 17
Ab Normaal

Als ie zijn krachten smeed is het goed. Smeet is minder fijn ;)

Niels22

Dank Ab, mijn vertrouwen in Pedersen neemt toe en toe...

Peter Post Forever

Helaas haak ik af:-( echt een topspel, verheug me al op de tour! Succes voor de resterende deelnemers!

Aru was een erg dure tegenvaller

Peter Post Forever

Had eigenlijk niet verwacht in een heuveletappe uitgeschakeld te worden met Woods, Brambilla, Visconti en Sanchez in mijn team, maar helaas....

Silent Hill

Gisteren hadden we het over de theorie, vandaag de praktijk. En wat blijkt ? De Viviani'ers hebben het aan hun ... euh ... (zwarte) broek. Een tiebreak voor Ezra en Zwartebroekengeletrui, en ... daar verliest die laatste het. Een stille aftocht na een geruisloze deelname.

1. Niels22: 1560
2. Thombvb: 1260
3. WCEendT: 1170
4. Fondista: 1160
5. Ab Normaal: 1010
6. BrackenRidgeCycling: 1010
7. Rimenno: 970
8. Baiskeli: 910
9. jnb01: 900
10. Ezra: 550
11. Zwartebroekengeletrui: 550

Zwartebroekengeletrui zijn team:
FROOME Chris (2727)
VIVIANI Elia (1384)
DENNIS Rohan (884)
LOPEZ MORENO Miguel Angel (629)
CHAVES RUBIO Jhoan Esteban (505)
BENNETT George (451)
PANTANO GOMEZ Jarlinson (436) 50
VAN POPPEL Danny (287) 500
CICCONE Giulio (264)
FORMOLO Davide (217)
DE MARCHI Alessandro (144)
GUARDINI Andrea (39)

Laatst gewijzigd
Silent Hill

Morgen graag meer van dat. Onvoorspelbaar, en super spannend gewoon !

Laatst gewijzigd
ZwartebroekengeIetrui

Weer 11e.
Helaas, was gisteren al bang dat het niet goed zou gaan. Froome en MAL van te voren als kopman bedacht maar die dachten daar anders over. Hopen dat ze nu niet in week drie ineens gaan winnen. Guardini zien uitvallen in de eerste rit in Italië zonder een resultaat hielp ook niet.

Hopen dat ik met de tour weer mee kan doen. Want ik vind dit een heel leuk spel.

Baiskeli

Toen Viviani er niet meer bij zat werd ik nog wel een beetje bang, maar gelukkig sprint mijn 3e man Bonifazio tot nu toe prima mee! Nu morgen nog overleven en dan begin ik er wel vertrouwen in te krijgen!

Laatst gewijzigd
WCEendT

Dit begint toch ergens op te lijken :)

Niels22

Nog zes te gaan en het ticket voor de Tour is binnen!

P.S. reeds 33 etappes overleefd, verdien ik niet al een Tourticket ;-)

ezra

Ai, daar gaat mijn buffer. Had ik toch wel een beetje gelijk gisteren ;). Als ik morgen kan overleven ben ik al weer een stukje zekerder van mijn zaak, maar ja, morgen wordt ook weer erg lastig. Ik zal weer met spanning kijken morgen!

Fondista

Het maakt mij echt niet uit in welke volgorde jullie eruit vliegen. ;) :)

(disclaimer voor de tere zieltjes: cabaret!)

Silent Hill

De opdracht was simpel: 2 sprintetappes overleven. Iets wat prima lukte op dag 1. Vandaag slaat het wel tegen, met een Bonifazio die in geen verten te bespeuren was. Abnormaal zou je denken, en inderdaad ... Ab Normaal wordt er letterlijk uitgesprint. Met een dubbele tiebreak weliswaar, maar out is out. Super bedankt voor je deelname, en ineens toch een mooie Top 10 notering !

1. Fondista: 1220
2. WCEendT: 1220
3. Thombvb: 1060
4. Baiskeli: 1000
5. Ezra: 1000
6. jnb01: 1000
7. Niels22: 900
8. BrackenRidgeCycling: 720 (7918)
9. Rimenno: 720 (7955)
10. Ab Normaal: 720 (7965)

Ab Normaal zijn team:
DUMOULIN Tom (2082)
ARU Fabio (1296)
YATES Simon (858)
LOPEZ MORENO Miguel Angel (629)
MODOLO Sacha (612) 320
WOODS Michael (551)
CHAVES RUBIO Jhoan Esteban (505)
PANTANO GOMEZ Jarlinson (436)
CAMPENAERTS Victor (394)
VAN POPPEL Danny (287) 400
BONIFAZIO Niccolo (276)
GUARDINI Andrea (39)

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

Was er al heel erg bang voor. Dacht op het laatst koopje Guardini mee te nemen. Goedkoop blijkt duurkoop.
Baal er enorm van. Was er van overtuigd dat ik t/m de tijdrit wel zou overleven als ik deze horde zou nemen.

Bedankt alvast voor het organiseren. Super concept, super spel.

Succes allemaal. Heel erg benieuwd wie er gaat winnen!

Laatst gewijzigd
WCEendT

Na twee sprintdagen kan ik maar één conclusie trekken, namelijk dat mijn sprintteam prima in orde is en ik klaar ben voor etappe 21.

Nu nog het startrecht verkrijgen voor etappe 21... De ITT moet ik kunnen overleven met Dennis + LLS.
Etappe 17 zal waarschijnlijk de dag worden waar ik mijn koffer moet gaan pakken.

rimenno

Pff... gered door de gong😏

BrackenRidgeCycling

dat is nog eens wakker worden hier, ik zit er gewoon nog bij

WCEendT

Moet goed komen vandaag... toch?

Silent Hill

Even kijken: 3 hotseats overleefde hij, 3 keer werd het al heet onder zijn pedalen. Maar vandaag is de Zoncolan er uiteindelijk teveel aan. Puffend en kreunend ... net niet aan het wiel van Fondista geraakt. Toch mooi gestreden, BrackenRidgeCycling !
Iemand die hem durft wakker maken om het nieuws te melden ?

1. WCEendT: 1536
2. Niels22: 1528
3. Baiskeli: 1520
4. Thombvb: 1482
5. Ezra: 1266
6. Rimenno: 1180
7. jnb01: 1126
8. Fondista: 920
9. BrackenRidgeCycling: 806

BrackenRidgeCycling:
PINOT Thibaut (1474) 200
ULISSI Diego (1373)
DENNIS Rohan (884) 6
POELS Wout (775) 160
LOPEZ MORENO Miguel Angel (629) 320
MODOLO Sacha (612)
CHAVES RUBIO Jhoan Esteban (505)
PANTANO GOMEZ Jarlinson (436)
VAN EMDEN Jos (430)
VAN POPPEL Danny (287)
BONIFAZIO Niccolo (276)
BILBAO LOPEZ DE ARMENTIA Pello (237) 120

Laatst gewijzigd
Silent Hill

Een opvallende trend slash gegeven bij de spelers die er ook bij waren in de Vuelta.
Die nog even opnoemen: Niels22 (1°), Rimenno (3°), Thombvb (5°), Fondista (9°), BrackenRidgeCycling (10°), Zwartebroekengeletrui (11°) en Mathieu Moller (13°).

Als we de uitvallers van deze Giro er eens bijnemen, dan viel Mathieu Moller hiervan er als eerste uit (19°), vervolgens Zwartebroekengeletrui (11°) en vandaag BrackenRidgeCycling (9°). Yup ... net in dezelfde volgorde als toen. Neem er nog eens bij dat Niels22, Rimenno en Thombvb nog steeds vrij rustig mee peddelen in het peloton, dan zou ik als Fondista zijnde, er niet gerust in zijn ...

WCEendT

Jaja een superdagje, etappe 17 gaat alles beslissend zijn voor mij.

Fondista

Ik wist niet dat het verloop identiek was maar wel dat BRC voor mij afviel...en ja gezien de score vandaag tel ik al af... :(

Niels22

Nog vier, dan ben ik tevreden

BrackenRidgeCycling

ik had nightmares afgelopen nacht en dan kijk je WF de volgende ochtend en dan lig je er uit.
jammer jammer, maar het zat er wel een klein beetje aan te komen.
Bedankt ik wederom deel mocht nemen aan dit geweldige spel.
Thanx Stille Heuvel

Baiskeli

Als het morgen weer een vluchters etappe gaat worden (wat ik vrees), wordt het weer billenknijpen bij team Baiskeli..

1 2 ... 12 ... 16 17

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.