Also sprach Zarathustra: hij die niet over sterke benen beschikt, zal als laatste over de finish komen. Profetische woorden die perfect het lot van Fondista weergeven. Voeg daarbij ook nog eens de onheilspellende statistieken van gisteren, en er is geen ontkomen meer aan. Dank voor je deelname, Fondista ! Place 8 is yours !
1. Thombvb: 2010
2. WCEendT: 1790
3. Ezra: 1720
4. Niels22: 1650
5. Baiskeli: 1620
6. Rimenno: 1420
7. jnb01: 1330
8. Fondista: 840
Fondista zijn team:
PINOT Thibaut (1474) 200
ARU Fabio (1296)
BENNETT Sam (799)
POELS Wout (775) 20
LOPEZ MORENO Miguel Angel (629) 500
MODOLO Sacha (612)
WOODS Michael (551)
SANCHEZ GIL Luis Leon (539)
CHAVES RUBIO Jhoan Esteban (505)
VAN POPPEL Danny (287)
BILBAO LOPEZ DE ARMENTIA Pello (237) 120
SCHACHMANN Maximilian (221)
Die heb ik geanalyseerd vooraf: degelijke (sub)toppers die altijd in the mix zitten...het heeft mij niet gebaat :)
Edit: Aru, Woods, Poels, sanchez, bilbao, schachmann...achteraf is het allemaal net geen subtop en/of te zeer een risicovolle gok...
Maar ja, achteraf is het mooi wonen ;)
Ik heb je spel gekopieerd en organiseer dat nu op Cyclingfever. Daarvoor heb ik een excel sheet gemaakt online. Ik vind hem mooi en aangezien ik het spelidee heb van jou is het misschien voor jou ook wel wat. Voordeel is dat iedereen snel kan zien wie wie heeft en er veel automatisch gaat.. Het keuzesysteem was bij mij anders dus hele andere teams, maar misschien heb je er wat aan. Als je wil kan ik kijken of ik hem helemaal om kan bouwen naar deze regels
(Geen idee meer hoe je goed links plaatst)
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1g3y6lRMOaHoGI5lmGzgRSqDJq4hCCbxL5bQK92CaXg0/edit#gid=0
Nou, daar heb je wel je werk in gestoken. Mooi overzichtelijk inderdaad, en handig. De First Loser badge vind ik geniaal - hehe. Heb je een link naar het spel zelf ? Of de regels ? Dank voor je sheet aanbod, maar daarvoor pas ik. Ik ben behoorlijk conservatief, doe graag dingen op mijn manier ... aard van het beestje.
Wel leuk om te zien dat je er iets moois van gemaakt hebt. Op een andere website kwam ik het spel trouwens ook tegen, daar heb ik eens heel diep moeten zuchten over een bijna verkrachte versie.
Raar / opvallend dat de Afvalkoers zo leeft. Mensen die per se willen meedoen, anderen die het spel overnemen, spelers die dit spel boven alle andere spelen plaatsen ... het overlevingsgegeven doet blijkbaar iets. Ons oerinstinct dat naar boven komt ? Ik kan het haast niet anders uitleggen.
Wilde ik net zeggen: bij andere spellen ben je soms al snel uitgespeeld en draai je in de grijze massa mee. hier speelt iedereen elke dag mee. Niet alleen "de spelers in de top3"...dat is het verschil.
En om te voorkomen dat je grijze middenmoot word, lig je er gewoon keihard uit en ben je klaar. :)
'@Silent Hill - Een groter compliment kan je in mijn ogen niet krijgen dat er imitatie varianten van de afvalkoers zijn. Ander groter compliment is dat je aan 21 plaatsen niet genoeg hebt en waarschijnlijk ook nog wel een 2e en 3 divisie vol krijg. Ook staat je spel als huis ! in vergelijking mijn spel de CLofC moet ik nog veel meer gaat schaven aan de opzet voor bijvoorbeeld aan jaar 2. Ik heb op het laatste moment beslist om een seizoenspel om de starten met koersen waar geen of weinig spelletjes voor zijn. Op zich een prima initiatief natuurlijk maar merk wel dat ik achteraf misschien het iets beter had moeten voorbereiden dus ik zou zeggen keep up the good work !
De uitslag ietsje later dan anders (kan gebeuren), net zoals Dowsett en de rest van Baiskeli zijn team er ietsje langer over deden. Te lang helaas. Wel, het kwam niet als een verrassing, dus valt de ontgoocheling mee ? Verdienstelijk 7de toch. See ya around !
1. Ezra: 1000
2. Niels22: 670
3. jnb01: 600
4. WCEendT: 600
5. Thombvb: 460
6. Rimenno: 400
7. Baiskeli: 160
Baiskeli zijn team:
PINOT Thibaut (1474)
VIVIANI Elia (1384)
POZZOVIVO Domenico (1035)
YATES Simon (858)
LOPEZ MORENO Miguel Angel (629)
WOODS Michael (551)
SANCHEZ GIL Luis Leon (539)
CHAVES RUBIO Jhoan Esteban (505)
VAN POPPEL Danny (287)
BONIFAZIO Niccolo (276)
DOWSETT Alex (212) 160
BRAMBILLA Gianluca (195)
Opvallend: geen enkele hotseat voor Baiskeli, geen enkele waarschuwing ... Nee, 1 off day en onmiddellijk uit het spel gekegeld.
Langs de andere kant, van de 6 resterende teams heeft de helft ook nog geen kennis gemaakt met de hotseat: Niels22, Thombvb en WCEendT. Een voorteken voor het podium ?
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.