Het probleem is dat ik nu al een renner in gedachten heb om in te sturen maar dat de rugnummers nog niet bekend zijn. Kan ik die renner desondanks insturen en dan tussen 4 en 6 juli alsnog zijn rugnummer sturen?
Spanning neemt toe - spel nadert zijn start. Als het goed is heeft iedereen vandaag een mail gekregen - en de eerste inzendingen druppelen binnen. Er zijn al 14 echte renners opgesteld. Die blijven natuurlijk geheim tot vrijdag 23:00.
Het beloofd nu al een spectaculaire ronde te worden. Er vallen al renners bij bosjes - zelfs voordat de ronde gestart is.
Als je geen mail hebt gekregen, laat het even weten. Nog een paar dagen om je plan te trekken. Wie wordt de eerste grote bagagedrager-kampioen. Wie pakt de groene trui en wie pakt de bollentrui.
Ik ben er klaar voor.
'@joske: jazeker - je kunt als je wilt al 21 etappes insturen. dan zit je veilig. En dan kun je elke dag voor 23:00 wijzigen. No problem.
@park: klopt als een bus !
@tycho: ik check even of ik je mail-adres fout heb. Ik stuur nog een check mail
@pirazzi: check ! - pas ik aan. Jij staat op scherp - heel goed :-) !
BigApple, ik ga mijn plaats toch afstaan op het laatste moment. Ik wil enerzijds niet op voorhand al 21 namen invullen, die ik, als je het goed wilt doen, toch elke dag moet heroverwegen.
En ik wil ook niet verplicht zijn om elke dag van de Tour me te buigen over welke renner ik voor de volgende dag ga opstellen. Ik schat in dat er minstens een of meerdere dagen zullen zijn waarop ik daarmee qua tijd in de knel ga komen.
Dus veel succes voor jou en je deelnemers en maak een ander blij met mijn plek! :)
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.