Tour de France - het bagagedrager-spel

1 2 ... 11 ... 19 20
ditisdavid

Bevestiging verstuurd.

pirazzi

– een eerste ingezonden renner voor woensdag 4 juli 23:00 – welke je tot vrijdag 6 juli 23:00 kunt wijzigen

Het probleem is dat ik nu al een renner in gedachten heb om in te sturen maar dat de rugnummers nog niet bekend zijn. Kan ik die renner desondanks insturen en dan tussen 4 en 6 juli alsnog zijn rugnummer sturen?

BigApple

Jazeker !

BigApple

Laatste oproep voor bagagedragerspel. Ik mis nog herbevestigingen van:

the rover
Peter Post Forever
KissMyAce
TheStrikers
YungNikopolidis
Gerrit Glomser
Leor16
vinie2007

Als ik niks hoor ga ik er vanuit dat je afhaakt.

LeoR 16

mailtje gestuurd ;)

BigApple

Top. Ik dacht al die meldt zich niet meer !

BigApple

Ik heb het volgende reserve-lijstje.

De eerste twee die zich melden via de gevraagde e-mail op het mail-adres van het spel die kunnen instromen als invallers

snoek1974
kokkie1975
ben_pronk
Reyn
jappe666
LutsenkoFan
happers2010
kartje
KoningJesper

Reyn

Bevestiging verstuurd.
Goed dat ik toevallig nog even keek. Onverwachte kans.

Laatst gewijzigd
BigApple

Ontvangen !

Gerrit Glomser

Als het goed is is mijn bevestiging gestuurd

kokkie1975

bevestiging gestuurd.

Mathieu Moller

Hoe lang zou het duren vooraleer de rugnummers bekend worden? Voor zover ik weet moeten Sky, Cofidis en Sunweb nog een selectie doorgeven. Maakt de ASO de nummers direct na de laatste ploeg bekend?

Poeksel

Vorig jaar publiceerde WF pas de lijst met rugnummers op vrijdagochtend... ik neem aan dat die lijst toen niet allang bekend was.

WCEendT

Ontvangen @BigApple

BigApple

Spanning neemt toe - spel nadert zijn start. Als het goed is heeft iedereen vandaag een mail gekregen - en de eerste inzendingen druppelen binnen. Er zijn al 14 echte renners opgesteld. Die blijven natuurlijk geheim tot vrijdag 23:00.

Het beloofd nu al een spectaculaire ronde te worden. Er vallen al renners bij bosjes - zelfs voordat de ronde gestart is.

Als je geen mail hebt gekregen, laat het even weten. Nog een paar dagen om je plan te trekken. Wie wordt de eerste grote bagagedrager-kampioen. Wie pakt de groene trui en wie pakt de bollentrui.

Ik ben er klaar voor.

joske47

Vraagje: mag ik al inzendingen doen voor alle etappes? Moest ik dan een dag vergeten heb ik toch een inzending gedaan. Last-minute kan ik dan nog wijzigingen doen of wordt dit te moeilijk?

Mathieu Moller

Ik heb ook alvast drie renners ingediend, omdat ik niet zeker weet hoe veel tijd ik dit weekend heb.

joske47

Maar mag je dan zaterdagavond nog wijzigen als bv je renner voor zondag gevallen is?

Ceramiche Ariostea

Volgens de regels tot en met 23.00 op de avond voor de etappe - dus tot en met zaterdag 23.00 voor de etappe van zondag

TychoCycling

Ik heb mijn inzending voor etappe 1 verzonden. ik had alleen nog geen mail gekregen

pirazzi

Uit de mail: "Gebruik van rugnummers vervalt. Ik doe er toch niks mee."
Maar in de eerste post staat het nog wel, misschien kan dat aangepast worden. :)

Peter Post Forever

Als ik nu nog bevestig ben ik dan nog op tijd???

BigApple

'@joske: jazeker - je kunt als je wilt al 21 etappes insturen. dan zit je veilig. En dan kun je elke dag voor 23:00 wijzigen. No problem.

@park: klopt als een bus !

@tycho: ik check even of ik je mail-adres fout heb. Ik stuur nog een check mail

@pirazzi: check ! - pas ik aan. Jij staat op scherp - heel goed :-) !

BigApple

Het gaat prima ! - ik heb 51 inzendingen binnen. Mooi speelveld aan opgestelde renners. Ik verwacht nog 5 renners, dus dan gaan we starten met 56 man.

Wordt een mooie koers !

Fondista

BigApple, ik ga mijn plaats toch afstaan op het laatste moment. Ik wil enerzijds niet op voorhand al 21 namen invullen, die ik, als je het goed wilt doen, toch elke dag moet heroverwegen.

En ik wil ook niet verplicht zijn om elke dag van de Tour me te buigen over welke renner ik voor de volgende dag ga opstellen. Ik schat in dat er minstens een of meerdere dagen zullen zijn waarop ik daarmee qua tijd in de knel ga komen.

Dus veel succes voor jou en je deelnemers en maak een ander blij met mijn plek! :)

1 2 ... 11 ... 19 20

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.