Het viel nog mee om 4 namen te onthouden maar in de TdF moet je tot aan de laatste etappe (21) 20 namen onthouden omdat je niet dezelfde renner twee maal mag opstellen dus ik zal in mijn eerste post die op pagina twee staat de namen van de renners schrijven die ik al gebruikt heb. Als geheugensteuntje, uiteraard steeds na de deadline.
Hallo allemaal - ik had gevraagd of iedereen nog even via de mail wilde bevestigen dat je meedoet voor 24 juni. en om een eerste renner in te sturen op de woensdag voor de tourstart.
Het is nog geen 24 juni - dat weet ik, maar omdat men wellicht niet terugbladert in dit forum:
- ik mis (als mijn admin klopt) nog bevestiging van:
WCEendT, park111982, Chris85, jnb01, Koekwaus, Jorik112, nathancouw, Bazing, Wielerfan999, Martinho237
arviid, the rover, kschiffmacher, Silent Hill, robderksen, timothyvanA, zeewolde, jarinboybro
Ornor, hartstikkebedankt, dspiky, kievit, Peter Post Forever, ezequiel, ditisdavid, MvL, Dumoulist, KissMyAce
TheStrikers, tvm, YungNikopolidis, BlingSagan, Gerrit Glomser, Stefan1995, Hittema, Martini151,
Maartenhartong, KimJungPoels, shyguy, Jasperdewaal11, nasibal, Leor16, bastaix, joske47, vinie2007
Uitleg: omdat dit al weer effe geleden op gang gekomen is, wil ik voorkomen dat men het uit het oog verloren is.
En ik heb naar 60 deelnemers opgerekt, maar de gelukkigen lijken niet allemaal door te hebben dat ze alsnog erbij kunnen.
Ik zal het ook op de openingspagina van dit forum zetten.
Ook de bevestiging zojuist gemaild. Mijn 1e opzet voor alle etappe's heb ik klaar, maar waar ik nu al tegenaan loop is dat je snel geneigd bent bepaalde favorieten (bijv. Etappe 10) te "bewaren", terwijl je natuurlijk uiteindelijk dagelijks gaat beslissen o.b.v. het klassement, vorm van de dag, etc. Kortom; strijdplan de prullenbak in, Kittel op 1 en iedere dag gewoon puzzelen. Lang leve de waan van de dag! HOERA.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.