Overigens: goed nieuws voor de liefhebbers. Het uitwerken van de klassementen met Excel gaat dermate soepel dat ik het officiele Tourspel oprek naar 60 deelnemers. Ik vraag wel van alle deelnemers dan:
- een bevestigende mail voor 24 juni dat je meedoet (naar het in de inleiding genoemde mail-adres)
- een eerste ingezonden renner voor woensdag 4 juli 23:00 - welke je tot vrijdag 6 juli 23:00 kunt wijzigen
Ik wil daarmee borgen dat iedereen die zich aanmeldt ook echt serieus meedoet. Er is dermate veel animo dat ik het zonde vindt als er mensen op de wachtlijst staan, terwijl anderen hun kans laten versloffen.
deelnemers die ik nu als "voorlopig aangemeld en ingeroosterd" heb staan zijn:
BigApple, WCEendT, park111982, Chris85, jnb01, Koekwaus, Jorik112, TychoCycling, nathancouw, Bazing, Wielerfan999, Martinho237, ezra
arviid, Zwartebroekengeletrui, the rover, kschiffmacher, Silent Hill, robderksen, rahimns, timothyvanA, zeewolde, jarinboybro, Ornor, hartstikkebedankt
dspiky, helmi046, kievit, Peter Post Forever, Poeksel, Fondista, ezequiel, ditisdavid, pirazzi, MvL, Dumoulist, KissMyAce, TheStrikers
Platje, tvm, YungNikopolidis, BlingSagan, Gerrit Glomser, Diede34, Niels22, Stefan1995, Hittema, Martini151, Robin5887, Maartenhartong,
KimJungPoels, Mathieu Moller, shyguy, Jasperdewaal11, nasibal, Leor16, bastaix, koen22, joske47, vinie2007
PS: Ik zelf zal telkens twee uur voor de deadline naar nummer 20 van het algemeen klassement mijn ingezonden renner sturen, zodat mijn opstelling eerder plaatsvindt, en mensen die met mij strijden om een bepaalde positie later dan ikzelf kunnen insturen. Ik zal mijn inzending in een "PDF-file" stoppen, zodat je hem niet perse hoeft te lezen, maar wel altijd kunt controleren.
En dan hier de inzendingen voor de slot-etappe:
Nairo Quintana: Wielerfan999 + Martinho237
Mikel Landa: Pirazzi + Ezra + MvL
Richie Porte: Rahimns
Bauke Mollema: Zwartebroekengeletrui
Tim Wellens: Dumoulist
Omar Fraile: MathieuMoller
SilentHill: geen inzending
Gaat morgen tussen Porte, Landa (op 12 sec), Mollema (op 12 sec), Fraile (12 sec), Wellens (18 sec) en zelfs Quintana (22 sec).
Wordt een mooie slotdag.
Dan krijg je de tijd van de laatste renner die binnen de tijd binnenkomt. Dus bij een massaspurt kan dat meevallen. Bij een berg-etappe lijkt dat dodelijk...
Maar je gaat niet uit koers, dus je kunt dan nog aanhaken voor het puntenklassement of berg-klassement.
Denk wel dat ik bij 3x geen inzending iemand schrap, want dan gaat het teveel tijd kosten voor niks. Maar een keertje vergeten moet kunnen.
In dit geval was SilentHill ook een paar dagen op pad en weet wellicht niet dat de 5e etappe is toegevoegd.
Als de Excelletjes me niet in de steek laten, dan is dit de eind-uitslag.
Rahim doorstaat alle aanvallen, blijft koel bij demarrages van de groep Pirazzi, Ezra em MvL. Zwartebroekengeletrui en Wielerfan999 blijven in zijn spoor, maar kunnen ook geen winnende aanval maken.
Rahim : gefeliciteerd. Een goede generale, maar wat zegt dat over de Tour .... Ook Zwartebroekengeletrui en Wielerfan999 blijven een klepper als RichiePorte nipt voor. Knap werk !
Algemeen Klassement
1—Rahimns---------------------------17:03:31
2—Zwartebroekengeletrui--------a-00:00:12
3--Wielerfan999---------------------a-00:00:22
4--Richie Porte-----------------------a-00:00:22
5—Pirazzi-----------------------------a-00:00:26
6—Ezra--------------------------------a-00:00:26
7—MvL--------------------------------a-00:07:43
8--Martinho237---------------------a-00:10:19
9—MathieuMoller------------------a-00:15:00
10-Dumoulist-------------------------a-00:24:37
11-SilentHill---------------------------a-00:26:43
Het puntenklassement is ook een prooi voor Rahim. De zogeheten dubbel !
Het bergklassement wordt op de slotdag beslist. MathieuMoller pakt via een mooie ontsnapping de bergtrui !
Punten Klassement
1 Rahimns-------------------------28
2 Zwartebroekengeletrui ------14
3 Ezra-------------------------------14
4 MathieuMoller------------------12
5 Pirazzi----------------------------12
6 MvL-------------------------------12
7 Martinho237--------------------6
8 Dumoulist-----------------------6
9 Wielerfan999--------------------4
10 SilentHill-------------------------4
Bergklassement
1 MathieuMoller-------------4 punten
2 Zwartebroeken-etc------2 punten
Dank allen voor de proef-deelname. Ik verwacht van de test-spelers wel uitmuntende prestaties in de grote Tour !
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.