Tour de France - het bagagedrager-spel

1 2 ... 9 ... 19 20
BigApple

Overigens: goed nieuws voor de liefhebbers. Het uitwerken van de klassementen met Excel gaat dermate soepel dat ik het officiele Tourspel oprek naar 60 deelnemers. Ik vraag wel van alle deelnemers dan:
- een bevestigende mail voor 24 juni dat je meedoet (naar het in de inleiding genoemde mail-adres)
- een eerste ingezonden renner voor woensdag 4 juli 23:00 - welke je tot vrijdag 6 juli 23:00 kunt wijzigen

Ik wil daarmee borgen dat iedereen die zich aanmeldt ook echt serieus meedoet. Er is dermate veel animo dat ik het zonde vindt als er mensen op de wachtlijst staan, terwijl anderen hun kans laten versloffen.

deelnemers die ik nu als "voorlopig aangemeld en ingeroosterd" heb staan zijn:

BigApple, WCEendT, park111982, Chris85, jnb01, Koekwaus, Jorik112, TychoCycling, nathancouw, Bazing, Wielerfan999, Martinho237, ezra
arviid, Zwartebroekengeletrui, the rover, kschiffmacher, Silent Hill, robderksen, rahimns, timothyvanA, zeewolde, jarinboybro, Ornor, hartstikkebedankt
dspiky, helmi046, kievit, Peter Post Forever, Poeksel, Fondista, ezequiel, ditisdavid, pirazzi, MvL, Dumoulist, KissMyAce, TheStrikers
Platje, tvm, YungNikopolidis, BlingSagan, Gerrit Glomser, Diede34, Niels22, Stefan1995, Hittema, Martini151, Robin5887, Maartenhartong,
KimJungPoels, Mathieu Moller, shyguy, Jasperdewaal11, nasibal, Leor16, bastaix, koen22, joske47, vinie2007

PS: Ik zelf zal telkens twee uur voor de deadline naar nummer 20 van het algemeen klassement mijn ingezonden renner sturen, zodat mijn opstelling eerder plaatsvindt, en mensen die met mij strijden om een bepaalde positie later dan ikzelf kunnen insturen. Ik zal mijn inzending in een "PDF-file" stoppen, zodat je hem niet perse hoeft te lezen, maar wel altijd kunt controleren.

Laatst gewijzigd
Platje

Goed nieuws voor de 10 eerste reserves! Wordt een mooie puzzel. Denk dat ik in 1e instantie voor de gele trui ga, maar dit kan in 1 van de eerste etappes al de prullenbak in bij een valpartij van een sprinter of eentje die een etappe laat lopen..

pirazzi

Niemand had Juul-Jensen maar met 60 deelnemers waarschijnlijk ook niet. Leuk dat het spel voor de Tour 60 deelnemers groot is maar sneu voor aanmelder nummer 61 ...

tvm

'@ BigApple waarom speel je niet tm donderdag? Nu wint Rahimns vermoedelijk omdat et wederom geen zware rit op het programma staat. Een veilige keuze volstaat voor hem.
Anyway, ik speel Goncalves.

BigApple

En dan hier de inzendingen voor de slot-etappe:

Nairo Quintana: Wielerfan999 + Martinho237
Mikel Landa: Pirazzi + Ezra + MvL
Richie Porte: Rahimns
Bauke Mollema: Zwartebroekengeletrui
Tim Wellens: Dumoulist
Omar Fraile: MathieuMoller
SilentHill: geen inzending

Gaat morgen tussen Porte, Landa (op 12 sec), Mollema (op 12 sec), Fraile (12 sec), Wellens (18 sec) en zelfs Quintana (22 sec).

Wordt een mooie slotdag.

pirazzi

Hoe gaat het in de TdF dan als iemand een keer geen inzending doet?

BigApple

Dan krijg je de tijd van de laatste renner die binnen de tijd binnenkomt. Dus bij een massaspurt kan dat meevallen. Bij een berg-etappe lijkt dat dodelijk...
Maar je gaat niet uit koers, dus je kunt dan nog aanhaken voor het puntenklassement of berg-klassement.

Denk wel dat ik bij 3x geen inzending iemand schrap, want dan gaat het teveel tijd kosten voor niks. Maar een keertje vergeten moet kunnen.

In dit geval was SilentHill ook een paar dagen op pad en weet wellicht niet dat de 5e etappe is toegevoegd.

zeewolde

Dan krijg je de tijd van de laatste renner.
Edit : wat BigApple zegt dus

Laatst gewijzigd
Dumoulist

Morgen 11 graden en regen. Hopelijk kan Wellens een Wellensje doen. Het klassement gaat in ieder geval flink op de schop! Succes allen.

Mathieu Moller

Goed nieuws dat je het uitbreidt tot 60, Big Apple. Ik vind deze proef erg leuk, dus is het fijn dat ik er in de Tour toch bij kan zijn.

koen22

Inderdaad goed nieuws dat we mee mogen doen!

Leuk en nu al aan druk aan het denken over een juiste tactiek.
Volgens mij is dat nog lastiger dan ik dacht als ik zo de berichten na de Tour de Suisse lees.

Silent Hill

Ja, mijn excuses voor het missen van rit 5. Een (lang) weekendje weg geweest, en het verlengen is me ontgaan.
Maar zo wordt dit voorval ook eens getest. Graag gedaan dus - hehe.

Proficiat trouwens voor de erg goede organisatie. Dit lijkt heel goed te werken. Top !

LeoR 16

Top !

zeewolde

Landa 12 seconden voor.
Zouden de renners weten hoe bloedstollend het Tour-de-Suisse-bagagedragerspel is ?

pirazzi

200 meter voor de finish werd Landa ingerekend ...

BigApple

En verliest 14 sec

BigApple

Uitslag komt vanavond laat denk ik. We hebben een diploma te vieren (kind / middelbare school)

zeewolde

Gefeliciteerd Rahimns en LittleApple

Mathieu Moller

Ik was echt helemaal blij toen ik de tv aanzette en zag dat Fraile mee in de kopgroep zat, maar helaas kreeg die groep niet veel ruimte. We hebben het in ieder geval geprobeerd.
Gefeliciteerd rahimns en Big Apple ook natuurlijk.

pirazzi

Rahimns heeft de proef goed doorstaan, feli! BigApple ook feli met het geslaagde kind. :)

BigApple

Als de Excelletjes me niet in de steek laten, dan is dit de eind-uitslag.

Rahim doorstaat alle aanvallen, blijft koel bij demarrages van de groep Pirazzi, Ezra em MvL. Zwartebroekengeletrui en Wielerfan999 blijven in zijn spoor, maar kunnen ook geen winnende aanval maken.

Rahim : gefeliciteerd. Een goede generale, maar wat zegt dat over de Tour .... Ook Zwartebroekengeletrui en Wielerfan999 blijven een klepper als RichiePorte nipt voor. Knap werk !

Algemeen Klassement

1—Rahimns---------------------------17:03:31
2—Zwartebroekengeletrui--------a-00:00:12
3--Wielerfan999---------------------a-00:00:22
4--Richie Porte-----------------------a-00:00:22
5—Pirazzi-----------------------------a-00:00:26
6—Ezra--------------------------------a-00:00:26
7—MvL--------------------------------a-00:07:43
8--Martinho237---------------------a-00:10:19
9—MathieuMoller------------------a-00:15:00
10-Dumoulist-------------------------a-00:24:37
11-SilentHill---------------------------a-00:26:43

Laatst gewijzigd
BigApple

Het puntenklassement is ook een prooi voor Rahim. De zogeheten dubbel !

Het bergklassement wordt op de slotdag beslist. MathieuMoller pakt via een mooie ontsnapping de bergtrui !

Punten Klassement

1 Rahimns-------------------------28
2 Zwartebroekengeletrui ------14
3 Ezra-------------------------------14
4 MathieuMoller------------------12
5 Pirazzi----------------------------12
6 MvL-------------------------------12
7 Martinho237--------------------6
8 Dumoulist-----------------------6
9 Wielerfan999--------------------4
10 SilentHill-------------------------4

Bergklassement

1 MathieuMoller-------------4 punten
2 Zwartebroeken-etc------2 punten

Dank allen voor de proef-deelname. Ik verwacht van de test-spelers wel uitmuntende prestaties in de grote Tour !

Martinho237

Rahimns congrats! BigApple volgens mij sta je op scherp voor de Tour. Ik ga terug naar de tekentafel. Nu maar hopen dat Albasini thuisblijft. Zin in!

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Bedankt.. Ik zal er niet te veel over uit wijden maar er heeft wel degelijk een soort van tactiek achter gezeten. Natuurlijk valt de koers nooit te voorspellen maar je moet wel vooruit denken. Leuk spel....

Queso

Ik heb geen idee waar ik sta op de reserve lijst maar ik hoop dat het Tour spel toch nog uitgebreid kan worden. Of dat mensen zich vergeten officieel aan te melden uiteraard.

Erg mooi spel en ondanks dat ik niet meespeelde heb ik het met plezier gevolgd.

1 2 ... 9 ... 19 20

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.