Tour de France - het bagagedrager-spel

1 2 3 4 ... 19 20
Robin5887

Ik doe graag mee

Maartenhartong

Als er nog plek is doe ik graag mee! Leuk concept!

BigApple

Even uit mijn hoofd geteld zitten we op 49. Nog een plek.

Ploegentijdrit : ik tel zoals de Tour telt. Dus tijden en punten die in de klassementen verschijnen neem ik over. Dus als een knecht een minuut lost van zijn team en van de Tour +1 minuut krijgt, dan doe ik dat ook. Punten uit puntenklassement moet ik ook nazoeken, maar de Tour publiceert de punten die ze geven. Berg idem.

Neem voorbeeld aan etappe uitslag vuelta 2017:
- Haga verliest tijd tov Sunweb, Roche pakt bergpunten en geen punten puntenklassement

http://www.lavuelta.com/la-vuelta/2017/us/stage-1/classifications.html

Maar let op: ik volg de klassementen en regels van de Tour !

Laatst gewijzigd
pirazzi

Je inzending insturen, kan dat in deze thread of gaat dat via een persoonlijk bericht?

BigApple

Dat gaat via PB. Moet geheim blijven tot deadline. Daarna publiceer ik alle inzendingen.
Je stuurt in per etappe (als je wilt - maar is wel beste voor het resultaat).

Laatst gewijzigd
KJP

Weet niet of ik al te laat Ben, anders doe ik mee!

pirazzi

Ja dat lijkt me ook beter om het per etappe te doen of misschien voor een week vooruit voor wie op vakantie gaat maar dan loop je het risico dat een renner inmiddels uitgevallen is.

Mathieu Moller

Kan ik nog meedoen? Lijkt me een leuk concept.

shyguy

Lijkt me een leuk origineel spel, ik wil ook wel meedoen.

Jasperdewaal11

Als er nog plek is lijkt mij het leuk!

nasibal

Haha wow, dit zit dus vol al direct, maar zet mij maar op de reservelijst!

LeoR 16

idem, reserve dan maar :)

Martinho237

Ik ben natuurlijk direct al wild aan het puzzelen om een 1e opzet te maken voor mijn strijdplan vanaf de bagagedrager en ik heb een 1e vraag; Hoe ga je om met een renner op wiens bagagedrager je meelift in een etappe en exact die renner raakt in de betreffende etappe uit koers door een valpartij, opgave, diskwalificatie, buiten tijd, etc.? Ben je dan ook uit koers aangezien je van de bagagedrager bent geflikkerd?

Dumoulist

Dan is de gele trui niet meer mogelijk en kun je beter gaan focussen op de bergtrui/puntentrui? Benieuwd hoeveel mensen nu nog Zakarin durven op te stellen:D

Laatst gewijzigd
tvm

Wat doe je met renners die op die dag DNF of DNS zijn? Reserve renner? Of tijd van de laatste die binnen de tijdslimimiet is binnengekomen?

bastaix

Top idee; als er nog een plaats is, graag...

koen22

Leuk idee , ik doe graag mee als er nog plek is!

joske47

Ik kom ook op de reservelijst vrees ik

Fondista

'@tvm: welk probleem voorzie je dat getackeld moet worden?

Ik zie ff niet waar je op doelt...

vinie2007

Ik doe graag mee! Gaaf concept!

BigApple

Alvast kort:

Renners met DNF of DNS krijgen idd de tijd van laatste binnen tijd, zodat de speldeelnemer in koers blijft. Zal ik toevoegen aan de uitleg.

Deze renners krijgen wel hun eigen punten en bergpunten mochten ze voor hun uitval in de etappe toch nog een sprintje gewonnen hebben.

BigApple

Deelnemers:

BigApple, WCEendT, park111982, Chris85, jnb01, Koekwaus, Jorik112, TychoCycling, nathancouw, Bazing, Wielerfan999, Martinho237, ezra
arviid, Zwartebroekengeletrui, the rover, kschiffmacher, Silent Hill, robderksen, rahimns, timothyvanA, zeewolde, jarinboybro, Ornor, hartstikkebedankt
dspiky, helmi046, kievit, Peter Post Forever, Poeksel, Fondista, ezequiel, ditisdavid, pirazzi, MvL, Dumoulist, KissMyAce, TheStrikers
Platje, tvm, YungNikopolidis, BlingSagan, Gerrit Glomser, Diede34, Niels22, Stefan1995, Hittema, Martini151, Robin5887, Maartenhartong

Reserves:
KimJungPoels, Mathieu Moller, shyguy, Jasperdewaal11, nasibal, Leor16, Martinho237, bastaix, koen22, joske47, vinie2007

Ik ga nog even kijken of ik het aantal deelnemers iets kan oprekken, naar bv 61. Maar dat is nog geen belofte. Effe kijken hoeveel werk het wordt.

Martinho237

Geen reden tot paniek, maar mijn naam staat bij zowel de deelnemers als de reserves. Mijn team is al klaar trouwens; ik vertrouw er dan ook op dat de ploegleiding hier rekening mee houdt in hun selecties en dat de betreffende renners ook op de hoogte wordt gebracht in welke etappe zij dienen te vlammen. Cav kan uiteraard gewoon lekker thuisblijven. Tot gauw. Ik heb er zin in!

tvm

'@ Fondista,

Als jouw renner DNF is, dan kun je normaliter niet meer meedoen voor de gele trui lijkt me. Want welke tijd zou je dan moeten krijgen? Of zou je dan uit het spel liggen?

@ BigApple, Dank voor je informatie. Dat lijkt me ook de beste oplossing!

snoek1974

Leuk idee , ook graag op de reserve lijst

1 2 3 4 ... 19 20

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.