Tour de France - het bagagedrager-spel

1 2 ... 5 ... 19 20
Fondista

BigApple en de rest, lees ook ff het artikel op WF over de 17e etappe. Als ik de reacties (op fb) op het artikel lees dan kan de winnaar van de etappe dus bij wijze van als 67e over de streep komen ...

BigApple

dank voor de tip, maar volgens mij heeft het artikel meer chaos gecreëerd dan duidelijkheid. Volgens mij start iedereen tegelijk, alleen zijn de start-rijen toebedeeld. Nou daar zal niemand wakker van liggen. Na een halve kilometer hebben de knechten en de kopmannen elkaar heus wel gevonden hoor. Er zijn in elk geval geen tijdsverschillen bij de start - en wie het eerst finisht wint gewoon de etappe (voor zover ik het nu begrijp)

Martinho237

Zo interpreteer ik het ook.

Offtopic: ik begrijp niet waarom ze denken juist deze etappe van meer spektakel te moeten voorzien. Je voelt op je klompen aan dat dit (na een halve kilometer) sowieso wel oorlog wordt.

LutsenkoFan

Is er nog plek? Ik doe graag mee!

Silent Hill

Je zou het spel al eens kunnen testen in de Ronde van Zwitserland, met een man of 10.
Gebruiksgemak bekijken, kwaaltjes uit je Excel krijgen, zien hoeveel tijd je er in moet steken ...

pirazzi

BigApple schreef op 31 mei 10:18 dat het een bestaand spelconcept is dus waarschijnlijk is het al eerder gespeeld. Aan de andere kant staat in de openingspost dat het een nieuw spel is dus misschien ook wel niet.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Nieuw spel op WF bedoeld hij waarschijnlijk, al een bestaand concept op een andere site

BigApple

Silent Hill & Rahimns 👍. Pirazzi: BigApple jokt nooit.

Ik ga denk ik met 10 man proefdraaien in Tour de Suisse. Gewoon effe kijken hoe soepel het gaat. Want ik ben in het verleden alleen deelnemer geweest en zal mijn Excel scripts wel even willen testen !

SilentHill is eerste proefspeler (als je wil), vanwege de goede suggestie, plus de eerste negen die willen en roepen “ik wil wel proef spelen”.
Let op : ik doe maar een etappe of 3 proef. Niet de hele ronde !

Mathieu Moller

Ik wil wel proef spelen! Dan kan ik toch nog soort van meedoen aan dit spel :p

Laatst gewijzigd
pirazzi

Ja ik wil ook wel proefdraaien. Dit kan gewoon via PB of toch via een mailadres?

Dumoulist

Ik wil ook wel proef spelen!

Martinho237

Ik wil wel proef spelen!

ZwartebroekengeIetrui

Ik wil wel proef spelen.

Wielerfan999

ik doe ook wel mee proef

ezra

Ik wil ook wel mee draaien

MvL

Ik doe ook graag mee aan de proef!

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

count me in... ik wil wel proef spelen

Laatst gewijzigd
Silent Hill

Een avant-première ... de max !

BigApple

Mooi. Precies 10.

SilentHill, MathieuMoller, Pirazzi, Dumoulist, Martinho237, Zwartebroekengeletrui, Wielerfan999, ezra, MvL en Rahimns zitten in de proef.

Laten we 1e, 2e en 3e etappe doen. de avond voor de etappe voor 23:00 moet de inzending binnen zijn. Mailtje naar het mail-adres - alles precies volgens het reglement op pagina 1 van dit forum.

Graag voor die tijd een mailtje naar het mail-adres, zodat ik ook dat even kan testen.

groet.

Laatst gewijzigd
Queso

Shit, ben op reis geweest en zie dit topic nu pas.

Zou graag meedoen, dus als er nog ruimte is dan meld ik met graag aan :)

Mocht er in het proefspel nog ruimte zijn dan houd ik me ook aanbevolen!

BigApple

Eerste inzendingen zijn al binnen. Blijft van kracht dat je tot vrijdag 23:00 je renner kunt wijzigen !

kschiffmacher

'@Bigapple, heb je een PM gestuurd met wat vragen... kun je daar even naar kijken? Door al die berichten kon ik sommige dingen niet uit elkaar halen ;-)

Gerrit Glomser

als proef vol zit dan jammer anders meld ik me nog graag aan.

Mathieu Moller

'@Big Apple
Ik heb net een mailtje gestuurd voor het proefspel. Voor de rugnummers ben ik uitgegaan van de startlijst op PCS. Ik hoop dat ze kloppen.

ivo001

De deelnemerslijst zit al vol, maar zoals ik het begrijp heeft het eigenlijk maar nut om op 1 van de 3 klassementen te gaan richten, want als een renner bergpunten of een tussensprint gepakt heeft kunnen ze het vaak laten lopen of teruggepakt worden en dan scoor je slecht voor de gele trui.

1 2 ... 5 ... 19 20

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.