dank voor de tip, maar volgens mij heeft het artikel meer chaos gecreëerd dan duidelijkheid. Volgens mij start iedereen tegelijk, alleen zijn de start-rijen toebedeeld. Nou daar zal niemand wakker van liggen. Na een halve kilometer hebben de knechten en de kopmannen elkaar heus wel gevonden hoor. Er zijn in elk geval geen tijdsverschillen bij de start - en wie het eerst finisht wint gewoon de etappe (voor zover ik het nu begrijp)
Silent Hill & Rahimns 👍. Pirazzi: BigApple jokt nooit.
Ik ga denk ik met 10 man proefdraaien in Tour de Suisse. Gewoon effe kijken hoe soepel het gaat. Want ik ben in het verleden alleen deelnemer geweest en zal mijn Excel scripts wel even willen testen !
SilentHill is eerste proefspeler (als je wil), vanwege de goede suggestie, plus de eerste negen die willen en roepen “ik wil wel proef spelen”.
Let op : ik doe maar een etappe of 3 proef. Niet de hele ronde !
Mooi. Precies 10.
SilentHill, MathieuMoller, Pirazzi, Dumoulist, Martinho237, Zwartebroekengeletrui, Wielerfan999, ezra, MvL en Rahimns zitten in de proef.
Laten we 1e, 2e en 3e etappe doen. de avond voor de etappe voor 23:00 moet de inzending binnen zijn. Mailtje naar het mail-adres - alles precies volgens het reglement op pagina 1 van dit forum.
Graag voor die tijd een mailtje naar het mail-adres, zodat ik ook dat even kan testen.
groet.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.